№158 орта мектеп директоры: А. Нұрманова
Тарих пәні мұғалімі: Әмірханова Г Қазақстан тарихы пәнінен орта мерзімді жоспар. 7-сынып
№ | Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері.
Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды. |
Жұмыстың белсенді формалары(жеке жұмыс, топтық,
жұмыс. пәндік жұмыс, деңгейлік жұмыс) |
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді сіз қалай жоясыз? | Сабақ барысында сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз?(талантты, дарынды, абс оқушылар) | Жоспарланған және күтілетін нәтижелердің оқушылардан анықталуы | Оқушы әрекетін бағалауды қалай қолданасыз? | Қолданылатын ресурстар |
Негізгі мақсаты; Тарих сабағында
оқушылардың сөйлеу дағдысын түрткі сұрақтар арқылы дамыту |
|||||||
1 | Тақырыбы: ХІ тарау. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы
(4 сағат). Қазақ хандығының мемлекеттік-әкімшілік құрылымы Мақсаты: XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының әлеуметтік –экономикалық жағдайын және қазақ хандығының мемлекеттік-әкімшілік құрылымын баяндап түсіндіру Күтілетін нәтиже; Сабақта түрткі сұрақтарды пайдалану оқушылардың қызығушылығын арттырып сабаққа ынтасын, белсенділігін көтереді, сөздік қорын молайтып, сөйлеу дағдысын дамытады. .Қызығушылықты ояту. Білу.5-10 мин ХҮІ — ХҮІІ ғасырлардағы қазақ хандығы және мемлекеттің қалыптасуы жайлы білуі Бейне жазба көрсету «Қазақ хандығы» ІІ.Мағынаны тану.Түсіну 8 мин Қазақ хандығының басқару жүйесінің жеті тармақтан тұратыны туралы : Қолдану. 8-10 мин Тақырып бойынша картаны, кестені суреттерді колдану Талдау.8-10 мин Қазақ хандығының мемлекеттік-әкімшілік басқару жүйесін зерттеп, саралап талдайды Жинақтау. 7 мин Қазақ хандығының басқару жүйесі жайлы білімдерін жинақтау Бағалау. 5 мин Өздерін топтық бағалауы Кері байланыс Рефлексия |
Сергіту сәті
Топтық, пәндік жұмыс Картамен жұмыс АКТ қолдану
Топ болып бірігіп , тапсырманы орындайды. Теориялық сұрақтарға жауап береді
|
Түрткі сұрақтарды қою арқылы сөйлеу дағдысын арттыру Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Кері байланыс
Танымдық қабілеттерін дамыта отырып, өзгелерді оқыту арқылы сөйлеу , есте сақтау қабілеттерін жетілдіру
Сұрақтардың қою реттілігіне мән беру |
Бір топтағы оқушылардың өзара көмектесуіне мән беру
Барлық оқушылар тапсырмаларды топпен орындау барысында қамтылады. АВС оқушылары- мен жұмыс
Өз жұмыстарын бірлесіп қорғау Постер жасау барысында білім алушылардың іс-әрекет дарындылығы байқалады Кесте арқылы білім деңгейін анықтау. |
Сабақ үстінде сыни тұрғыда ойлануға дағдыланады
Тапсырмалар ды өз деңгейінде орындай алады Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйренеді
Жеке оқушылар өздерінің жеке табыстарын шығармашылық ептіліктерін көрсете алады. Әрбір топ өздерінің қол жеткізген табыстарын ортаға салып байланысқа түседі |
Формативті бағалау.
Топтық, жеке бағалау Өзін-өзі бағалау Вербальды бағалау
Формативті бағалау. Топтық, жеке бағалау Өзін-өзі бағалау Вербальды бағалау
. |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Интерактивті тақта Тренингтік ойындар мен жаттығулар Жақсылықова К.З Оқулық Қазақстан тарихы 7-сынып Үлестірмелі материалдар Стикерлер
Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын әдістемелік оқулықтар |
2 | ХҮІ-ХҮІІ ғ.ғ қазақ халқының. шаруашылығы.
Мақсаты; Өз елінің тарихын білуге, Қазақ халқының шаруашылығы. қолөнері жайлы білімдерін арттыру І.Қызығушылықты ояту Білу. 5 мин Американдық профессор Эдвард де Бононың « Ойлаудың алты қалпағы» технологиясы жайлы қысқаша түсіндіріп өту, Ханның туралы жан-жақты ойланып біледі «Миға шабуыл» ІІ.Мағынаны тану Түсіну 8-10 мин XV-XVII ғасырларда қазақ халқының шаруашылығы жайлы мағынаны ашу Қолдану. 8-10мин Қолөнер жайлы жұмыс кезінде АКТ пайдаланып ( ұялы телефоннан яндекс, гуугл арқылы) қолдану Талдау.5-8 мин Қазақ халқының шаруашылық жүйесін зерттеп, саралап талдайды Жинақтау.5-мин Қазақ халқының шаруашылығы, қолөнері жайлы білімдерін жинақтау Бағалау. 3-мин Өздерін топтық бағалауы |
Сергіту сәті
Топтық және жұптық жұмыс, жаңа тәсілдер,
АВС оқушылары- мен жұмыс
|
Түрткі сұрақтарды қою арқылы сөйлеу дағдысын арттыру
Танымдық қабілеттерін дамыта отырып, өзгелерді оқыту арқылы сөйлеу , есте сақтау қабілеттерін жетілдіру |
Деңгейлік тапсырма арқылы ойларын жетілдіру
АВС оқушылары- мен жұмыс
Жеке оқушылар жұптар өздерінің жеке табыстарын шығармашылық ептіліктерін көрсете алады. Әрбір топ өздерінің қол жеткізген табыстарын ортаға салып байланысқа түседі |
Интерактивті тақтамен жұмыс, слайдтар Мәтіндер мен құжаттарды оқып танысады
Постер қорғайды
Вербальды бағалау Танымдық кабілеттері дамиды, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеттері жетіледі |
Топтық, жеке бағалау
Формативті бағалау. Өзін-өзі бағалау Вербальды бағалау |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар. Эдвард до Боно «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі
Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын әдістемелік оқулықтар |
3 | Қазақстан қалалары, қалалардың құлдырауы, оның себептері.
Мақсаты; Оқушылардың өз халқының тарихын орта ғасырдағы қалалардың маңызы жайлы толық меңгеруіне ықпал ету. І.Қызығушылықты ояту Білу.5-8 мин ХҮІ — ХҮІІ ғасырлардағы Қазақ халқының шаруашылығы, қолөнері жайлы білу ІІ.Мағынаны тану Түсіну. 8-мин 1.Қалалардың құлдырауына әсері жайлы түсіну шаруашылығы қолөнері жайлы білу Қолдану.8-10мин Қалалардағы қоныстармен құрылыстарға постер жасап қолдану Талдау. 8-10 мин Қалалардың маңызы және құлдырау себебі жайлы зерттеп, саралап талдау Жинақтау. 7-мин Қалалардың құлдырау себептері жайлы білімдерін жинақтау Бағалау. 5-мин: Тақырыпқа байланысты жұмбақ құрастыру. Топтық бағалау |
Сергіту сәті
жеке жұмыс, топтық, жұмыс. пәндік жұмыс, деңгейлік жұмыс
АКТ қолдану
|
Түрткі сұрақтарды қою арқылы сөйлеу дағдысын арттыру
Мәселені тарихи шындық тұрғысынан ойлау , сөйлеу қабілеттері қалыптасады |
Өзіндік көзқарасын қалыптастыру
Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптасады. АВС оқушылары- мен жұмыс Дарынды оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру |
Жаңа білімді қалыптастыру | Критерийлер бойынша бағалау
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау парақшасы, суммативті бағалау\ |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материалдар
Бейнебаян. Слайдтар Оқулық Қазақстан тарихы 7-сынып Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын әдістемелік оқулықтар |
4 | Қорытындылау.
XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының әлеуметтік –экономикалық жағдайын жинақтап, қорытындылау Мақсаты; Оқушылардың тарихи оқиғалар жөнінде өз көзқарасын қалыптастырып, ой қорытуға дағдыландыру Күтілетін нәтиже. XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының әлеуметтік –экономикалық жағдайын толық түсінеді І.Қызығушылықты ояту. 5-8мин Білу. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы білу ІІ.Мағынаны тану. Түсіну 8-мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы түсіну Қолдану.5-10 мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайына постер жасап қолдану Талдау. 8-10 мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы зерттеп, саралап талдау жасалып, рольдік ойын жүргізіледі Жинақтау. 7-мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы білімдерін жинақтау Бағалау. 5-мин Өздерін топтық бағалауы Мұғалімнің бағалауы |
Сергіту сәті
Топтық және жұптық жұмыс, жаңа тәсілдер,
Оқытуды басқару мен көшбасшы- лық, дарынды балаларды оқыту
АКТ қолдану
|
Оқу үдерісіне белсенді қатыса отырып, алған білімін ұзақ сақтайды |
Айырмашылы
ғын ажырата білу Қорытынды жасайды
Тыңдайды ойланады Топ болып бірігіп тапсырманы орындайды.
Теориялық сұрақтарға мүмкіндігінше жауап береді |
Тіл байлығын дамытып, ойын еркін жеткізу
Барлық оқушылар ізденіс жұмыстарын жүргізеді
Берілген оқиғалар мен құбылыстарға сыни тұрғыдан талдау жасайды |
Екі
жұлдыз, бір тілек, ишара,
смайликтер, үш шапалақ, өзін-өзі бағалау |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын әдістемелік оқулықтар
|