Басы » Бастауыш сыныптар » Болымды және болымсыз етістік

Болымды және болымсыз етістік

Алматы  облысы

Еңбекшіқазақ  ауданы

Ақши  орта  мектебі

Омаркулова Аида Абиметалипқызы                          

 

Сабақ  Мерзімі
Қазақ  тілі 3   сынып
Сабақтың  тақырыбы:  Болымды және  болымсыз  етістік
Мақсаты:     Болымды және болымсыз  етістіктердің   ережелерін пайдалана

отырып, сөйлемді жүйелі құруға,  өздігінен   қорытынды   шығара

білуге жағдай туғызу;

Күтілетін   нәтиже:     — Болымды және болымсыз етістіктерді ажырата

алады,ережесін      меңгереді;

—          Жаттығуларды   өз  бетінше орындайды

—          Оқушылар топтағы диалог арқылы қарым- қатынасқа түсе        алады;                                  

Сабақтың  әдіс-тәсілдері:   диалогтық оқыту, топтық жұмыс, сыныппен жұмыс, жеке жұмыс
Ақпарат көздері: интерактивті  тақта, слайдтар, оқулық, қағаз,  маркер
Сабақтың  кезеңдері Уақыт

 

Мұғалімнің іс — әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

Оқушыларды топқа  бөлу

2 1.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызамын.

Ынтымақтастық  атмосферасын  құру

Жемістердің суреттерін ала отырып,  топтарға бөлу

І т      Алма

ІІ т    Алмұрт

ІІІт   Өріктер

ІҮ т  Жүзімдер

Бәрі орындарынан тұрып  өлеңді оқып, бір –біріне  сәттілік тілейді.

 

 

 

 

Оқушылар   топқа  бөлініп  отырады

Бағалау   критерийлері  

 

 

 Сабақ  басталмас  бұрын бағалау  критерийлерімен  оқушыларды таныстыру. Оқушылар бағалау парақтарын алады
Білу

 

5

 

Үй  тапсырмасын  тексеру

 

 

 

СТО  Қызығушылығын ояту

Топтар тізбектеле отырып,  орындаған тапсырманы оқиды.

Өтілген тақырыптар бойынша  топтар  бір -біріне сұрақтар  қойып, жауап береді 1-2-3-4-1

Түсіну 3

 

Ой  шақыру

 

 Шешуіндегі  болымсыз етістік болатын  ребустарды    шешу.
Қолдану

 

10

 

Мағынаны  тану

Оқулықтағы жаттығуларды орындату (жеке, жұппен)

 

 

 

Оқушылар оқулықта берілген  жаттығуларды  топпен орындайды

35 – жаттығу   берілген   сөздерді қатыстыра отырып, диалог  құрастыру,  болымсыз етістіктердің мағанысын  түсіндіру

36 –жаттығу  болымсыз етістіктерді табу

І,  ІІ топ    өлеңнің  авторы туралы  мәлімет беру

ІІІ, ІҮ  топ  өлеңді жалғастыру

Сергіту  сәті 1

 

 Интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі Суретте көрсетілген мамандықтарға сәйкес қимыл, іс-әрекеттерді жасайды
Талдау 10

 

  Интерактивті тақтамен жұмыс Сурет бойынша    шағын мәтін құрату
Жинақтау 10 Оқулықпен жұмыс Әр топ өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постерге  сызбалар түсіріп, қорғайды

(Әр топқа қолдау көрсетіп отыру)

Оқушылар нені білетінін, білгісі келетінін, білгенін  бірлесе отырып толтырады

Бағалау 2 Ой-түйін, формативті бағалау

2. Мұғалімнің бағалауы. (критерийлер арқылы)

Критерийлер бойынша бағалау
Рефлексия 2  Сабақ барысында оқушы көзқарасы  Бағдаршам көздері арқылы өз   көзқарастарын білдіреді
Келесі оқылым   Үйге тапсырма беру Тыйым    сөздер  жазып келу; Сурет  бойынша   әңгіме

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *