Ақмола облысы
Еңбекшілдер ауданы Алға негізгі мектебі |
|||||
Пән: қазақ әдебиет 5-сынып | қазақ тілі, әлебиет мұғалімі : Бекенова Алия Амантайқызы | ||||
Тақырыбы | Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» ( «Қазақ солдаты» романынан үзінді)
|
||||
Мақсаты | Оқушылар романының негізгі ұымы туралы түсінік алады және оның маңызы туралы біледі, мағанасының оқушыға пайдасы туралы түсінеді. | ||||
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын молайту,дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | ||||
Күтілетін нәтиже | Жеке жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және тақырыптың идеясын аша отырып пәнге қызығушылығы артады | ||||
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”.
|
||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Композициялық талдау, сурет сөйлейді, Венн диаграммасы, Бес жолды өлең, кейіпкерге хат | ||||
Қолданылатын ресурстар | портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | ||||
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу | Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер айту. | |||
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу
Үй тапсырмасын кайталау |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады. | Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ жауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттілік тілейді | ||
Түсіну | Сурет сөйлейді
|
Оқушылар суретті талқылайды, әңгіме құрастырады, мағанасын ашып ортаға салады | Әңгіме құрастырады.тақырып қояды. | ||
Қолдану | Жигсо әдісін қолдану
|
Оқушыларға бөлім бойынша бөліп беру, әңгімені түсініп оқиды.Тақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,тақырып туралы ақпарат жинайды
байланыстырады, суреттейді. |
Өз түсінгендері бойынша ойларын айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
||
Сергіту сәті | «Қатып қалу» ойыны | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Бейнероликтегідей жаттығулар жасайды, басқарушы қатып қал дегенде тоқтап қалу керек , келесі жұп оны күлдірту керек. | ||
Талдау | Бес жолды өлең
|
Жаңа тақырыпқа қатысты әр оқушы зат есім 1, сын есім екеу, етістік үшеу, түйін сөз, синоним жазады. Құрастырған өлеңдерін, жұмыстарын оқиды
|
Берілген тапсырманы тапсырманы орындау керек.
|
||
Жинақтау | Кейіпкерге хат | Тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кейіпкерге хат жазады. Шеген,Қостя,Боря достардың біріне хат жазу. | Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығады тақырыпты жинақтайды | ||
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдаршам, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы тарату. | Өзін өзі бағалайды | ||
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну, сабақта алған әсері. | Ұсынылған стикерді толтыру | ||
Үй тапсыпмасы | Оқу, мазмұндау. Сурет салу | ||||
Қазақ әдебиеті 5-сынып Мұғалім : Бекенова Алия Амантайқызы
Тақырыбы | С.Бегалин. «Бала Шоқан» ( «Бала Шоқан» повесінен үзінді)
|
||||
Мақсаты | Оқушылар повес жайлы оқып үйреніп, түсініктерін кеңейтеді.Топпен жұмыс істеуге дағдыланады,сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдері, зейіні, есте сақтау қабілеттері дамиды
|
||||
Жалпы мақсат | Тақырыпты өздері оқып түсінуге, оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту, молайту. | ||||
Күтілетін нәтиже | Тақырыпты оқи отырып , идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру | ||||
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”
|
||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам, Кім алғыр,Жигсо, Авторлық орындық | ||||
Қолданылатын ресурстар | маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | ||||
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Шеңбер жасап тұрады, өз есімдерін атап ,сол әріптен басталатын бойындағы қасиетті айтады.
Мысалы: Еламан — еңбекқормын |
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады. Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады. |
|||
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
«Кім жылдам»
Сұрақтар слайдта әр топқа |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі. |
Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді | ||
Түсіну | «Кім алғыр» әдісі
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Топпен жұмыс жасау |
||
Қолдану | «ЖИГСО әдісі» пайдаланамыз
Тақырыбы: |
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді |
||
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | ||
Талдау | Оқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану
Тақырыбы: Отамалы |
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді |
||
Жинақтау | Шығармашылық тапсырма
«Тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин |
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді | ||
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды | ||
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру | ||
[bws_related_posts]