Басы » Кембридж бағдарламасы » Мұхтар-Табиғат-Адам-Қоғам

Мұхтар-Табиғат-Адам-Қоғам

Шығыс Қазақстан облысы

Күршім ауданы

«Қарой орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Шағын жинақталған мектепте өткен қазақ тілінен сабақ жоспары

                                                   Өткізген: Меруерт Енкебаева

Тақырыбы:Мұхтар-Табиғат-Адам-Қоғам

5-сынып: Сыныптан тыс оқу

Мақсаты:

7-сынып: Тіл дамыту

Білімділік: шығарма негізінде жатқан мәселелерді анықтап,сол бойынша оны топтау. Жазушының көркемдік  әлемін , стильдік ерекшелігін дәлелдеу.Шығармаға өзіндік баға беру.
7-сынып
Өскелең ұрпақтың сөз құдіретіне деген сезімдерін ояту, әдеби дүниетанымын кеңейту, өз беттерімен көркем шығармалар оқуға баулу, оқырмандық дағдыларын қалыптастыру.
5-сынып

 

 

 

 

 

Ортақ мақсат :

Жазушы шығармасындағы заман, оның адамы, қоғам келбетін толғайтын үзінділерді сұрыптап, «Адам мен қоғам, табиғат және жазушы» проблемаларының шешімін іздеу. Жазушы шығармасындағы «жүректі тітіркендіретін» мазасыз ойлардың себебін ашу.

 

 

Дамытушылық : жазушының аң мен адам арасындағы тартысын суреттеу арқылы тіршілік үшін күрестің өте күрделі де қиын екенін дәлелдеу.Өз пікірлерін қорғауға дағдыландыру.

Тәрбиелік : табиағатты сүюге, оны қорғауға баулу, жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу.

Сабақтың эпигарфы:

«Сабақ –Әйтеке, Қазыбек, Төле би, Абай мен Мұхтар… Сабақ –ол мен. Менің туған еліме , оның асыл сөз өнеріне, тіліне, жасөскіннің болашағына деген борышым мен парызым. Сабақ-бақытым, өмірім.Сабақ-мен өмір көшінен қалып қойған кезде де өзімді болашақпен шәкіртерім арқылы жалғастыратын үміт, сенім көпірім. Сабақ-Егемен елімнің болашағы…»

                                                                                                                        Қ.О.Бітібаева

Сабақтың түрі: Пікір қорғау сабағы

Қолданылатын әдістер: сыни тұрғыдан ойлау/ ой қозғау, салыстыру/ дискуссия/

Әдістемелік кешен:

І.Ұйымдастыру

Мақсаты: оқушының көңілін сабаққа аудару, ой қозғау стратегиясын қолдану.

-Амандасу, кезекші мәліметі;

-сабақ тақырыбын, мақсаттарын хабарлау;

-сабаққа қажетті оқу құралдарын дайындау;

-оқушыны сабақ жоспарымен таныстыру;

— сыныпты топқа бөлу;

-координаторлар сайлау.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.

Мақсаты: оқушының дайындаған жұмысын бақылау, өз бетінше меңгерген дағды деңгейін анықтау.

 

 

 

 

 

 

5-сынып: Қ.О.Бітібаеваның «Сыныптан тыс оқу» кестесі бойынша дәйектеме жазу. Сыныптан тыс шығарма оқу. М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні» жинағындағы «Көксерек» әңгімесін оқу.

Автор Кітабы Қашан оқыдым Басты кейіп. Нег.кейіп. Өзіме ұнағаны
           

 

7-сынып: Қасқырлар туралы мәлімет жинау. М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі бойынша жоба-модель жасау.

ІІІ.Жұмысқа мақсат қою Оқушылар сабақ барысында  жасайтын жұмыстарына мақсат қояды.
ІV. Ой ашар Жазушының Көксерек портретіне сезімінің суреттелуі /1-топ/

 

Көксеректің бақытты сәті Көксеректің бақытсыз сәті
   

 

Шығарма құрылысына талдау жасау /2-топ/

 

V. «Мини-дебат» бағдарламасы бойынша .

Мақсаты : оқушылар алдына проблема қоя отырып, оны шешуге түрткі жасау. Бірін-бірі тыңдай білуге жүйелі, мақсатты түрде шындық іздеу.

Көксерек пен адамдарға бүгінгі күн тұрғысынан баға бергізу, тілдерін дамыту.

Берілген мәселе айналасында талқылау, оқушылар өз пікірлерін дәлелді түрде , аргументке сүйене отырып, талқылау.

VІ.Ұжымдық оқыту технологиясы

Мақсаты:  жеке тұлғаны , оның дарыны, қабілетін шығармашылық жұмыс арқылы арттыру.

1.Кейіпкерге хат /дарынды оқушымен жұмыс/

2.Харизматикалық лидер /топ лидері сұрақтарға жауап беру/

3.Вариациялық жұп /конструкторларды құрап, тапсырмалар орындау/

 

 

 

VІІ.Эйлер шеңберін толтыру

Мақсаты : сабақ барысында алған білімдерін жинақтап, қорытынды жасау.

 

 

 

 

Түйінді ой

Авторы                                                     кейіпкерлер

 

 

 

Іс-әрекеті                                      кейіпкерлер тағдыры

VІІІ. Үйге тапсырма

Мақсаты : өз беттерімен ізденіс жасап, пайымдау жасау, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

«Талқыға түскен табиғат» ойтолғау жазу /дарынды оқушылар/

Жазушы шеберлігін талдау

«Көксерек» әңгімесін өз қиялымен аяқтау.

ІХ.Бағалау Оқушылардың үй тапсырмасын, сынып жұмысын орындауларына, белсенділіктеріне қарай бағалау.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *