Басы » Кембридж бағдарламасы » Киіз үй-көшпелілердің баспанасы (ҚМЖ)

Киіз үй-көшпелілердің баспанасы (ҚМЖ)

киҚызылорда облысы

Қазалы ауданы

№ 93 ОМ, тарих пәнінің мұғалімі

Турганбаева Зибаш

Қысқа мерзімді сабақ жоспар                                                                                      

 

Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы

Тақырыбы: §26. Киіз үй-көшпелілердің баспанасы.   

Мақсаты: Үнемі көшуге байланысты баспана түрінің өзгеруін білу, оның ыңғайлылығы, жайылымдар арасындағы байланысты көрсетуге үйрету

Күтілетін нәтиже: Үнемі көшуге байланысты баспана түрінің өзгеруін және оның ыңғайлылығын біліп, танысады, жайылымдар арасындағы байланысты көрсетуге үйренеді

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Негізгі идея: Киіз үй-көшпелілердің баспанасы екенін біледі

Қолданылатын  әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық ахуал орнату, тыңдап отырған үштік, аквариумдегі балықтар, маршруттық карта, лездеме

Керекті құрал-жабдықтар:  оқулық, қосымша материалдар, стикер,

Бағалау түрлері: Бағдаршам, смаилик

Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі

Сілтеме: Садықов Т.С, Ежелгі Қазақстан тарихы, 6-сынып, «Атамұра»-2011 ж.

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар
Кіріспе

Ұйымдас-

тыру

Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.

Сыныпты түгелдеу.

Суреттер арқылы топқа бөлу.

Әр топқа бағалау түрлерін тарату.

Оқушылар бір-бірлеріне «Алма» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.

Суреттер арқылы топқа бөлінеді

Бағалау түрлері,

суреттер

 

А кезеңі:

Білу

 Үй тапсырмасын «Сатушы және сатып алушы» ойыны арқылы сұрақ-жауап құрастыру:

·      Сақ жеріне Кир әскері қай жылы басып кіреді?

·      Шырақтың ерлігі туралы айтып бер.

·      Грек және Рим тарихшылары сақтардың ерлігін қалай бағалады?

·      Сақтардың қандай ерлігі біздер үшін үлгі бола алады?

Тақтаға ілінген суреттерді сатып алып, оның артында жазылған сұраққа жауап беру. Сұрақтар қойып, жауап береді. Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды қол соғу арқылы қолпаштайды. Сұрақ-жауап. Ойын

Түрлі суреттер

Түсіну Жаңа тақырып. Оқушылардың көмегімен тақырыптың мақсаты мен критерийлерін құрастыру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу.

1-топ:Көшпелілердің баспанасы.

2-топ: Отырықшы және көшпелі өмір арасында-ғы айырмашылық

«Тыңдап отырған үштік» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді.

Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы сөйлеу

ші,сұрақ қоюшы және жазып алушы рөлін атқарады. Сөй-леуші бір нәрсені айтады, сұ-рақты түсіндіреді немесе пікі

рін білдіреді. Сұрақ қоюшы көмектесіп айтып отырады және түсінтеме беруді сұрай

ды. Жазып алушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Кейін рөлдер ауысады.

Тыңдап отырған үштік
В кезеңі:

Қолдану

Аквариумдағы балықтар: Топқа  идеяларын  ұсынуға мүмкіндік  береді, негіздеу  қабілетін , аналитикалық  сұрақтар  қоюды, идеялар  алмастыруды дамытады. Оқушылар алтын  балыққа  арналған  аквариумда , басқалары  оларға сұрақ  қойып  түсініктемелер  сұрай  алады
Талдау Маршруттық карта:

1-маршрут: 1-топқа: Маусымдық көшіп-қону.

2-маршрут: 2-топқа: Көшпелілер нені білуге тиіс?

Топ өз маршрутындағы тақырыптарды талдап, қорытынды жасайды. Маршрут-тық карта

 

 

Сергіту жаттығуы

 

Оқушыларға сергіту жаттығуын жасату

 

Сергіту жаттығуларын жасайды

С кезеңі:

Жинақтау

Лездеме: Сіздің топтың қалған екі оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар. Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай түсіндіру. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

Бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.

Лездеме

бағдаршам

Бағалау Көшпелі халықтардың баспанасына сипаттама беріп, бағалау Көшпелі халықтардың баспанасына сипаттама беріп, бағалайды Бағалау
Үй тапсырма-сы 1.      Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.

2.      Тест жауабын табу.

3.      Қосымша материалдармен танысу

 

Оқушылар күнделіктеріне жазып алады күнделік
Оқушы білімін бағалау Бүгінгі сабақтан алған өз білімін смаилик арқылы бағалауын қадағалау  Бүгінгі сабақтан алған өз білімін смаилик арқылы бағалайды Бағалау
Кері байланыс Мадақтау сэндвичін тарату Мадақтау сэндвичін толтырады Мадақтау сэндвичі

 

 

 

Пікір:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы №1

 

     

Жаңа сабақ

Тапсырмалар
Аты-жөні Үй тапсырмасы 1 2 3 Баға
   

 

         
   

 

         
   

 

         
   

 

         
 

 

           

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы №2

 

      Тапсырмалар
Аты-жөні Үй тапсырмасы Жаңа сабақ 1 2 3 Баға
   

 

         
   

 

         
   

 

         
   

 

         
 

 

           

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *