Басы » Кембридж бағдарламасы » Талантты және дарынды балаларды анықтау

Талантты және дарынды балаларды анықтау

 

Қостанай қаласы,

Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға

арналған мектеп-интернаттың математика

пәні мұғалімі Қасыбаева Ақерке Терекбайқызы

 

КОУЧИНГ

Тақырыбы:  Талантты және дарынды балаларды анықтау.

Жалпы мақсаты:  Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын қарастыру. «Дарынды оқушы –бұл жақсы оқитын оқушы» деген пікірлерін өзгертуге ықпал ету.

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер дарындылық пен таланттың айырмашылығын біледі.  Дарынды және  талантты балаларды анықтай алады. «Дарынды оқушы–бұл жақсы оқитын оқушы» деген ой-ұстанымдары өзгереді.

Түйінді идея: Талантты және дарынды балалардың деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құру. Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.

Қолданатын құрал жабдықтар: Акт, видео, интерактивті тақта, постер.

 

Кезеңдері                 Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.

 

Психологиялық

ахуал

 

 

 

 

 

Ой қозғау Қызығушылығын ояту

 

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану –топтық  жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Оқыту үшін бағалау.

 

 

Сергіту сәті

 

Теориялық бөлімі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой-толғау

 

 

Рефлексия

5 мин

Салеметсіздер ме құрметті әріптестер.

 

«Екі шындық және бір өтірік» ойыны.Өздері туралы екі  ақиқат және шындыққа жанаспайтын бір пайымдаулар  айту ұсынылады.  Мысалы: Мен Қостанай ауданында туып — өстім, «мамандығым мұғалім“  және жаз мезгілінде тудым .

Интерактивті тақтада дарынды оқушылардың суреттерін көрсету арқылы тақырыпты ашу

 

 

 

 

«ДАРЫН»

«ТАЛАНТ»

«ҚАБІЛЕТ»

сөздерін әріптерден құру керек.

Топ ережесін құру.

 

 

 

 

1.Дарынды және талантты балалардың айырмашылығы?

2.Мұғалімдерге  дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?

3.Дарынды және талантты оқушылардың білімдерін қалай жетілдіресіз ?

 

Әр топ бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

Интерактивті тақта арқылы бейне жазбаны қарап қайталайды.

Дарынды  және таланты бала дегеніміз  -ерекше бір қырымен өз қатарларынан әлдеқайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі  бір іс-әрекет  бойынша  асқан қабілеттілік танытып, жоғары  жетістіктерімен  дараланатын бала!

1972 жылы АҚШ –тың Білім басқармасының Марленд есебі

1978 жылы Ренцулли адами қасиеттердің 3 тобы:

-қабілеттері ортадан жоғары;

-тапсырмаға жоғары деңгейде беріліп орындау

-жоғары деңгейлі шығармашылық

 

1985 жылы Ренцулли мен Райс  күрделі қабілеттердің иелері , әрі кез келген құнды салада өз қабілеттерін көрсетуге бейім.

2002 жылы Найхеретал деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген оқу ортасы

2006 жылы Гарднер зияттың сегіз түрін анықтаған:

-логикалық-математикалық;

-лингвистикалық;

-кинестетикалық;

-кеңістіктік;

-музыкалық;

-тұлғааралық;

-тереңдетілген;

-табиғи

1996 жылы Макэлпайн мен Рид дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының пайдалы тізімін жасап ұсынды. Олар барлығына ие болуы мүмкін немесе бір санаттағы барлық сипаттамаларға ие болып, бірақ басқасында «ақсауы» мүмкін.

Дарынды және талантты оқушылардың қалай оқитынының сипаттамасы.

Логикалық және сараптамалық ойлау жүйесі дамыған;

Заңдылық пен өзара байланысты тез анықтайды

Ақпараттарды шұғыл өңдейді

Проблемаларды нақты және дұрыс шеше алады

Түйінді қағидаттарды  жеңіл игереді

Зияткерлік тапсырмаларды ұнатады

Проблемаларды анықтайды және шешеді

Идеяларды тұжырымдап,  дәлелдермен айғақтайды

Кең ауқымды пайдалана алады

Пікірлер айтуда тәуелсіз және «неге», «қалай» деген сұрақ қойып, жаңалық ашуға ұмтылады.

 

 

Бейне жазбалардан анықтау дарынды немесе талантты оқушы екенін.

 

 

Дарындылықты дамытуда     мұғалімнің ұстанымы

1.Сен  «білуге міндеттісің» дегеннің орнына …………..

2. Мұғалім іс-әрекеттің  нәтижесіне ғана емес,   …………… қуана білу керек.

3. Баланың қиялын ұштай отырып , ………….үйрету керек.

4. ………………………………. қағидасына ұйрету.

5.   ………….. бейімдеу.

6………………. оқыту

7. ……………….. әлеуметтік ойлау қабілетін дамыту.

Майшам арқылы сыни ойлау әрбір бала жанып тұрған шырақ,тек оны тұтата білу қажет .

Кері байланыс.

Бүгінгі коучингтен не үйрендік ? Стикерге жазып тақтаға іледі.

Бағалау парағын ұсынамын.

 

 

 

 

Мұғалімдер жалғастырады

 

 

 

 

Сын тұрғысынан ойлау арқылы тақырыпты ашады.

 

 

Топ ержесін құру тапсырылады.

Мұғалімдер топ ережесімен таныстырады.

 

 

 

Постермен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

Топ басшылары бірін бірі бағалайды

 

 

 

 

 

 

АКТ –ны белсенді пайдаланамыз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарындылықты дамытуда мұғалімнің ұстанымы:

1.Сенің қолыңнан келеді

2.Нәтижеге жету барысында

3.Сұрақ қоя білуге

4.Қателеспейтін адам болмайды қағиасына үйрету

5.Болашаққа

6.Дамыта оқыту

7.Жеке ғана емес

 

 

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *