Пәні: Жаратылыстану. Тоқсандық жиынтық бағалау І-тоқсан
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні ____________________________________________
Күні:
Орындау уақыты 45 минут
ІІ нұсқа
1-тапсырма
а) Асбұршақтың өсу кезеңдерінің ретін анықтап, нөмірлеп көрсет.
[1]
- b) Суретке сүйеніп, асбұршақтың өсу кезеңдерін сипаттап жаз.
1) ________________________________________________________________
2) ________________________________________________________________
3) ________________________________________________________________
4) ________________________________________________________________
5) ________________________________________________________________
[5]
2-тапсырма
а) Суретте бейнеленген үдеріс қалай аталады?
____________________________________________________
- b) Бұл үдерістің нәтижесінде не түзіледі?
___________________________________
[2]3-тапсырма
Өсімдіктерді қалай сақтап қалуға болады? 2 мысал келтір.
- __________________________________________________________________
2) __________________________________________________________________
[2]
4-тапсырма
- a) Суретте бейнеленген жануарлардың атауын жаз.
_________________________ | __________________________ |
- b) Бұлжануарлардың саны неліктен азайып бара жатыр?
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
[3]
5-тапсырма
Сурет бойынша үш қоректік тізбек құрастыр
- ____________________________________
- _____________________________________
- _____________________________________
6-тапсырма
Сызбаны толтыр. Әр топқа 1 мысал келтір
Қоректену түріне қарай |
Шөпқоректі жануарлар: |
Жыртқыш жануарлар: |
|
|
[2] | ||||||
Жаратылыстану «Жанды табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №3
Күні:
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні___________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
І нұсқа
1-тапсырма. Адамның жүйке жүйесінің мүшелерін жаз.
(3)
2-тапсырма. Зәр шығару жүйесі қандай қызмет атқарады? _______________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________(2)
3-тапсырма
Адамдар ауаның серпімділік және сығылу қасиеттерін қалай қолданады? 1мысал келтір. (2) |
4-тапсырма
- Сызбаны толтыр.
Жауын – шашын түрлерін сипаттап жаз |
Қар |
Жаңбыр |
b)Жауын-шашын қалай пайда болады? Сипаттапжаз.
(3)
Бағалау критерийі | Тапсырма
№ |
Дескриптор
Білім алушы |
Балл |
Адамның жүйке
жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайды |
1 |
жүйке жүйесінің мүшелерін анықтайды:
— бірінші; — екінші; — үшінші; |
1 1 1 |
Зәр шығару
жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін түсіндіреді |
2 |
зәр шығару жүйесінің қызметін сипаттайды. |
2
|
Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын сипаттайды | 3 | ауаны қасиеттеріне қарай қолдануға қатысты мысал келтіреді; | 3 |
Жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды |
4 |
Қар түріндегі жауын-шашынды жазады | 1 |
Жаңбыр түріндегі жауын-шашын жазады | 1 | ||
жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды. | 1 | ||
Барлығы | 10 |