«Қазақтың Қанышы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық
ерекшеліктерін талдау
Бағалау критерийі
Білім алушы
- Шығармадағы образдар жүйесін салыстырып, кейіпкерлер бейнесін анықтайды
- Шығарманың композициялық ерекшелігін ажыратады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Тапсырма
Жоғары деңгей дағдылары
20 минут
- М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің «Қанат ұшқанда қатаяды» бөліміндегі кейіпкерлерге тән ортақ мінез-құлықтарды анықтаңыз. Ойыңызды дәлелдеңіз. (3-4 сөйлем)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- «Қанат ұшқанда қатаяды» бөліміндегі Қаныштың мінез-құлық ерекшелігін анықтаңыз. Ойыңызды дәлелдеңіз. (3-4 сөйлем)
____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- «Қанат ұшқанда қатаяды» бөліміне композициялық талдау жасаңыз. (5-6 сөйлем)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Бағалау критерийі | № | Дескриптор | Балл | ||||
тапсырма | Білім алушы | ||||||
Шығармадағы | образдар | 1 | кейіпкерлерге ортақ мінез-құлықтарды | 2 | |||
жүйесін | салыстырып, | анықтайды; | |||||
кейіпкерлер | бейнесін | шығармадан мысал келтіреді; | 2 | ||||
анықтайды | 2 | басты | кейіпкердің | ерекшелігін | 2 | ||
сипаттайтын мінез-құлықты анықтайды; | |||||||
шығармадан мысал келтіреді; | 2 | ||||||
Шығарманың | 3 | бөлімнің | композициялық | ерекшелігін | 1 | ||
композициялық | анықтайды; | ||||||
ерекшелігін ажыратады | |||||||
ойын дәлелдейді. | 1 | ||||||
Барлығы | 10 |
«Қазақтың Қанышы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
Бағалау критерийі | Оқу жетістігі деңгейі | |||||||||||||||||||||||||
Төмен | Орта | Жоғары | ||||||||||||||||||||||||
Шығармадағы | Кейіпкерлерге | ортақ | мінез- | Кейіпкерлерге | ортақ | мінез- | Кейіпкерлерге | ортақ | мінез- | |||||||||||||||||
образдар | жүйесін | құлықтарды | анықтауда, | құлықтарды анықтауда, | шығармадан | құлықтарды | анықтайды, | |||||||||||||||||||
салыстырып, | шығармадан | мысал | келтіруде, | мысал келтіруде, басты кейіпкердің | шығармадан | мысал | келтіреді, | |||||||||||||||||||
кейіпкерлер | бейнесін | басты кейіпкердің | ерекшелігін | ерекшелігін | сипаттайтын | мінез- | басты кейіпкердің | ерекшелігін | ||||||||||||||||||
анықтайды | сипаттайтын | мінез-құлықты | құлықты анықтауда, | шығармадан | сипаттайтын | мінез-құлықты | ||||||||||||||||||||
анықтауда, | шығармадан | мысал | мысал келтіруде қателер жібереді. | анықтайды, | шығармадан | мысал | ||||||||||||||||||||
келтіруде қиналады. | келтіреді | |||||||||||||||||||||||||
Шығарманың | Бөлімнің | композициялық | Бөлімнің композициялық ерекшелігін | Бөлімнің | композициялық | |||||||||||||||||||||
композициялық | ерекшелігін | анықтауда, | ойын | анықтауда, ойын дәлелдеуде қателер | ерекшелігін | анықтайды, | ойын | |||||||||||||||||||
ерекшелігін ажыратады | дәлелдеуде қиналады. | жібереді. | дәлелдейді. | |||||||||||||||||||||||
«Қазақтың Қанышы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау
Бағалау критерийі
Білім алушы
- Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын
анықтап, пікір білдіреді
Ойлау
дағдыларының
Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің «Бәрі де майдан үшін» бөлімінің тарихи және көркемдік маңызын анықтаңыз. Өз ойыңызбен байланыстырып, 3 мысал келтіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Бағалау критерийі | № | Дескриптор | Балл | |
тапсырма | Білім алушы | |||
Шығарманың | тарихи | 1 | тарихи маңыздылығын талдайды; | 2 |
және | көркемдік | |||
көркемдік ерекшелігін анықтайды; | 2 | |||
құндылығын | анықтап, | |||
өз ойымен байланыстырады; | 1 | |||
пікір білдіреді | ||||
өз ойын дәлелдеп, мысалдар келтіреді. | 3 | |||
Барлығы | 8 |
«Қазақтың Қанышы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
Бағалау критерийі | Оқу жетістігі деңгейі | |||||||||||||||||
Төмен | Орта | Жоғары | ||||||||||||||||
Шығарманың тарихи | Бөлімде | көтерілген | мәселенің | Бөлімде көтерілген мәселенің тарихи | Бөлімде | көтерілгенмәселенің | ||||||||||||
және | көркемдік | тарихи | маңыздылығы | мен | маңыздылығы | мен | көркемдік | тарихи | маңыздылығы | мен | ||||||||
құндылығын анықтап, | көркемдік ерекшелігін анықтауда, | ерекшелігін анықтауда, өз ойымен | көркемдік ерекшелігін анықтайды, | |||||||||||||||
пікір білдіреді | өз | ойымен | байланыстырып, | байланыстырып, дәлелдеме мысалдар | өзойыменбайланыстырады, | |||||||||||||
дәлелдеме | мысалдар | келтіруде | келтіруде қателер жібереді. | дәлелдеме мысалдар келтіреді. | ||||||||||||||
қиналады. | ||||||||||||||||||