Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» ( «Қазақ солдаты» романынан үзінді)

Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» ( «Қазақ солдаты» романынан үзінді)

Ақмола облысы 

Еңбекшілдер ауданы

Алға  негізгі мектебі

 
Пән: қазақ әдебиет 5-сынып қазақ тілі, әлебиет мұғалімі : Бекенова Алия Амантайқызы
Тақырыбы  Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» ( «Қазақ солдаты» романынан үзінді)

 

Мақсаты Оқушылар  романының негізгі ұымы туралы түсінік алады және оның маңызы туралы  біледі,  мағанасының оқушыға пайдасы туралы түсінеді.
Жалпы мақсат Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын молайту,дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Жеке жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және тақырыптың идеясын аша отырып  пәнге қызығушылығы артады
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Композициялық талдау, сурет сөйлейді, Венн  диаграммасы,   Бес жолды өлең, кейіпкерге хат
Қолданылатын ресурстар  портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Тренинг

«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын  ортаға шығып шеңбер құру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер  айту.
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі  бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады. Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ жауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттілік тілейді
Түсіну Сурет сөйлейді

 

Оқушылар суретті талқылайды, әңгіме құрастырады, мағанасын ашып ортаға салады Әңгіме құрастырады.тақырып қояды.
Қолдану Жигсо әдісін қолдану

 

 

 

 

Оқушыларға бөлім бойынша бөліп беру, әңгімені  түсініп оқиды.Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырады, суреттейді.

 Өз түсінгендері бойынша  ойларын айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті «Қатып қалу» ойыны Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Бейнероликтегідей жаттығулар жасайды, басқарушы қатып қал дегенде тоқтап қалу керек , келесі  жұп оны күлдірту керек.
Талдау Бес жолды өлең

 

Жаңа тақырыпқа қатысты әр оқушы зат есім 1, сын есім екеу, етістік үшеу, түйін сөз, синоним жазады.  Құрастырған өлеңдерін, жұмыстарын оқиды

 

Берілген тапсырманы тапсырманы орындау керек.

 

Жинақтау  Кейіпкерге хат Тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кейіпкерге  хат жазады. Шеген,Қостя,Боря  достардың біріне хат жазу. Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығады тақырыпты жинақтайды
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы тарату. Өзін өзі бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну, сабақта алған әсері. Ұсынылған стикерді толтыру
Үй тапсыпмасы Оқу, мазмұндау. Сурет салу    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ  әдебиеті  5-сынып  Мұғалім :    Бекенова Алия  Амантайқызы

Тақырыбы   С.Бегалин. «Бала Шоқан» ( «Бала Шоқан» повесінен үзінді)

 

Мақсаты Оқушылар  повес жайлы оқып үйреніп,  түсініктерін кеңейтеді.Топпен жұмыс істеуге дағдыланады,сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдері, зейіні, есте сақтау қабілеттері  дамиды

 

Жалпы мақсат Тақырыпты  өздері оқып түсінуге, оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту, молайту.
Күтілетін нәтиже Тақырыпты  оқи отырып , идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра  ашуға мүмкіндік беру
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам, Кім алғыр,Жигсо, Авторлық орындық
Қолданылатын ресурстар  маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

Тренинг

 Шеңбер жасап  тұрады, өз есімдерін атап ,сол әріптен  басталатын бойындағы қасиетті айтады.

Мысалы:  Еламан — еңбекқормын

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім жылдам»

Сұрақтар слайдта әр  топқа

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну «Кім  алғыр» әдісі

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен  тақырыпты еске  түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану  «ЖИГСО  әдісі» пайдаланамыз

Тақырыбы:

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Оқулық  тақырыбына  «Авторлық орындық» әдісі  пайдалану

Тақырыбы: Отамалы

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

Жинақтау Шығармашылық тапсырма

«Тақырыпты біз  былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)  (5 мин

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  қағазға жазып береді
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *