Облыс: Ақмола
Қала: Астана
Мектеп: № 31 мектеп- гиназия
Мұғалімнің аты-жөні: Гулимбетова Ботакоз Калкозовна
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем
Пәннің аты:
Қазақ тілі |
Уақыты: 24.10.2016 ж
Сыныбы: 4 «А» |
Кабинет: 101 | Мұғалім: Гулимбетова Ботакоз Калкозовна |
Сабақтың атауы | Құрмалас сөйлем
білімділігі – оқушылардың құрмалас сөйлемнен алған білімдерін тереңдету,жүйелеу, бекіту, қорытындылау. |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері Көңіл-күй ахуалы Психологиялық дайындық -Қане, қане тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық Тұрсақ үлкен шеңберге, Алақанды ұрайық! Күндей жылы шуақтан, Жылылықты алайық! |
Оқушылар шеңберде жиналады. | |
Қызығушылықты ояту | Құрмалас сөйлемнің жасалу жолына қарай 3 топқа бөлінеді.
1-топ Салалас құрмалас сөйлем 2-топ Сабақтас құрмалас сөйлем 3-топ Аралас құрмалас сөйлем. Ережелерді еске түсіріп қайталау. Құрмалас сөйлем — екі немесе бірнеше жай сөйлемнен құралып, күрделі ойды білдіретін, мағыналық жағынан өзара байланысты біртұтас сөйлем. Қызметі жағынан оның жай сөйлемнен өзгешелігі жоқ, екеуі де ойды екінші бір адамға білдірудің құралы. Құрмалас сөйлем жасалу жолына қарай үш түрге бөлінеді: а)Салалас құрмалас сөйлем; ә) Сабақтас құрмалас сөйлем; б) Аралас құрмалас сөйлем. Құрмалас сөйлемнің белгілері:
|
||
Үй тапсырмасы | 5-жаттығу. Сөйлемдерді оқып. Жай және құрмалас сөйлемді екі қатарға бөліп жазу. | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Топтық жұмыс 1-жаттығу. 1-топ. Көп нүктенің орнына құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып жазу. 2-топ. Сөйлемдердің қатесін түзетіп жазады. 3-топ. Берілген сөйлемдерді сәйкестіндіреді. Жұптық жұмыс 2- жаттығу. Дәптермен жұмыс Әр жұпқа таратпа қылып жазып, осы мақалдың жұптасып тұрлаулы мүшелерін табады. Содан соң соң 3 жұпты тақтаға шығарып талдату. Топтық жұмыс. 3-жаттығу. «Қарлы кесек» әдісі.Әр топ сурет бойынша әңгіме құрастырады және сөйлемде құрмалас сөйлем болу керек.Әр топ бір-бірінің оқығаның қайталап айтып оқиды. |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Ой толғаныс | Дәптермен жұмыс 4-жаттығу.
Құрмалас сөйлемдерді оқы. Тиісті жерге тыныс белгісін қойып, көшіріп жазу. |
||
Үйге тапсырма | 64-бетте 5-жаттығу.
Сөйлемдерді оқып. Құрмалас сөйлемдерді теріп жазу. |
Күнделіктеріне жазу | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтермен бағалау. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
[bws_related_posts]