Басы » Кембридж бағдарламасы » Тәлімгер мен тәліп арасындағы қатынас

Тәлімгер мен тәліп арасындағы қатынас

Тунгатарова Асылтас

Маңғыстау облысы

Маңғыстау ауданы

Жыңғылды ауылы

Есір Айшуақұлы атындағы орта мектебі

 

КОУЧИНГ

Тәлімгер мен тәліп арасындағы қатынас

Мұғалімнің аты – жөні: Тунгатарова Асылтас
Күні: 24. 03. 2017.ж. Қатысқандар саны: 20
Жалпы мақсаты: Тәлімгерлік пен тәліп арасындағы қарым – қатынас жөнінде ұғым қалыптастыру
Күтілетін нәтиже Оқыту мен оқуда тәлімгер мен тәліп жөнінде білуді қажет екендігін түсіндіру
Дерексөздер: МАН, Бейнежазба
Тапсырмалар: Топтық талқылау, сұрақтарға жауап беру, дәлелдеу, артистік шеберлік
Ресурстар Қима қағаздар, интер тақта, маркер, флипчарт, қоржын

 

Сабақ бойынша коучинг пен мұғалімдердің іс – әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі Коучтің іс — әрекеті Мұғалімнің іс – әрекеті
 

Психологиялық ахуал орнату, топқа бөлу.

Қызығушылықты ояту.

Мұғалімдер шаттық шеңберін орнатып, мұғалімдерді топқа бөледі. Қатысушы әріптестер өз бойында ата-анадан қандай жақсы қасиет дарығаны туралы айтады. Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді: адалдық, сенімдік, табандылық. «Адамгершілік – ардың ісі»деп өз ойларын айтады.
Мағынаны тану «Миға шабуыл» әдісі

Бейнежазбаның бастапқы бөлігі көрсетіледі. Сол арқылы жетелеуші сұрақтар қойылып, әркімнің пікірлерін тыңдау. Бейнежазбаны аяқтау.

Әріптестер  өз пікірімен салыстырады. Осыдан коучинг тақырыбы ашады.
Тақырып бойынша мәлімет беру. Қатысушыларға «Мұғалімге арналған нұсқаулық» тәлімгер мен тәліп арасындағы қатынас туралы түсінік беру. Бетшелер таратылады.
Постермен  жұмыс 1.       «Адамгершілік» тобына:

Тәлімгер дегеніміз кім?

2.       «Табандылық» тобына:

Тәліп дегеніміз кім?

3.       «Қайырымдылық» тобына: Тәлімгерлік үдерісі

Мұғалімдер берілген тақырып бойынша постер қорғайды
Сергіту сәті

 

Ортаға мұғалімдерді шақырады Қатысушылар сергіту сәтін орындайды
Ой толғаныс

 

 

1.      «Адамгершілік» тобына:

«Бес жолды өлең» әдісі.

2.      «Табандылық» тобына:

«Дыбыстар сөйлейді» әдісі

3.      «Қайырымдылық» тобына:

Венн диаграммасы

 

Қатысушы мұғалімдер берілген тапсырманы орындайды.
Кері байланыс Бағдаршам бойынша қатысушыларға қызыл, сары, жасыл бетшелер таратылады.

 

1.      Коучингтен алған әсерім?  (жасыл)

2.      Бүгінгі сабақта білгеніңнің ең маңыздысы? (сары)

3.      Қандай нәрсе сәтті болған жоқ? (қызыл)

 

 

Мұғалімдер сабақтың өтілу барысын қызыл, сары, жасыл түстер арқылы бағалайды, жазады.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *