Басы » Бастауыш сыныптар » Сағат неше? (Презентация)

Сағат неше? (Презентация)

Айсана Павлодар қаласы
№ 29 жалпы орта білім  беру мектебі
Сейтқалиева Айсана Асқарқызы
Қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі
Тақырыбы:   Сағат неше?
Сабақтың тақырыбы:
Лексикалық тақырып:   Сағат неше?
Грамматикалық тақырып: барыс, шығыс септігі
Сабақтың мақсаты:
а)  сағат неше?-деген  сұраққа жауап беруге үйрету.Барыс ,шығыс септіктерінің жалғану тәртібін     меңгерту.
ә) оқушыларды уақытты дұрыс қолдануға  тәрбиелеу;
б) мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ой-өрісін,ойлау қабілетін,шығармашылық ізденісін дамыту;
Сабақтың түрі:жаңа   сабақ
Сабақтың әдісі:, «Джигсо»,  «Инсерт», «Бас бармақ» сұрақ-жауап,талдау,іздену т.б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары,кестелері, презентация,бейне фильм,  дидактикалық материалдар  т.б
Қолданылатын модуль: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету , оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау, талантты  және дарынды балаларды оқыту
Пәнаралық байланыс:  математика
Сілтеме: Ермекова Т.Н. «Алматы кітап» баспасы,2010 жыл

  • Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Жоспардың мазмұны

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Күтілетін нәтиже

Мотивациялық кезең.

Сабақтың тақырыбына шығу. Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(5 мин)

Оқушылармен амандасады.

Мұғаліммен амандасу. «Жүрек сыйлау» әдісі арқылы бір-біріне тілек білдіреді.

Жүрек суреті

Сабаққа деген қызығушылықтары оянады

Түстер арқылы топқа бөлу

Оқушылардың үстелдеріне жасыл,қызыл,сары стикерлер жапсырады.

Оқушылар өз түстері бойынша орындарына отырады,яғни топ құрылады

Стикер

Топқа бөлінеді

Сабақтың тақырыбын ашу

(5 мин)

Балалар, бүгін біздің сабағымызға қонақ келеді.

Ол үшін  бұл өлеңді айтып тұрған кейіпкерді  анықтау қажет. («незнайка» өлеңінің гимні  қойылады)

— Бүгін сабақта Дымбілмеске жаңа тақырыпты түсінуге көмектесейік.

-Мына суретке қараңыздаршы, оның сұрағы өте көп?

— Ол нені білгісі келеді?

(1,2,3,4 слайд)

Оқушылар жауабын айтады

Аудио

слайд

Сабақтың тақырыбына шығады

Сабақтың мақсатын анықтайды. Уақытты дұрыс қолданып, анықтауды үйретеді.

Операциялық кезең.

Жаңа әдістерді қолдану арқылы,  жаңа материалды игеру.

Топпен жұмыс. Оқушылар бір-біріне көмектеседіC:\Users\ы\Pictures\Рисунок2.jpg

(10 мин)

1-тапсырма

Дымбілмеске көмектесеміз,үйретеміз.

Тақтада тапсырмалар беріледі. ( 5,6 слайд)

Ол тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар  сағатты қолданудың алгоритмін  түсінуі қажет

Интербелсенді тақта

Алгоритм құрастыру

(7 слайд)

Жұппен жұмысC:\Users\ы\Pictures\Рисунок2.jpg

(10 мин)

2-тапсырма

Әр оқушыға сұрақтар таратылады. Оқушылардың партасына стикерлер жабыстырылады. Бірдей түс алған оқушылар жұптасады.

(8 слайд)

Барлық оқушылар шеңберге шығып, өз жұптарын табады. Бір-бірлеріне сұрақтарын қойып, жауаптарын айтадыD:\фото ашык сабактан\20131022_150946.jpg

Үлестірме парақтары, стикерлер

Уақытты қолданып,

күн тәртібі  туралы айтады

Сергіту сәті

C:\Users\Дом\Desktop\практика\фото\Новая папка (2)\4 урок\CAM00609.jpg

(5 мин)

Оқушылармен сергіту сәтін орындайды

(9 слайд)

Оқушылар тақтаға қарап, сергіту сәтін орындайды

видео

Оқушылар бойларын жазып, сергіп қалады.

Бағалау

Жеке жұмыс

(5 мин)

Әр оқушыға тапсырма таратылады. Тапсырмада электронды уақыт белгіленген.

(10,11 слайд)

Оқушылар уақытты дәптерлеріне жазады(жалғауларды дұрыс қолдану керек)

Бағалау критерийі арқылы бағалайды

Үлестірмелі парақтар

Кетті, қалды етістіктерін дұрыс қолдану

Рефлексия

«Инсерт» әдісі

(5 мин)

«Білемін», «Білдім», «Білгім  келеді»  -өз  ойларын жеткізеді

(12 слайд)

Өз ойларын  стикерге жазып, бағдаршамға жабыстырады

плакат

Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергені анықталады.

Үй тапсырмасы

31 бет, 1-жаттығу

 

(ЖҮКТЕУ) 

[bws_related_posts]

3 комментария

  1. то что надо

  2. Хорошая презентация

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *