Басы » Кембридж бағдарламасы » Қазақстан тарихы пәнінен орта мерзімді жоспар. 7-сынып

Қазақстан тарихы пәнінен орта мерзімді жоспар. 7-сынып

№158 орта мектеп   директоры:           А. Нұрманова

Тарих пәні  мұғалімі:   Әмірханова Г                     Қазақстан  тарихы  пәнінен орта мерзімді  жоспар.  7-сынып

Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері.

Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды.

  Жұмыстың белсенді формалары(жеке жұмыс, топтық,

жұмыс. пәндік жұмыс, деңгейлік жұмыс)

Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді сіз қалай жоясыз? Сабақ барысында сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз?(талантты, дарынды, абс оқушылар) Жоспарланған және күтілетін нәтижелердің оқушылардан анықталуы Оқушы әрекетін бағалауды қалай қолданасыз? Қолданылатын ресурстар
Негізгі  мақсаты;   Тарих  сабағында

  оқушылардың  сөйлеу дағдысын түрткі сұрақтар арқылы дамыту

1 Тақырыбы: ХІ тарау. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы

(4 сағат). Қазақ хандығының мемлекеттік-әкімшілік құрылымы

Мақсаты: XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының   әлеуметтік –экономикалық жағдайын  және қазақ хандығының мемлекеттік-әкімшілік құрылымын  баяндап түсіндіру

Күтілетін нәтиже; Сабақта  түрткі сұрақтарды пайдалану оқушылардың қызығушылығын арттырып сабаққа ынтасын, белсенділігін көтереді,   сөздік қорын молайтып,  сөйлеу дағдысын дамытады.

.Қызығушылықты ояту. Білу.5-10 мин

ХҮІ — ХҮІІ ғасырлардағы қазақ  хандығы және мемлекеттің

қалыптасуы жайлы  білуі

Бейне жазба көрсету «Қазақ хандығы»

ІІ.Мағынаны тану.Түсіну 8  мин

Қазақ хандығының  басқару жүйесінің жеті    тармақтан  тұратыны  туралы :

Қолдану. 8-10 мин

Тақырып бойынша   картаны, кестені суреттерді   колдану

Талдау.8-10 мин

Қазақ хандығының

мемлекеттік-әкімшілік басқару жүйесін зерттеп, саралап талдайды

Жинақтау. 7 мин

Қазақ хандығының басқару жүйесі жайлы білімдерін жинақтау

Бағалау. 5 мин

Өздерін топтық бағалауы

Кері байланыс Рефлексия

Сергіту сәті

Топтық, пәндік жұмыс

Картамен жұмыс

АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

Топ болып бірігіп ,

тапсырманы орындайды.

Теориялық  сұрақтарға  жауап береді

 

 

 

Түрткі сұрақтарды қою арқылы сөйлеу дағдысын арттыру

Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Кері байланыс

 

Танымдық қабілеттерін дамыта отырып, өзгелерді оқыту арқылы сөйлеу , есте сақтау қабілеттерін жетілдіру

 

Сұрақтардың қою реттілігіне мән беру

Бір топтағы оқушылардың өзара көмектесуіне мән беру

Барлық оқушылар тапсырмаларды топпен орындау барысында қамтылады.

АВС оқушылары-

мен жұмыс

 

 

Өз жұмыстарын бірлесіп қорғау

Постер жасау барысында білім алушылардың іс-әрекет дарындылығы байқалады

Кесте арқылы білім деңгейін анықтау.

Сабақ үстінде  сыни тұрғыда ойлануға дағдыланады

Тапсырмалар

ды  өз деңгейінде орындай алады

Топ ішінде  өз-өзін бағалауды үйренеді

 

 

Жеке оқушылар  өздерінің жеке табыстарын шығармашылық ептіліктерін көрсете алады.

Әрбір топ өздерінің қол жеткізген табыстарын ортаға салып байланысқа түседі

Формативті бағалау.

Топтық, жеке бағалау

Өзін-өзі бағалау

Вербальды бағалау

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

Топтық, жеке бағалау

Өзін-өзі бағалау

Вербальды бағалау

 

.

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Интерактивті тақта

Тренингтік ойындар мен жаттығулар

Жақсылықова К.З

Оқулық Қазақстан тарихы

7-сынып

Үлестірмелі   материалдар

Стикерлер

 

Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын  әдістемелік оқулықтар

2 ХҮІ-ХҮІІ ғ.ғ   қазақ халқының. шаруашылығы.

Мақсаты; Өз елінің тарихын білуге, Қазақ  халқының   шаруашылығы. қолөнері жайлы білімдерін арттыру

І.Қызығушылықты ояту

Білу. 5 мин

Американдық  профессор   Эдвард де Бононың

« Ойлаудың алты қалпағы» технологиясы  жайлы қысқаша түсіндіріп өту,

Ханның  туралы жан-жақты ойланып біледі   «Миға шабуыл»

ІІ.Мағынаны тану

Түсіну 8-10 мин

XV-XVII ғасырларда қазақ халқының    шаруашылығы   жайлы мағынаны ашу

 Қолдану. 8-10мин

Қолөнер жайлы  жұмыс   кезінде АКТ  пайдаланып

( ұялы телефоннан яндекс, гуугл   арқылы)  қолдану

Талдау.5-8  мин

Қазақ халқының  шаруашылық  жүйесін зерттеп, саралап талдайды

Жинақтау.5-мин

Қазақ халқының шаруашылығы, қолөнері жайлы білімдерін жинақтау

Бағалау.  3-мин

Өздерін топтық бағалауы

Сергіту сәті

Топтық және жұптық жұмыс, жаңа тәсілдер,

 

АВС оқушылары-

мен жұмыс

 

Түрткі сұрақтарды қою арқылы сөйлеу дағдысын арттыру

 

 

 

Танымдық қабілеттерін дамыта отырып, өзгелерді оқыту арқылы сөйлеу , есте сақтау қабілеттерін жетілдіру

Деңгейлік тапсырма арқылы ойларын жетілдіру

АВС оқушылары-

мен жұмыс

 

Жеке оқушылар жұптар өздерінің жеке табыстарын шығармашылық ептіліктерін көрсете алады.

Әрбір топ өздерінің қол жеткізген табыстарын ортаға салып байланысқа түседі

 

Интерактивті   тақтамен жұмыс, слайдтар

Мәтіндер мен құжаттарды

оқып танысады

 

Постер  қорғайды

 

Вербальды  бағалау

Танымдық кабілеттері дамиды, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеттері жетіледі

 

 

 

 

 

 

Топтық, жеке бағалау

 

Формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау

Вербальды бағалау

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар.

Эдвард до Боно «Ойлаудың алты қалпағы»  әдісі

 

Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын  әдістемелік оқулықтар

3 Қазақстан қалалары, қалалардың құлдырауы, оның себептері.

Мақсаты; Оқушылардың өз халқының тарихын  орта ғасырдағы  қалалардың маңызы  жайлы  толық меңгеруіне ықпал ету.

І.Қызығушылықты ояту

Білу.5-8 мин

ХҮІ — ХҮІІ ғасырлардағы

Қазақ  халқының шаруашылығы, қолөнері  жайлы білу

ІІ.Мағынаны тану

Түсіну. 8-мин

1.Қалалардың құлдырауына әсері жайлы түсіну шаруашылығы қолөнері жайлы білу

Қолдану.8-10мин

Қалалардағы   қоныстармен құрылыстарға

постер жасап  қолдану

Талдау. 8-10 мин

Қалалардың  маңызы және құлдырау  себебі  жайлы    зерттеп, саралап талдау

Жинақтау. 7-мин

Қалалардың    құлдырау  себептері  жайлы білімдерін жинақтау

Бағалау.  5-мин: Тақырыпқа байланысты жұмбақ құрастыру. Топтық бағалау

Сергіту сәті

жеке жұмыс, топтық,

жұмыс. пәндік жұмыс, деңгейлік жұмыс

 

АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

Түрткі сұрақтарды қою арқылы сөйлеу дағдысын арттыру

 

Мәселені тарихи шындық тұрғысынан ойлау , сөйлеу қабілеттері

қалыптасады

     Өзіндік көзқарасын қалыптастыру

Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптасады.

АВС оқушылары-

мен жұмыс

Дарынды оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Жаңа білімді қалыптастыру Критерийлер бойынша бағалау

Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау парақшасы, суммативті бағалау\

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материалдар

Бейнебаян.

Слайдтар

Оқулық Қазақстан тарихы

7-сынып

Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын  әдістемелік оқулықтар

4 Қорытындылау.

XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының   әлеуметтік –экономикалық жағдайын  жинақтап, қорытындылау

Мақсаты;  Оқушылардың тарихи оқиғалар жөнінде өз көзқарасын қалыптастырып, ой қорытуға дағдыландыру

Күтілетін нәтиже. XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының   әлеуметтік –экономикалық жағдайын  толық түсінеді

І.Қызығушылықты ояту. 5-8мин

Білу. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы

жайлы білу

ІІ.Мағынаны тану. Түсіну 8-мин

 ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы  жайлы түсіну

Қолдану.5-10 мин

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайына

постер жасап  қолдану

Талдау. 8-10 мин

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы  жайлы    зерттеп, саралап талдау жасалып,  рольдік ойын жүргізіледі

Жинақтау. 7-мин

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы  жайлы білімдерін жинақтау

Бағалау. 5-мин

Өздерін топтық бағалауы

Мұғалімнің бағалауы

Сергіту сәті

Топтық және жұптық жұмыс, жаңа тәсілдер,

 

Оқытуды басқару мен көшбасшы-

лық, дарынды балаларды оқыту

 

АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу үдерісіне белсенді қатыса отырып, алған білімін ұзақ сақтайды

    Айырмашылы

ғын ажырата білу

Қорытынды   жасайды

 

 

 

 

Тыңдайды ойланады

Топ болып бірігіп  тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

Теориялық  сұрақтарға мүмкіндігінше жауап береді

Тіл байлығын дамытып, ойын еркін жеткізу

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар ізденіс жұмыстарын жүргізеді

 

 

 

 

Берілген оқиғалар мен құбылыстарға сыни тұрғыдан талдау жасайды

Екі

жұлдыз, бір тілек,

ишара,

 

 

смайликтер, үш шапалақ,

өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектептегі тәжірибе кезінде пайдаланатын  әдістемелік оқулықтар

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *