Басы » Кембридж бағдарламасы » «Әнсабағында» Сұраулық шылаулар

«Әнсабағында» Сұраулық шылаулар

ан сабагыҚарағанды облысы, Сәтбаев қаласы
«С.Сейфуллин атындағы гимназия»КММ
Дуйсен Лаура Боранбайқызы
4 «А»сынып / орыс сыныптарындағы қазақ тілі/
Сабақтың тақырыбы: «Әнсабағында» Сұраулық шылаулар
Орыс сыныптарындағы қазақ тілі. 4«А»сынып 9-10 жас
Мерзімі
Сабақтың тақырыбы «Ән сабағында»
Сұраулық шылаулар
Мақсаты Оқушыларға музыка өнері жайлы мағлұмат беру. Лексикалық тақырып бойынша оқушылардың сөйлеу қабілетін оқылым, тыңдалым, жазылым әрекеттері арқылы жетілдіру. Сұраулық шылаулар арқылы сұраулы сөйлемнің жасалу жолдарын меңгерту.Берілген тапсырмаларды өмірдегі жағдаяттармен салыстыра отырып, тілдесім әрекетін жандандыру.
Міндеттері Әңгімені дұрыс құра білудегі оқушылардың білімін дамыту және бекіту;
Оқушылардың ауызша және монолог түріндегі тілін дамыту, орфографиялық сауаттылықтарын дамыту;
Оқушылардың есте сақтау, тыңдау,қиялдау, ойлау, ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту
Күтілетін
нәтижесі Оқушылар музыка өнері жайлы мағлұмат алады.
Лексикалық тақырып бойынша оқушылардың сөйлеу қабілеті, оқылым, тыңдалым, жазылым әрекеттері арқылы жетіледі. Берілген тапсырмаларды өмірдегі жағдаяттармен салыстыра отырып, тілдесім әрекетіне түседі.
Әдіс -тәсілдер Топтық жұмыс, АКТ, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Ресурс
Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А2), флипчарт, оқулық
Мақсат Күтілетін нәтиже Түрткі тапсырмалар Іс — әрекет Бағалау (формативті)
оқушы мұғалім критерий дескриптор
Кіріспе
Психологиялық ахуал

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Балалар адамның ең жақсы қасиеті басқа адамдарға жақсылық, сәттілік тілеу. Қазір бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстайық та, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Барлығы хормен айтады.
Сабағыңды жөндеп
Әзірленсең-еңбек.
Қиындықтың бәрін,
Еңбек қана жеңбек!
Оқушыларды шаттық шеңберін құруға шақырады.

Үй тапсырмасын тексеру.
Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру
Фонетикалық жаттығу.

Үй тапсырмасын сыныпта оқу.
«Кітап» сөзіне дыбыстық талдау жасау,дауыфсты дыбыстарды ажырата білу.

Қазақ тән дыбыстарды дұрыс айтуға дағдыланды

Дауысты дыбыстардың жіктелуін ажырату

Сөздерді дұрыс айтып үйрен: көктем,күн, үй,әтеш,гүл,піл,көбелек, өзен, шөп Дауысты дыбыстардың жіктелуі кестені толтырады.
Жуан:
Жіңішке:
Ашық:
Қысаң:
Еріндік:
Езулік:

Оқушылар қараман жазылған сөздерді дұрыс айтады Топ мүшелерінің жұмысын бақылайды.

Мұғалім сөзердің дұрыс айтылуын бақылайды. Топта белсенді жұмыс жасады.

Үй тапсырмасын орындап келді

Оқушылар қараман жазылған сөздерді дұрыс айтты Өте жақсы
Жақсы
Орташа

Қатесіз орындаған
1,2 қатесі бар

Дұрыс

Дұрыс емес

БІЛУ
Жаңа мағынаны таныту. Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету.

Жаңа сөздерді меңгерту.

ТҮСІНУ
Ережені меңгерту
Сұраулық шылаулар -ма,-ме, ба,-бе,-па,-пе.
Топта ойланады.
Құнды пікір айтады.

Жаңа сөздерді қатыстырып сөз тіркесін құрайды

Ережені негізге ала отырып.
Мысал келтіру.

Тақтаға назар аударайықшы.
Не көріп отырсыңдар?
Бүгінгі сабақтың тақырыбын тауып көріңдерші. Не себепті бүгін біз ноталарға байланысты бөліндік?

ән-песня үйретеді-учит
домбыра тарт-сыграй на домбре
гитара шертіп тұр-играет на гитаре
сөздерді қатыстырып сөз тіркесін құрау

Бейнеслайд.
Мысалы: бала …? терезе …?Қағаз …?, сәбіз …? Орындық …? мектеп …?

Топта басқа оқушылармен ақылдасады.Өз ойын айтады.

Топта өз ойын білдіреді, ортақ шешеімге келеді.

Өз жұмысын топта салыстырады. Топ мүшелерінің жұмысын бақылайды.

Топ мүшелерінің жұмысын бақылайды.

Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалайды.

Топта белсенді жұмыс жасады, құнды пікір айтты

Топта жаңа сөздерді қатыстырып сөз тіркесін құрады

Жеке жұмыс орындады.
Топта салыстырды Өте жақсы
Жақсы
Орташа

Өте жақсы
Жақсы
Орташа

Өте жақсы
Жақсы
Орташа

ҚОЛДАНУ
Оқушылардың сұраулық шылауларды дұрыс қолдана отырып, берілген мәтін бойынша түсініктерін кеңейту.

Сергіту кезеңі.
«Қаражорға» биі

ТАЛДАУ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету мақсатында тірек сөздерді қолдана отырып диалогтік әңгіме арқылы топта өз ой-пікірлерін еркін жеткізуді дамыту

ЖИНАҚТАУ

Тақырыпқа байланысты суретпен жұмыс.
Сұраулық шылауларды атаңдар.

Оқушылар суретпен жұмыс жасайды.
Сұраулық шылауларды дұрыс қолданады.

Топта өз ой-пікірлерін еркін жеткізеді.
Тірек сөздерді қолдана отырып суреттерді постер қорғайды

Сөйлесім әрекетіне түседі..

Мәтінмен жұмыс.
Мәтінді оқып, сұраулы сөйлемдер жаз.
Мысалы. Бүгін бесінші сабақ-ән сабағы.
Бесінші сабақ- ән сабағы ма?

Ән сабағында біз не істейміз?

«Ән сабағында»
Оқушылар не істейді? Мәтінді оқып, сұраулық шылауларды қатыстырып сұраулы сөйлемдерді жазады.

Оқушылар сурет, тірек сөздермен жұмыс жасайды. Топта өз ой-пікірлерін айтады .

Жұптық жұмыс.

Сұрақтар қояды.

Ой қозғайды.

Оқушыларға тірек сөздер, суретпен топта жұмыс жасатады.
Топ мүшелерінің белсенділерін анықтайды.

Топ мүшелерінің белсенділерін анықтайды.

Жақсы сұрақ қойды.

Жақсы нәтиже берді

Өз ой-пікірлерін топта талқылады.
Келісімге келді

Сұрақ қоя білді
Сұраққа дұрыс жауап берді

Толық
Жартылай
Жеткізе алмады

Толық
Жартылай
Жеткізе алмады

Толық
Жартылай

Сергіту
«Кел, ән айтайық»

БАҒАЛАУ
Жинақталған мәліметтерді қолдана отырып оқушылардың білімдерін қорытындылау
Топтағы оқушылар бірін –бірі бағалайды.

Сұраққа дұрыс жауап береді

Жинақталға мәліметтерді қолдана біледі, шешімге келеді.

«Ән сабағында»
Тақырыбына диалог құрастыру

Топ ішінде пікірлеседі.
Шешім қабылдайды.
Ойын жеткізеді.
Сөйлеу тілін дамытады. Топтық жұмыс ұйымдастырады.
Сұрақ қоя біледі және жауап беруі

Ойын жеткізуі

Дұрыс
Жартылай
Дұрыс емес

Толық
Жартылай
Жеткізе алмады

Үйге тапсырма: 5-тапсырма. 57-бет.

Сұраулық шылаулар (вопросительные частицы)
ма? ме? ба? бе? па? пе?- ли?
(Вопросительные предложения содержат вопросительные частицы ма,ме, ба, бе, па, пе.
Они соответствуют русской частице ли.
После гласных и букв р,л,й,у — Дауысты дыбыстар мен р, л, й, у әріптеріне кейін — ма ,ме, сұраулық шылаулары жалғанады.
после звонких и букв м,н, ң- ұяң дауыссыз дыбыстар мен м, н, ң әріптерінен кейін ба, бе, сұраулық шылаулары жалғанады.
после глухих -қатаң дауыссыз дыбыстардан кейін – па, пе, сұраулық шылаулары жалғанады.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *