Басы » Cыныптан тыс » Жеті модульдің сабақтағы ықпалдастығы (Семинар)

Жеті модульдің сабақтағы ықпалдастығы (Семинар)

семинра тренингШығыс Қазақстан облысы
Катонқарағай ауданы
«Ново-Хайрузовка орта мектебі» КММ
Рамазанова-Кадыш Лаура Серикполовна
Бастауыш сынып мұғалімі

«Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын,
өзіме жасатсаң – үйренемін».
(Әрбір жасаған қорытындындыны киім ілетін жіпке қыстырғыштармен қыстырып, іліп отырам)
1)     Әріптестеріммен танысу:      «Қос шеңбердегі комплименттер»
2)    Таныстырылым:                 «Әлем өзгереді-біз де өзгереміз»
3)    Тақырыбы:                       «Жеті модульдің сабақтағы ықпалдастығы»
Мақсаты:  Слайд:  Жеті модуль, жеті жұлдызға сабақтар және өткізілген тапсырмалар көрсетілген.
Бағдарлама модульдері:
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ)       пайдалану
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту
6. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

4)    Топқа бөліну.
«Жануарлар» (суреттері бейнеленген)
Жан-жануарлардың аттары жазылған карточкаларды таратып беріп, олардың карточкада жазылған жануардың қылықтарын қайталап отырып, бірін-бірі тауып, топтарға бөлініп отырады. Дыбыс шығаруға болмайды. (Сыни ойлау)
 
5) Тапсырмалар: «Сиамские близнецы»
1.Екі-екі адамнан төрт адам шығады, яғни екі жұп. Бір жұп сұрақ қояды, екінші жұп жауап береді. Бірінші жұп сұрақ қойғанда, екінші жұптың біреуінің ойын екіншісі толықтырып, күрделі сұрақ шығаруы тиіс, ал екінші жұптың жауабы да солай болуы керек, яғни бірінің жауабын екіншісі толықтырып отыруы тиіс
6) Сыни тұрғыдан ойлау:
А) Сөзжұмбақ: (интербелсенді тақтада сөздің астын сызады)
Тақтаға мынадай сөздер жазылады:
«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген, сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім, жымыңдаған»
Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт біріктіреді?
Жауабы: келтірілген сөздердің барлығында  сан есім жасырылған.

Ә) Сөзді тап:
«Жақша ішіндегі тасталып кеткен сөзді табыңыздар»
ақпан (қала) алқоры
рақымшыл (қармақ) қамқорлық
 
Б) Хирург.
Автомобиль авариясында бір жігіт қатты жарақат алады, ал қасында отырған әкесі мерт болады. Жігітті жедел түрде ауруханаға жеткізеді. Алайда алдарынан шыққан хирург бұл жігітке операция жасаудан бас тартты:
-Мен өз балама операция жасай алмаймын! –деп.
Сұрақ: Хирург жігітке кім боп келеді?

В) Тапсырма: Сыни тұрғыдан ойлауға
Таныстырылым: «Сынған құмыра» (екі топ шешеді)
Таныстырылым: «Емші» (екі топ шешеді)
Таныстырылым: «Көбелек сабағы» (бір топ шешеді)

7)  Талантты және дарынды балаларды оқыту:
Топтарға скрепкалар таратылады. Осы скрепкалардан кез-келген зат немесе нәрсе жасап шығару. 4 мин. Уақыт беріледі.

8)  Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
«Ролик с пирожеными» Талдау
 
9)   Көшбасшылық
«Ән шырқау» Бір шумағы мен қайырмасы жазылған карточкалар таратылып беріледі. Белгі беріледі. Бір мезетте барлығы бастайды.

А)    Тапсырма. Слайд «Мұғалім-көшбасшы»
Сұраққа байланысты  топтарға бөліну
 (тақтаға жазып қоямын, таңдаған жауабына белгі қояды)
1 топ: Сіз орындаушы көшбасшысыз ба?
2 топ: Жағдаяттан шыға алатын көшбасшысыз ба?
3 топ:  Іскер көшбасшысыз ба?
4 топ: Сіздің көшбасшылығыңыз  арнайы топтарда  көріне ме?
5топ:  Сіздің көшбасшылығыңыз сабақта көріне ме?

Ә)    Тапсырма  (постерде орындау)
1.Орындаушы көшбасшы екеніңізді  дәлелдеңіз.
2.Өмірден кездескен  бір жағдаятты алып, шығу жолдарын көрсетіңіз
3.Іскерлігіңізді дәлелдейтін
мысалдар келтіріңіз.
4. Сіздің көшбасшылығыңыздың тек қана шағын  топта \жерде\ көрінетін себебі не?
5. Сіздің сабақтағы көшбасшылығыңызды көрсетіңіз.
10)   «Екі жұлдыз, бір пікір»
11)   Тренинг: «Природа релакс»
 12)    Бағалау:       «Блоб ағашы»  суретін бояйды. (5 топқа)
13)    Рефлексия   (Кері байланыс).  Смайликтерге сабақтан алған әсерін жазады, суретін салады.
Смайликті  жеті жұлдыз-жеті модульдің қайсысы ұнады, соған жапсырады.

  • 14)    Ойын: «Үрленген түрлі-түсті шарларды таңдайды».

Шарты: есімін жазады шарды ұшырады. Ұшып келген шарға бір ғана тілек жазады да, келесі адамға ұшырады. Белгі беріледі, ойын тоқтайды. Бірнеше адам жазылған тілектерін оқиды.

15)   Қорытынды: Мұғалімдерге (Таныстырылым көрсетіледі.)

  [bws_related_posts]

1 пікір

  1. керемет екен бирак блоб бағалау паракшасын калай пайдалану жолын тусіндіріп кетсе деген ойым

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *