Үстеуден өткенді қайталау
Х.Е.Жумагалиева
А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: | Үстеуден өткенді қайталау | |
Жалпы мақсат: | Үстеу тақырыбы бойынша топтық тапсырмалар арқылы білімдерін пысықтау. Сауаттылығын арттыру. | |
Сілтеме: | 1. Практикалық қазақ тілі. Авторы: Н.А.Оразахынова
2. 6-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. Авторлары: С.Исаев, Ж.Даулетбекова «Атамұра» Алматы, 2015ж. |
|
Күтілетін нәтиже: | Үстеу туралы білімін пысықтайды, толыққанды талдайды. Сатылай кешенді талдау дағдысы шыңдалады. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1.Постер, маркер, стикер, смайликтер | |
Оқыту әдістері: | Оқытудағы жаңа әдістер
СТО Дарынды және талантты балалармен жұмыс Көшбасшылық АКТ Оқуды және оқыту үшін бағалау Жас ерекшелігіне байланысты оқыту |
1.Диалогтік оқыту
2.Жеке жұмыс 3.Топтық жұмыс |
Дереккөздер: | Ш.Бектұров «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы
Абайдың өлеңдер жинағы |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
І.Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал туғызу | Тренинг
Мейірімді жүрекпен – жүректерін ұстайды Ақ пейілді тілекпен – қолдарын көтереді Амандасып алайық – бір-бірінің қолынан ұстайды Бір жадырап қалайық – бір-біріне күлімдейді Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық! – бас бармақтарын көрсетеді. Топқа бөлу |
Қимылдарды қайталайды. |
ІІ.Қызығушылықты ояту | Ой шақыру үшін берілген сұрақтар:
— Үстеудің осыған дейінгі өткен сөз таптарынан ерекшелігі неде? — Осыған дейінгі өткен сөз таптарына ұқсастығы бар ма? |
Берілген сұраққа жеке жауап береді. |
ІІІ.Мағынаны тану | Тақырыпты ашу мақсатына берілетін
І тапсырма: 1-топқа: Тұлғасына қарай түрлері, туынды үстеулердің жасалу жолдары 2-топқа: Құрамына қарай түрлері, күрделі үстеулердің жасалуы 3-топқа: Мағыналық түрлері ІІ тапсырма: Абай өлеңдерінен үстеулерді табу, олардың біріне сатылай кешенді талдау жүргізу 1-топқа: Жазғытұры қалмайды қыстың сызы, Масатыдай құлпырар жердің жүзі. Жан-жануар, адамзат анталаса, Ата-анадай елжірер күннің көзі. 2-топқа: Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба. Құмарланып шаттанба, Ойнап босқа күлуге. 3-топқа: Жоғары-төмен үйрек, қаз, Ұшып тұрса сымпылдап. |
Тапсырманы топ болып орындайды, қорғайды. Топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.
1-топ диалог түрінде орындайды.
2,3-топ қорғаулары арқан тартыспақ ойыны түрінде өтеді. |
Сергіту сәті | Алдыңғы күні – жұма, 3 наурыз
Бұрнағы күні – сенбі, 4 наурыз Кеше – жексенбі, 5 наурыз Бүгін – дүйсенбі, 6 наурыз Ертең – сейсенбі, 7 наурыз Бүрсігүні – сәрсенбі, 8 наурыз Арғы күні – бейсенбі, 9 наурыз |
Берілген үстеулерге сәйкес апта күндері мен күн жадын жазу |
ІІІ тапсырма:
1-топқа: Берілген үстеулерден өзара антоним үстеулерді табу. 2-топқа: Берілген үстеулерден өзара синоним үстеулерді табу. 3-топқа: Үстеулерді мағыналық түрлеріне қарай сәйкестендіру |
Топ болып орындайды. |
|
ІV. Қорытындылау | — Күнделікті өмірде үстеулердің маңызы бар ма? Жиі қолданамыз ба? Олар не үшін керек? | Әркім өз ойын айтады. |
V.Рефлексия | «Бұлттар» әдісі бойынша:
— Маған бәрі түсінікті; — Тақырыпқа сұрақтарым бар; — Түсінбедім. |
Стикерге есімдерін жазып, таңдаған бұлттарына жапсырады. |
[bws_related_posts]