I can fly

i-can-flyЖамбыл облысы әкімдігінің білім беру басқармасы

«Н.Тілендиев атындағы көп балалы және аз қамсыздандырылған отбасы балаларына арналған мектеп-интернаты

Тақырыбы:    I  can  fly

 

Ағылшын  тілі gән мұғалімі: Рысқұлова  А.Қ.

Күні    Сыныбы: 1 “a” Пәні: Ағылшын тілі
Сабақ тақырыбы:  Where  are  the   stars?
Сілтеме:
  1. Brilliant  1.   Student’s  book
  2. Brilliant  1.    Activity  book  and  CD. 2009   Macmillan
Жалпы мақсаты:   Предлогтар    тақырыбында  грамматикалық білік-дағдыларын   қалыптастыру 
Оқу нәтижесі:   Оқушылар  предлогтарды  сөйлеу,жазу барысында еркін қолдана   алады, өз  бетімен  жұмыс істеуге  дағдыланады
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Оқушылар  топқа бөлінген кезде сұрақтарды, талқылауларда тілді жиі пайдаланады. Мәтінді  түсінеді, сұраққа  жауап  беруге үйренеді. 

 

Сабақта қолданылатын материалдар: Тақырып  бойынша  суреттерДыбысты  тапсырмалар

Слайдтар

Үлестірмелер

Түрлі-түсті фломастерлер

Флипчарт

Дерек көздер: Қима қағаздар, сюжетті суреттер, А4/ А3  форматты қағаздар, маркерлер
Тапсырмалар: 48-53 беттегі тапсырмалармен жұмыс

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сыныпты сабақ өтуге даярлау. 

 

  1. 1.      Сергіту   сәті

«Hello,  how  are  you?»

  1. 2.      Білім тексеру: өткен тақырып бойынша шолу жасау. 

Warm  up.  Let’s  read  the  poem

I  can read,

I can  write,

I  can  speak  English too,

I  love   learning  English,

And  what  about  you?

  1. 3.      Топтау/ кеңістік құру. 

Сыныпты топқа бөлу мақсатында, мұғалім оқушыларды  қиылған  суретті жинау арқылы екі   топқа  бөледі. A  деген дер бір топқа жиналады, B  дегендер 2-ші топқа жиналады. Осылай 2 топ құралады.

 

1. Үй тапсырмасын сұрау        Оқушылардан үйге берілген тапсырмаларды сұрау. Топтастыру  әдісі

 

 

1-топ                                                                                            2-топ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Жаңа сабақ: Бүгінгі сабақта топқа бөлініп, дөңгеленіп отырамыз.

 

Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
Грамматиканы  интерактивті тақтадан   түсіндіру.On

In

Under

Behind

Next  to

 

Оқушылар сұраққа   жауап береді.Where  is Fred?
 Grammar :  Демеуліктер
 

  1. I.                   Listen  and read.
  2. II.                 Match  and write   —   суретпен  жұмыс     /Топтық жұмыс.

 

Оқушылар  1-  жаттығуда   тыңдағандарын  суретпен  жұмыс  жасап /  жауап  жазады, өздерінің берген  жауаптарын   тыңдайды.

 

 

 

  1. III.           Vocabulary:

Bedroom

Living room

Kitchen

Bathroom

Box

Where

Dad

Mum

Brother

Sister

Grandmother

Grandfather

топқа  флипчарт таратылады, жаңа сөз жазылған. Оқушылар сөздікпен жұмыс жасап, ұжымды түрде аударады, сөзді оқиды, сөйлем  құрайды.

 

 

  1. IV.           Жазу тапсырмасы: Ex:3. Write   Where  is  Fred?
 

  1. V.               Қорытындылау:

Ex:4. Match

Сабақты бекіту.

  1. VI.           Look  at  the  pictures   and  answer  the  questions.

Кері байланыс: Смайликтерге   оқушылар сабақта  алған әсерлерін жазып, тақтаға  іледі.

 Барлық топтарды бағалау, ерекше көзге түскен оқушыларды бағалауБағалау

Әр тапсырма соңында оқушыларға фишка беру арқылы бағалау жүргізіледі.

Сары түсті фишка – 3

Көк түсті фишка – 4

Қызыл  түсті фишка – 5

 

  Бағалау критерийі
«5» 28-35
«4» 21-27
«3» 13-20
«2» 0-12

 

Тапсырмалар, кейінгі оқу Ex: 6,look  and  read 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *