Тексерілді»
ДОІЖОрынбасарының уақытша
міндетін атқарушы: Ж.Таусаров
Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімдері: П.Байтас
Мектеп: | «Төрткүл» жалпы орта мектебі | |||
Сабақтың тақырыбы: | Төл сөз туралы түсінік | |||
Сынып: | 7 | |||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | — Төл сөз туралы түсінік беру. Төл сөздің қалай жасалатындығын білу. Төл сөздердің қолданылу аясын меңгерту. Мәтін ішінен таба білу. | |||
Күтілетін нәтиже: | Барлық оқушылар: Төл сөздер туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. | |||
Табыс критерийлері: | Төл сөздердің жасалу жолдарын білу.Төл сөздерді ажырату арқылы түрленетінін білу. Сөйлем ішінде төл сөздерді диалог арқылы таба біледі.. | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||
Төл сөздерді мәтін ішінен ажырата біледі. | ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. | ||||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | |||
Төл сөздердің түрлерін ажырата біледі, сөйлем ішінен диалог арқылы таба біледі, көркем әдебиетте жиі қолданылатынын біледі. Кейде осы мәндеріне лайық бір сөйлемнің ішінде бірнеше төл сөз бар екендігін біледі. | ||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||
Тақырыпты меңгеруде оқушылар: Төл сөздердің қалай жасалатындығын, олар қандай сөздер, олар сөйлемнің қай жерінде тұратындығын, жеке тұрғанда өзі қандай мағына беретіндігін түсінеді. | ||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды. | ||||
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан төл сөздердің жасалу түрлерінің ережесін мағыналық түрлеріне қарай бөліп оқиды | ||||
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?
Сөйлемде төл сөзді дұрыс қолдану үшін меңгереді |
||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Төл сөздерге байланысты түрлеріне жаттығу жұмыстарын орындау. | ||||
Алдыңғы оқу | ——- | |||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар | Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) | Ресурстар | |
Басталуы: | Қызығушылықты ояту:
«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын Санау (1,2,3) арқылы 3 топқа бөлемін. Үй тапсырмасын пысықтау: 1) 157 — жаттығу 2) Сөйлем талдау 3) «Кім жылдам» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша дайындалған зымыран сұрақтарға әр топтан оқушылардың өздері жауап береді, нәтижесінде жеңімпаз анықталады. 1. Синтаксис нені зерттейді? 2. Сөйлем айтылу мақстанына қарай қаншаға бөлінеді? 3. Сөйлемнің қанша түрі бар?
|
Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі) Жетістік критерий
5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды
|
Слайд, Қазақ тілі оқулығы 8-сынып, авторлары | |
Ортасы:
Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе |
Мағынаны тану: 1. Төл сөздердің ережесін түсіндіру, мысал келтіру, сөйлем ішінде төл сөздердің байланысын табу, тапсырманы топтасып талдай отырып, өзара міндет бөлінісі арқылы шығармашылықпен орындайды.
2.Постермен жұмыс: Төл сөз байланысты постер қорғау. Топтық жұмыс жасалады оны тақтаға шығып талдайды.
3. АВС деңгейлі оқушыларға тапсырмалар: — «Кім алғыр» Сұрақ – жауап алу.Төл сөздер туралы сөйлемнен табу арқылы тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі
— «Қар кесегі» әдісі 158 -жаттығу топ көшбасшылары талдау жасап, орындау төл сөздерді табу, мысал келтіру, мәтінді көшіріп жазу.-В деңгейлі
— 159 -жаттығу. Мысал келтіре отырып үлгіні толтыру. Сөйлем мүшесіне қарай талдау жасау. — С деңгейлі |
Тақырып ашылады
Жетістік критерийі: -Мағынаны ашу- 1 ұпай -Өзіндік идеясы- 1 ұпай -Сөздік қоры- 1 ұпай
Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды Тапсырманың дұрыс дұрыс емес екенін – өзім тексеремін, тақтаға орындатып, топ басшыларына тапсырмаларды тексертемін.
Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс
«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер
Оқулық, дәптер
Интербелсенді тақта |
|||
Аяқталуы | «Ойлан тап» ойыны сабақты қорытындылау үшін — топ ішінде Төл сөз арқылы сөйлем құрау. Ауызша мысалы: «Ағам менің өтежақсы» — деді Алмаз. | Критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшаларына жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды |
слайд, оқулық, | |||
Бағалау
Рефлексия: БББ Үйге тапсырма:
|
Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді
Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық | ||||
Қосымша ақпарат: | ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | ||||
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін
-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін |
-БББ кестесі
-өзін өзі бағалау -критериалды бағалау -топтық -жиынтық -диагностикалық |
-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау
— интербелсенді тақта -оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру |
||||
Рефлексия
-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? -Бүгін оқушылар не білді? -Сыныптағы ахуал қандай болды? -мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? -мен берілген уақытта үлгердім бе? -мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
«Төл сөз» тақырыбында өткен сабағымның мақсаты шынайы.
Бүгінгі сабақтан оқушылар Төл сөздердің қалай байланысатындығын, түрлерін ажыратып, мағынасын түсініп, біліп, сөйлем ішінен таба білді. Қалай жасалатындығын диалог арқылы жұмыс жасап білді. Сөйлем ішінен төл сөздерді таба білді. Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді. Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды. Берілген уақытта үлгере алдым.
Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына мән беремін.
|
|||||
«Тексерілді»
ДОІЖОрынбасарының уақытша
міндетін атқарушы: Ж.Таусаров
Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімдері: П.Байтас
Мектеп: | «Төрткүл» жалпы орта мектебі | |||
Сабақтың тақырыбы: | Төлеу сөз туралы түсінік | |||
Сынып: | 8 | |||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | — Төлеу сөз туралы түсінік беру. Төлеу сөздің қалай жасалатындығын білу. Төлеу сөздердің қолданылу аясын меңгерту. Мәтін ішінен таба білу. Төл сөзді төлеу сөздерге айналдыру. | |||
Күтілетін нәтиже: | Барлық оқушылар: Төлеу сөздер туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. | |||
Табыс критерийлері: | Төлеу сөздердің жасалу жолдарын білу.Төлеу сөздерді ажырату арқылы түрленетінін білу. Сөйлем ішінде төлеу сөздерді диалог арқылы таба біледі.. | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||
Төлеу сөздерді мәтін ішінен ажырата біледі. | ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. | ||||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | |||
Төлеу сөздердің түрлерін ажырата біледі, сөйлем ішінен диалог арқылы таба біледі, көркем әдебиетте жиі қолданылатынын біледі. Кейде осы мәндеріне лайық бір сөйлемнің ішінде бірнеше төлеу сөз бар екендігін біледі. | ||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||
Тақырыпты меңгеруде оқушылар: Төлеу сөздердің қалай жасалатындығын, олар қандай сөздер, олар сөйлемнің қай жерінде тұратындығын, жеке тұрғанда өзі қандай мағына беретіндігін түсінеді. | ||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды. | ||||
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан төлеу сөздердің жасалу түрлерінің ережесін мағыналық түрлеріне қарай бөліп оқиды | ||||
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?
Сөйлемде төлеу сөздерді дұрыс қолдану үшін меңгереді |
||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Төлеу сөздерге байланысты түрлеріне жаттығу жұмыстарын орындау. | ||||
Алдыңғы оқу | ——- | |||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар | Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) | Ресурстар | |
Басталуы: | Қызығушылықты ояту:
«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын «Мозайка»әдісі. Қиылған суреттерді құрастырып арқылы 3 топқа бөлемін. Үй тапсырмасын пысықтау: 1) 160 — жаттығу 2) Төл сөз туралы түсінік 3) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша дайындалған зымыран сұрақтарға әр топтан оқушылардың өздері жауап береді, нәтижесінде жеңімпаз анықталады. 1. Синтаксис нені зерттейді? 2. Сөйлем айтылу мақстанына қарай қаншаға бөлінеді?3. Сөйлемнің қанша түрі бар?4. Төл сөз қалай жасалады?
|
Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі) Жетістік критерий
5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды
|
Слайд, Қазақ тілі оқулығы 8-сынып | |
Ортасы:
Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе |
Мағынаны тану: 1. Төлеу сөздердің ережесін түсіндіру, мысал келтіру, сөйлем ішінде төлеусөздердің байланысын табу, тапсырманы топтасып талдай отырып, өзара міндет бөлінісі арқылы шығармашылықпен орындайды.
2.Постермен жұмыс: Төлеу сөз байланысты постер қорғау. Топтық жұмыс жасалады оны тақтаға шығып талдайды.
3. АВС деңгейлі оқушыларға тапсырмалар: — «Кім жылдам»Сұрақ – жауап алу.Төлеу сөздер туралы сөйлемнен табу арқылы тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі
— «Фишбоун» әдісі 161 -жаттығу топ көшбасшылары талдау жасап, орындау төл сөздермен төлеу сөздерді ажыратып жазу, мысал келтіру, мәтінді көшіріп жазу.-В деңгейлі
— 162 -жаттығу. Мысал келтіре отырып үлгіні толтыру. Төлеу сөздердің жасалу жолдарын анықтау Сөйлем мүшесіне қарай талдау жасау. — С деңгейлі |
Тақырып ашылады
Жетістік критерийі: -Мағынаны ашу- 1 ұпай -Өзіндік идеясы- 1 ұпай -Сөздік қоры- 1 ұпай
Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды Тапсырманың дұрыс дұрыс емес екенін – өзім тексеремін, тақтаға орындатып, топ басшыларына тапсырмаларды тексертемін.
Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс
«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер
Оқулық, дәптер
Интербелсенді тақта |
|||
Аяқталуы | «Ойлан тап» ойыны сабақты қорытындылау үшін — топ ішінде Төлеу сөз арқылы сөйлем құрау. Ауызша мысалы: Ағасының өтежақсы екендігін айтты. | Критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшаларына жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды |
слайд, оқулық, | |||
Бағалау
Рефлексия: БББ Үйге тапсырма:
|
Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді
Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық | ||||
Қосымша ақпарат: | ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | ||||
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін
-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін |
-БББ кестесі
-өзін өзі бағалау -критериалды бағалау -топтық -жиынтық -диагностикалық |
-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау
— интербелсенді тақта -оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру |
||||
Рефлексия
-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? -Бүгін оқушылар не білді? -Сыныптағы ахуал қандай болды? -мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? -мен берілген уақытта үлгердім бе? -мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
«Төлеу сөз» тақырыбында өткен сабағымның мақсаты шынайы.
Бүгінгі сабақтан оқушылар Төлеу сөздердің қалай байланысатындығын, түрлерін ажыратып, мағынасын түсініп, біліп, сөйлем ішінен таба білді. Қалай жасалатындығын диалог арқылы жұмыс жасап білді. Сөйлем ішінен төл сөздердітауып төлеу сөздерге айналдыра білді. Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді. Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды. Берілген уақытта үлгере алдым.
Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына мән беремін.
|
|||||
«Тексерілді»
ДОІЖОрынбасарының уақытша
міндетін атқарушы: Ж.Таусаров
Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімдері: П.Байтас
Мектеп: | «Төрткүл» жалпы орта мектебі | ||||||
Сабақтың тақырыбы: | Төл сөздерге жаттығу жұмыстары | ||||||
Сынып: | 8 | ||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | — Төл сөз туралы түсінік бере отырып жаттығу жұмыстар арқылы сабақты меңгерт у. Төл сөздерді жаттығу жасау арқылы таба білу. Төл сөздерді мәтін ішінен табу. | ||||||
Күтілетін нәтиже: | Барлық оқушылар: Төл сөздер туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. | ||||||
Табыс критерийлері: | Төл сөздердің жасалу жолдарын білу.Төл сөздерді ажырату арқылы түрленетінін білу. Сөйлем ішінде төл сөздерді диалог арқылы таба біледі.Мәтін ішінен де таба білу. | ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||||
Төла сөздерді жаттығу жұмыстарын жасай отырып ажырата біледі. | |||||||
Кейбір оқушылар: | |||||||
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. | |||||||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | ||||||
Төл сөздердің түрлерін ажырата біледі, сөйлем ішінен диалог арқылы таба біледі, көркем әдебиетте жиі қолданылатынын біледі. Кейде осы мәндеріне лайық бір сөйлемнің ішінде бірнеше төлеу сөз бар екендігін біледі. | |||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||
Тақырыпты меңгеруде оқушылар: Төл сөздердің қалай жасалатындығын, олар қандай сөздер, олар сөйлемнің қай жерінде тұратындығын, жеке тұрғанда өзі қандай мағына беретіндігін түсінеді. | |||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды. | |||||||
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан төл сөздердің жасалу түрлерінің ережесін мағыналық түрлеріне қарай бөліп оқиды. Жаттығу жұмыстарын жасай біледі. | |||||||
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?
Сөйлемде төл сөздерді дұрыс қолдану үшін меңгереді |
|||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Төл сөздерге байланысты түрлеріне жаттығу жұмыстарын орындау. | |||||||
Алдыңғы оқу | ——- | ||||||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар | Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) | Ресурстар | ||||
Басталуы: | Қызығушылықты ояту:
«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын Түрлі түсті түстер арқылы 3 топқа бөлемін. Үй тапсырмасын пысықтау: 1) 163- жаттығу 2) Төл сөз туралы түсінік 3) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша дайындалған зымыран сұрақтарға әр топтан оқушылардың өздері жауап береді, нәтижесінде жеңімпаз анықталады. 1. Синтаксис нені зерттейді? 2. Сөйлем айтылу мақстанына қарай қаншаға бөлінеді? 3. Сөйлемнің қанша түрі бар? 4. Төл сөз қалай жасалады?
|
Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі) Жетістік критерий
5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды
|
Слайд, Қазақ тілі оқулығы 8-сынып, | ||||
Ортасы:
Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе |
Мағынаны тану: 1. Төл сөздердің ережесін түсіндіру, мысал келтіру, сөйлем ішінде төлсөздердің байланысын табу, тапсырманы топтасып талдай отырып, өзара міндет бөлінісі арқылы шығармашылықпен орындайды. Мақал- мәтел құрастырып, ой толғау құрау арқылы төл сөздерді қолдану.
2.Постермен жұмыс: Төл сөз байланысты постер қорғау.Түрлі төл сөздер арқылы қалай жасалатындығынкөрсету. Топтық жұмыс жасалады оны тақтаға шығып талдайды.
3. АВС деңгейлік оқушыларға деңгейлік тапсырмалар: — Диалог арқылы мәтін талдау.Төл сөздер тереңірек түсіну арқылы тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі
— «Өрмекші торы» әдісі Төл сөздерді табу, топ көшбасшылары талдау жасап, орындау төл сөздермен төлеу сөздерді ажыратып жазу, мысал келтіру, мәтінді көшіріп жазу.-В деңгейлі
— 162 -жаттығу. Мысал келтіре отырып үлгіні толтыру. Төл сөздердің жасалу жолдарын анықтау Сөйлем мүшесіне қарай талдау жасау. — С деңгейлі 5. Сергіту. «Көңілді күн» әніне қимыл жасау. |
Тақырып ашылады
Жетістік критерийі: -Мағынаны ашу- 1 ұпай -Өзіндік идеясы- 1 ұпай -Сөздік қоры- 1 ұпай
Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды Тапсырманың дұрыс дұрыс емес екенін – өзім тексеремін, тақтаға орындатып, топ басшыларына тапсырмаларды тексертемін.
Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс
«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер
Оқулық, дәптер
Интербелсенді тақта |
||||
Аяқталуы | Тест әдісі сабақты қорытындылау үшін — топ ішінде Төл сөзге арналған тақырыптық тестті шешуарқылытақырыпты тану. | Критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшаларына жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды |
слайд, оқулық, | ||||
Бағалау
Рефлексия: БББ Үйге тапсырма:
|
Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді
Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық | |||||
Қосымша ақпарат: | |||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | |||||
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін
-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін |
-БББ кестесі
-өзін өзі бағалау -критериалды бағалау -топтық -жиынтық -диагностикалық |
-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау
— интербелсенді тақта -оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру |
|||||
Рефлексия
-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? -Бүгін оқушылар не білді? -Сыныптағы ахуал қандай болды? -мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? -мен берілген уақытта үлгердім бе? -мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
«Төл сөз» жаттығу жұмыстары тақырыбында өткен сабағымның мақсаты шынайы.
Бүгінгі сабақтан оқушылар Төл сөздердің қалай байланысатындығын, жаттығу жұмыстары мен деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы түрлерін ажыратып, мағынасын түсініп, біліп, сөйлем ішінен таба білді. Қалай жасалатындығын диалог арқылышығармашылық жұмыс жасап білді. мақал мәтел арқылы төл сөздер құрауға болатындығын білді. Оқушылар тақырыпты меңгеруде деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы топтық жұмыс жасап, жаттығу жұмыстарын талдай отырып құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді. Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды. Берілген уақытта үлгере алдым.
Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына мән беремін.
|
||||||
«Тексерілді»
ДОІЖОрынбасарының уақытша
міндетін атқарушы: Ж.Таусаров
Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімдері: П.Байтас
Мектеп: | «Төрткүл» жалпы орта мектебі | ||||||
Сабақтың тақырыбы: | Автор сөзі | ||||||
Сынып: | 8 | ||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | — Автор сөз туралы түсінік бере отырып жаттығу жұмыстар арқылы сабақты меңгерт у. Автор сөздерді жаттығу жасау арқылы таба білу. Автор сөзін мәтін ішінен табу. | ||||||
Күтілетін нәтиже: | Барлық оқушылар: автор сөздер туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. | ||||||
Табыс критерийлері: | Автор сөздердің жасалу жолдарын білу. Автор сөздерді ажырату арқылы түрленетінін білу. Сөйлем ішінде автор сөздерді диалог арқылы таба біледі.Мәтін ішінен де таба білу. | ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||||
Автор сөздерді жаттығу жұмыстарын жасай отырып ажырата біледі. | |||||||
Кейбір оқушылар: | |||||||
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. | |||||||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | ||||||
Автор сөздердің түрлерін ажырата біледі, сөйлем ішінен диалог арқылы таба біледі, көркем әдебиетте жиі қолданылатынын біледі. Кейде осы мәндеріне лайық бір сөйлемнің ішінде бірнеше автор сөзі бар екендігін біледі. | |||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||
Тақырыпты меңгеруде оқушылар: Төл сөздердің қалай жасалатындығын, олар қандай сөздер, олар сөйлемнің қай жерінде тұратындығын, жеке тұрғанда өзі қандай мағына беретіндігін түсінеді. | |||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды. | |||||||
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан автор сөздердің жасалу түрлерінің ережесін мағыналық түрлеріне қарай бөліп табады. Жаттығу жұмыстарын жасай біледі. | |||||||
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?
Сөйлемде автор сөздерді дұрыс қолдану үшін меңгереді |
|||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Автор сөздерге байланысты жаттығу жұмыстарын орындау. | |||||||
Алдыңғы оқу | ——- | ||||||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар | Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) | Ресурстар | ||||
Басталуы: | Қызығушылықты ояту:
«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын Жыл мезгілдеріне қарай 3 топқа бөлемін. Үй тапсырмасын пысықтау: 1) Төл сөз бен төлеу сөз 2) Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру арқылы тақырыпты меңгерту. 3) «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша дайындалған зымыран сұрақтарға әр топтан оқушылардың өздері жауап береді, нәтижесінде жеңімпаз анықталады. 1. Төл сөз қалай жасалады? 2. Төлеу сөз қалай жасалады? 3. Төл сөз мәтіннің қай жерінде орналасады?4. Төл сөзді төлеу сөзге айналдыруға бола ма?
|
Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі) Жетістік критерий
5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды
|
Слайд, Қазақ тілі оқулығы 8-сынып | ||||
Ортасы:
Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе |
Мағынаны тану: 2. Жазуда төл сөз автор сөзінен арнаулы белгілер арқылы бөлінеді.Төл сөздің тыныс белгілері автор сөзі мен төл сөздің орын тәртібіне және төл сөзді сөйлемнің хабарлы,сұраулы және лепті болуына қарай әр түрлі қойылатындығын ажырату. 3. Төл сөз автор сөзінен бұрын орналасса, төл сөз тырнақшаға алынады не оның алдынан сызықша қойылады да,төл сөз бас әріптен бастап жазылады,төл сөздің соына,егер ол хабарлы сөйлем болса,леп белгісі қойылады да,одан кейін автор сөзінің алдынан сызықша қойылады.Мысалы: 1) «Сонан қалмақ Сарыарқаға басқан жоқ», — дейді жыр. 2) – Көктемде неге желікті? – деп сұрадым мен. 3) – Алма,сен жақсы салдың еске! – деді Жанат,есіне жаңа түскендей.
3. АВС деңгейлік оқушыларға деңгейлік тапсырмалар: — Автор сөзіне тереңірек түсіндіру арқылы тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі
— Мозайка әдісі автор сөздерді құрастыру, топ көшбасшылары талдау жасап, орындау төл сөздермен автор сөздерді ажыратып жазу, мысал келтіру, мәтінді көшіріп жазу.-В деңгейлі
— 165 -жаттығу. Мысал келтіре отырып үлгіні толтыру.Автор сөздердің жасалу жолдарын анықтау Төл сөзді, төлеу сөзді және автор сөзіне мәтін құрау арқылы сөйлем мүшесіне қарай талдау жасау. — С деңгейлі 5. Сергіту. «Көңілді күн» әніне қимыл жасау. |
Тақырып ашылады
Жетістік критерийі: -Мағынаны ашу- 1 ұпай -Өзіндік идеясы- 1 ұпай -Сөздік қоры- 1 ұпай
Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды Тапсырманың дұрыс дұрыс емес екенін – өзім тексеремін, тақтаға орындатып, топ басшыларына тапсырмаларды тексертемін.
Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс
«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер
Оқулық, дәптер
Интербелсенді тақта |
||||
Аяқталуы | Тест әдісі сабақты қорытындылау үшін — топ ішінде автор сөзге арналған тақырыптық тестті шешуарқылытақырыпты тану. | Критериалды бағалау
Топ басшылары бағалау парақшаларына жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды |
слайд, оқулық, | ||||
Бағалау
Рефлексия: БББ Үйге тапсырма:
|
Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді
Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады |
Интербелсенді тақта, слайд, оқулық | |||||
Қосымша ақпарат: | |||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | |||||
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін
-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін |
-БББ кестесі
-өзін өзі бағалау -критериалды бағалау -топтық -жиынтық -диагностикалық |
-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау
— интербелсенді тақта -оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру |
|||||
Рефлексия
-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? -Бүгін оқушылар не білді? -Сыныптағы ахуал қандай болды? -мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? -мен берілген уақытта үлгердім бе? -мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
«Автор сөзі» тақырыбында өткен сабағымның мақсаты шынайы.
Бүгінгі сабақтан оқушылар Автор сөздердің қалай жасалатындығын, жаттығу жұмыстары мен деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы түрлерін ажыратып, мағынасын түсініп, біліп, сөйлем ішінен таба білді. Қалай жасалатындығын диалог арқылышығармашылық жұмыс жасап білді. Автор сөздерді құрауға болатындығын білді. Оқушылар тақырыпты меңгеруде деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы топтық жұмыс жасап, жаттығу жұмыстарын талдай отырып құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді. Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды. Берілген уақытта үлгере алдым.
Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына мән беремін.
|
||||||
[bws_related_posts]