Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Стилистика және тіл мәдениеті

Стилистика және тіл мәдениеті

БелгибаеваСолтүстік Қазақстан  облысы

Айыртау ауданы

Бірлестік орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Бельгибаева А.С.

 8.30-9.15 Қазақ тілі Сыныбы:9   
Сабақ тақырыбы:    Стилистика және тіл мәдениеті
Жалпы мақсат: а) қазақ тіліндегі стильдер туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;ә) Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;б)   Сабақ барысында оқушыларды сауаттылыққа баулу,АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет
  4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Қазақ тілінің стилдерінің қолданылу аясын  білу.АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: Стилитстика ұғымын қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері:  Қазақ тілі,түркі тілдері  тақырыбына арналған материалдар:1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар:  сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

                               Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Бегемот» арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Бегемот биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Шығарманы оқыту Шығармаларын оқу
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіруСтилистика және тіл мәдениеті. Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тіл стилдері схемасын құру   

 

 

IV.Қорытындылау     (5 мин)   8.58-9.05 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырмасын  беру  (2 мин)  9.05-9.07 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
13-жаттығуТақырыпты оқып келу Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)  9.07-9.12 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Критериалды бағалау   Бірін бірі бағалау
VII. Рефлексия    (3 мин )  9.12-9.15 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Екі жұлдыз ,бір тілек Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жұлдыз,бір тілек арқылы жеткізу
[bws_related_posts]

2 комментария

  1. слайд жбере аласыз ба ? осы тақырыпты өткен ….

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *