Айыртау ауданы
Бірлестік орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бельгибаева А.С.
Қазақ тілі | Сыныбы:9 | ||
Сабақ тақырыбы: | Қазіргі кітаби стиль туралы | ||
Жалпы мақсат: | қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік беру; оқушылардың ой-өрісін,сана-сезімін,белсенді ойлау дағдыларын жандандырып,сыни тұрғысынан ойлау материалдарын қолдана отырып қызығушылығын арттыру,білімін дамыту,сауаттылыққа баулу,сабаққа ынталандыру;оқушының тіл байлығын дамыту арқылы тілдік құрлымдарды өз бетінше талдап меңгере білу,іс-әрекет,ізденімпаздық дағдыларын қалыптастыру.
АКТ-ны тиімді пайдалану |
||
Сілтеме: |
|
||
Оқу нәтижесі: | Қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретінде қолданылу аясын білу.АКТ пайдалана алуы | ||
Негізгі идеялар: | Стильдік сипаты мен қолданылуаясын білуі | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | интерактивті такта,флипчарт,оқулық, | ||
Оқыту әдістері: | Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ, СТО Бағалау |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік, |
|
Дерек көздері: | Қазақ тілі,түркі тілдері тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Википедия ашық энциклопедиясы |
||
Тапсырмалар: | сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау | ||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«бегемотик » арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру | Бегемотик биін билету арқылы көңіл күйлерін көтеру | ||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Шығарманы оқыту | Шығармаларын оқу | ||
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
Қазіргі кітаби стиль туралы |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау | ||
Қызығушылықты ояту(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Көркем әдебиет стилінің Сөздердің әртүрлі ауыспалы мағынадағы қолданысы, көркем-
дегіш, бейнелеуіш, суреттеме (теңеу, метафора, метонимия, антитеза, т.б.) құралдары еркін қолданылады. Көркемдегіш құралдарын табу
|
Көркемдегіш құралдарын табу
|
||
IV.Қорытындылау (5 мин) 8.58-9.05 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату | Өзін-өзі критериалды бағалау | ||
V. Үйге тапсырмасын беру (2 мин) 9.05-9.07 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
-жаттығу
Тақырыпты оқып келу |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу | ||
VI. Бағалау (5 мин) 9.07-9.12 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Критериалды бағалау | Бірін бірі бағалау | ||
VII. Рефлексия
(3 мин ) 9.12-9.15 |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Стикерлерге алған әсерлерін жаздыру | Сабақтан алған әсерлерін стикерлер арқылы жеткізу |