Басы » ОМЖ/ҚМЖ » Қазақ тілі, әдебиеті » М.Әуезов өмірі мен шығармашылығы

М.Әуезов өмірі мен шығармашылығы

Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы
Жарқын ауылы
«Жарқын жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі:
Шаянбаева Назерке Оралхановна

Сабақтың тақырыбы:  М.Әуезов  өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың мақсаты:

М.Әуезов өмірі мен шығармашылығы туралы білім беру. Оқушылардың  оқу материалының 63%-ын өз бетінше шығармашыл — ізденіс жұмысы арқылы меңгеру.  Балаға өз еңбегінің нәтижесінде тұрақты оң мотивация мен рефлексия тудфру. Шапшаңдыққа баули отырып, білім сапасын арттыру. Есте сақтау мен зейінін дамыту.  Оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу арқылы  нақты бекіту.   Сабақта  «Білімді бірді жығар…» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың өздік жұмысын ұйымдастыру. Пән бойынша білімді сапалы меңгеруге қызығушылығын ояту мен ынталандыру.

Міндеттері:                                                                                                      

  • М.Әуезов өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру ;
  • Оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыра отырып, көркем әдебиетке қызығушылығын білімдерін жетілдіру;
  • Көркем шығарманы оқуға, адамгершілікке, Отанды сүюге тәрбиелеу

Нәтиже:

Қойылған мақсатқа жету.

Сабақтың түрі: Биоақпарат және синергетика

Әдісі:Ауызша сабақ-1

Көрнекілік: ООМ, сызба, презентация.

Сабақтың жоспары:   Ұйымдастыру кезеңі.  Көшбасшы сыныпты рухтандырады

І.  Үй тапсырмасын сұрау

  1. ТС ЕС (Тірек сөздерді жазу)

ІІІ.  ҚС (Қиылыс немесе қарама-қарсы сұрақ):

ІV.   Тест

  1. ТСҚ (тақырыптық сөздік қор)

Сабақтың барысы:

ООМ (орынға отырғызу матрицасы)

А        В           С         Д

  1. Ұйымдастыру кезеңі мотивация. Сыныптың нормативін жаз

І.  Үй тапсырмасын сұрау

Өткен тақырып бойынша қарама- қарсы құрақ қою

  1. І.Жансүгіров қашан дүниеге келді ? 1894 жылы Талдықорған облысы, Ақсу ауданында дүниеге келді.
  2. 1916 жылы қандай өлеңі жазылды, кімге арналған ? «Әншіге», Әнші Әсет Найманбаев
  3. «Күйші» поэмасынан үзінді айт.
  4. «Жетісу суреттері» өлеңінің тақырыбы қандай? ( Ақынның туған жерінің табиғатын, жер — суын, тау — тасын, өсімдік, жан — жануар дүниесін соншама біліп, соны мейірлене жырлайды.)
  5. Ақан серіге арналған қандай шығармасы бар ? «Құлагер»

поэмасы

  1. «Күйші» поэмасынан үзінді айт.
  2. 1928 жылы қай оқу орнын оқып бітірді ?
  3. «Күйші»  поэмасынан үзінді айт

Құтқарушы сұрақ:

  1. «Күй» поэмасы қандай күйші туралы айтылған? (Молықбай күйші)
  2. Үш бәйтеректі ата? (І.Жансүгіров, С.Сейфуллин, Б.Майлин)

ІІ II.  ТС ЕС (Тірек сөздерді тақтаға жазу)

271-274 бетті оқу. Мәтінді оқып отырып, 1 мин 15 сек   ішінде тірек сөздерді жаттау. 14  тірек сөз  тақтамен сәйкес келген оушыға    (+) таңбасы қойылады.

1 Абай

  1. Омархан
  2. Дәнсіл

4.Қасымбек

5 Семей

  1. В.Попов

7  әдебиет

8 семинария

9 Ленинград

10 Ташкент

11 жазушы

12 «Сарыарқа»

13 пьеса

14  Әуез

ІІІ.  ҚС (Қиылыс немесе қарама-қарсы сұрақ):

1.М.О.Әуезов қашан, қай жерде дүниеге келді ? 1897 ж 28 қыркүйекте

  1. Жазушының балалық шағы туралы не білесің ?
  2. «Өзім жайымнан мағұлмат» атты еңбегі қашан жазылды ? 1928 ж
  3. Әкесі неше жасында қайтыс болды ? Одан кейін Мұхтар немен шұғылданды ?

5.Орыс тілі мен әдеибеті пәнінің оқытушы Попов Мұхтар туралы қандай естелік жазған ?

  1. Қандай жоғарғы оқу орныдарын бітірді ? 1928 ж Ленинград университетінінің филология факультетін, 1930 жылы Ташкент қаласындағы Орта Азия университетінің аспирантурасын бітіреді.

7.1917 ж қай жерде, қандай мақалалары басылып шықты ? Ташкентте «Қазақтың өзге мінездері», «Адамдық негізі  — әйел» Семейде

  1. «Адамдық негізі — әйел» атты мақаласында не туарлы айтылады ?
  2. 1918 жылы қандай жуналдарда еңбектері басылып шықты ?

Құтқарушы сұрақ

  1. Жазушының алғашқы шығармаларының өзінде қандай тақыоыртарды көтереді ?

ІV.   Тест құрастыру Тақырып бйоынша тест құрастырып, бір- біріне қояды.

  1. ТСҚ (тақырыптық сөздік қор) 5 минут 63 сөз.

Шығармашылық жұмыс орындаған Ерболова Айдананы тыңдау.

Қорытынды. Бағалау. Үйге жазушы өмірі мен шығармашылығын оқу

суретсурет1

[bws_related_posts]

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *