Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Ауызекі сөйлеу стилі

Ауызекі сөйлеу стилі

ауыз екиСолтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Бірлестік орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Бельгибаева А.С.

  Қазақ тілі Сыныбы:9   
Сабақ тақырыбы:    Ауызекі сөйлеу стилі
Жалпы мақсат: а) а) қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;  ә) түрлі әдістерді пайдалана отырып, балаларды тапқырлық ,жылдамдық  есте сақтау қабілеттерін арттыру  б)  сабақ барысында  оқушылардың білімін  бақылау арқылы сауатты жазуға машықтыру;

АКТ-ны тиімді пайдалану

Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы       бет
  4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Ауызекі сөйлеу стилін білу. Сөйлеу мәдениетіне машықтануы.АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: Ауызекі сөйлеудің әдебін ,мәдениетін меңгерту
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

 

Түртіп алу,екі жақты күнделік,

Дерек көздері:  Қазақ тілі,түркі тілдері  тақырыбына арналған материалдар:

1.         Шешендік сөздер

2.        Қазақ тілінен  оқушы анықтамалығы 188 бет

3.         Википедия ашық энциклопедиясы

Тапсырмалар:  сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

                               Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  «Сәлемдесу» арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Бір бірімен амандасу түрлері  арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Шығарманы оқыту Шығармаларын оқу
ІІІ. Жаңа тақырып  (10  мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

Ауызекі сөйлеу стилі

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10  мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Венн диаграммасын құрғызу

Жазба тіл мен ауызекі сөйлеу тілі

Екі топқа бөлу

І топ Жазба тіл

ІІ топ ауызекі сөйлеу тілі

Постер жасау.Жұмыстарын қорғату

Ерекшеліктерін айтып беру

 

 

Екі топқа бөлінеді.

 

 

Бір оқушй шығып постерлерін қорғайды

IV.Қорытындылау     (5 мин)   8.58-9.05 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырмасын  беру  (2 мин)  9.05-9.07 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  27 жаттығу

Тақырыпты оқып келу

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   (5 мин)  9.07-9.12 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
     Критериалды бағалау   Бірін бірі бағалау
VII. Рефлексия  

 (3 мин )  9.12-9.15

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Екі жақты күнделік жүргізу Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік  арқылы жеткізу
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *