Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
№ 93 ОМ, тарих пәнінің мұғалімі
Турганбаева Зибаш
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы
Тақырыбы: §26. Киіз үй-көшпелілердің баспанасы.
Мақсаты: Үнемі көшуге байланысты баспана түрінің өзгеруін білу, оның ыңғайлылығы, жайылымдар арасындағы байланысты көрсетуге үйрету
Күтілетін нәтиже: Үнемі көшуге байланысты баспана түрінің өзгеруін және оның ыңғайлылығын біліп, танысады, жайылымдар арасындағы байланысты көрсетуге үйренеді
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі идея: Киіз үй-көшпелілердің баспанасы екенін біледі
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық ахуал орнату, тыңдап отырған үштік, аквариумдегі балықтар, маршруттық карта, лездеме
Керекті құрал-жабдықтар: оқулық, қосымша материалдар, стикер,
Бағалау түрлері: Бағдаршам, смаилик
Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі
Сілтеме: Садықов Т.С, Ежелгі Қазақстан тарихы, 6-сынып, «Атамұра»-2011 ж.
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар |
Кіріспе
Ұйымдас- тыру |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.
Сыныпты түгелдеу. Суреттер арқылы топқа бөлу. Әр топқа бағалау түрлерін тарату. |
Оқушылар бір-бірлеріне «Алма» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.
Суреттер арқылы топқа бөлінеді |
Бағалау түрлері,
суреттер |
А кезеңі: Білу |
Үй тапсырмасын «Сатушы және сатып алушы» ойыны арқылы сұрақ-жауап құрастыру:
· Сақ жеріне Кир әскері қай жылы басып кіреді? · Шырақтың ерлігі туралы айтып бер. · Грек және Рим тарихшылары сақтардың ерлігін қалай бағалады? · Сақтардың қандай ерлігі біздер үшін үлгі бола алады? |
Тақтаға ілінген суреттерді сатып алып, оның артында жазылған сұраққа жауап беру. Сұрақтар қойып, жауап береді. Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды қол соғу арқылы қолпаштайды. | Сұрақ-жауап. Ойын
Түрлі суреттер |
Түсіну | Жаңа тақырып. Оқушылардың көмегімен тақырыптың мақсаты мен критерийлерін құрастыру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу.
1-топ:Көшпелілердің баспанасы. 2-топ: Отырықшы және көшпелі өмір арасында-ғы айырмашылық «Тыңдап отырған үштік» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді. |
Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы сөйлеу
ші,сұрақ қоюшы және жазып алушы рөлін атқарады. Сөй-леуші бір нәрсені айтады, сұ-рақты түсіндіреді немесе пікі рін білдіреді. Сұрақ қоюшы көмектесіп айтып отырады және түсінтеме беруді сұрай ды. Жазып алушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Кейін рөлдер ауысады. |
Тыңдап отырған үштік |
В кезеңі:
Қолдану |
Аквариумдағы балықтар: Топқа идеяларын ұсынуға мүмкіндік береді, негіздеу қабілетін , аналитикалық сұрақтар қоюды, идеялар алмастыруды дамытады. | Оқушылар алтын балыққа арналған аквариумда , басқалары оларға сұрақ қойып түсініктемелер сұрай алады | |
Талдау | Маршруттық карта:
1-маршрут: 1-топқа: Маусымдық көшіп-қону. 2-маршрут: 2-топқа: Көшпелілер нені білуге тиіс? |
Топ өз маршрутындағы тақырыптарды талдап, қорытынды жасайды. | Маршрут-тық карта
|
Сергіту жаттығуы |
Оқушыларға сергіту жаттығуын жасату |
Сергіту жаттығуларын жасайды |
|
С кезеңі:
Жинақтау |
Лездеме: Сіздің топтың қалған екі оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар. Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай түсіндіру. | Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!
Бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды. |
Лездеме
бағдаршам |
Бағалау | Көшпелі халықтардың баспанасына сипаттама беріп, бағалау | Көшпелі халықтардың баспанасына сипаттама беріп, бағалайды | Бағалау |
Үй тапсырма-сы | 1. Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.
2. Тест жауабын табу. 3. Қосымша материалдармен танысу
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | күнделік |
Оқушы білімін бағалау | Бүгінгі сабақтан алған өз білімін смаилик арқылы бағалауын қадағалау | Бүгінгі сабақтан алған өз білімін смаилик арқылы бағалайды | Бағалау |
Кері байланыс | Мадақтау сэндвичін тарату | Мадақтау сэндвичін толтырады | Мадақтау сэндвичі |
Пікір:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы №1
Жаңа сабақ |
Тапсырмалар | ||||||
Аты-жөні | Үй тапсырмасы | 1 | 2 | 3 | Баға | ||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Бағалау парағы №2
Тапсырмалар | ||||||||
Аты-жөні | Үй тапсырмасы | Жаңа сабақ | 1 | 2 | 3 | Баға | ||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
[bws_related_posts]