Айыртау ауданы
Бірлестік орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бельгибаева А.С.
Қазақ тілі | Сыныбы:9 | ||
Сабақ тақырыбы: | Ауызекі сөйлеу стилі | ||
Жалпы мақсат: | а) а) қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру; ә) түрлі әдістерді пайдалана отырып, балаларды тапқырлық ,жылдамдық есте сақтау қабілеттерін арттыру б) сабақ барысында оқушылардың білімін бақылау арқылы сауатты жазуға машықтыру;
АКТ-ны тиімді пайдалану |
||
Сілтеме: |
|
||
Оқу нәтижесі: | Ауызекі сөйлеу стилін білу. Сөйлеу мәдениетіне машықтануы.АКТ пайдалана алуы | ||
Негізгі идеялар: | Ауызекі сөйлеудің әдебін ,мәдениетін меңгерту | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | интерактивті такта,флипчарт,оқулық, | ||
Оқыту әдістері: | Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ, СТО Бағалау |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік, |
|
Дерек көздері: | Қазақ тілі,түркі тілдері тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Википедия ашық энциклопедиясы |
||
Тапсырмалар: | сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау | ||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Сәлемдесу» арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру | Бір бірімен амандасу түрлері арқылы көңіл күйлерін көтеру | ||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Шығарманы оқыту | Шығармаларын оқу | ||
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
Ауызекі сөйлеу стилі |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау | ||
Қызығушылықты ояту(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Венн диаграммасын құрғызу
Жазба тіл мен ауызекі сөйлеу тілі Екі топқа бөлу І топ Жазба тіл ІІ топ ауызекі сөйлеу тілі Постер жасау.Жұмыстарын қорғату |
Ерекшеліктерін айтып беру
Екі топқа бөлінеді.
Бір оқушй шығып постерлерін қорғайды |
||
IV.Қорытындылау (5 мин) 8.58-9.05 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату | Өзін-өзі критериалды бағалау | ||
V. Үйге тапсырмасын беру (2 мин) 9.05-9.07 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
27 жаттығу
Тақырыпты оқып келу |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу | ||
VI. Бағалау (5 мин) 9.07-9.12 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Критериалды бағалау | Бірін бірі бағалау | ||
VII. Рефлексия
(3 мин ) 9.12-9.15 |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Екі жақты күнделік жүргізу | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу |