Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Қазіргі кітаби стиль туралы

Қазіргі кітаби стиль туралы

kazakСолтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Бірлестік орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Бельгибаева А.С.

 

  Қазақ тілі Сыныбы:9   
Сабақ тақырыбы:    Қазіргі кітаби стиль туралы
Жалпы мақсат:     қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік беру;   оқушылардың ой-өрісін,сана-сезімін,белсенді ойлау дағдыларын жандандырып,сыни тұрғысынан ойлау материалдарын қолдана отырып қызығушылығын арттыру,білімін дамыту,сауаттылыққа баулу,сабаққа ынталандыру;оқушының тіл байлығын дамыту арқылы тілдік құрлымдарды өз бетінше талдап меңгере білу,іс-әрекет,ізденімпаздық дағдыларын қалыптастыру.

АКТ-ны тиімді пайдалану

Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет
  4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретінде қолданылу аясын білу.АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: Стильдік сипаты мен қолданылуаясын білуі
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері:  Қазақ тілі,түркі тілдері  тақырыбына арналған материалдар:

1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар:  сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

                               Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«бегемотик » арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Бегемотик биін билету   арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Шығарманы оқыту Шығармаларын оқу
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

Қазіргі кітаби стиль туралы

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Көркем әдебиет стилінің Сөздердің әртүрлі ауыспалы мағынадағы қолданысы, көркем-

дегіш, бейнелеуіш, суреттеме (теңеу,

метафора, метонимия, антитеза, т.б.) құралдары еркін қолданылады.

Көркемдегіш құралдарын табу

 

 

Көркемдегіш құралдарын табу

 

 

 

IV.Қорытындылау     (5 мин)   8.58-9.05 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырмасын  беру  (2 мин)  9.05-9.07 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
-жаттығу

Тақырыпты оқып келу

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)  9.07-9.12 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Критериалды бағалау   Бірін бірі бағалау
VII. Рефлексия  

 (3 мин )  9.12-9.15

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Стикерлерге  алған әсерлерін жаздыру Сабақтан алған әсерлерін стикерлер арқылы жеткізу
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *