Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Құттықожа ауылы
№164 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Құрбаназарова Дариха
5-сынып әдебиет Ж.Молдағалиев «Ар-ұят туралы»
Сабақтың тақырыбы | Ж.Молдағалиев «Ар-ұят туралы» | |||||||||
Сілтеме | Әдебиет оқулығы, 203-205 — бет | |||||||||
мақсаты | Өлең мазмұнын тұжырымдау, рухани адамгершілік құндылықтарын қалыптастыруға ықпал ету | |||||||||
міндеті: | Танымдылық:Танымдық ой-дағдыларын дамыту арқылы шығармашылықпен жұмыс жасай білуге баулу.Эмоциялық: Өлең мазмұнындағы негізгі ойды ұғындыру арқылы ар-ұят, намыс, адалдық, адамгершілік идеясын саналы меңгертуге жағдай жасау.
Әлеуметтік:Өзара қарым-қатынас жасау арқылы өзін-өзі реттеуге дағдыландыру |
|||||||||
Оқу нәтижесі | Әртүрлі көзқарастарды талдауға, нәтижелерді бағалауға ынталанады. Өзара қарым-қатынас жасауға, бірін-бірі тыңдауға, кеңесуге, өзінің және өзгелердің әрекеттерін бақылауға, бағалауға қызығушылық танытады. | |||||||||
Негізгі идеялар | Әртүрлі көзқарастарды талдауға, нәтижелерді бағалауға ынталанады. Өзара қарым-қатынас жасауға, бірін-бірі тыңдауға, кеңесуге, өзінің және өзгелердің әрекеттерін бақылауға, бағалауға қызығушылық танытады. | |||||||||
Тапсырма көздері | Өлеңді сыни тұрғыда талдау. Қосымша дерек бойынша дерек көздері. Қазақ өлеңінің ұйқасы.Суретпен жұмыс | |||||||||
Сабақтың көрнекілігі | Интерактивті тақта,электронды оқулық, слайд, маркерлер | |||||||||
Мотивациалық кезеңҰйымдастыру | Зейіндерін шоғырландыру. | |||||||||
Үй тапсырмасын сұрау | Өлеңді жаттау. Табиғат туралы мақал-мәтелдер жинақтауБағалау | |||||||||
Жаңа сабақ |
-Ар-ұят туралы біз не білеміз? -Кім қалай ойлайды?
3.АКТ арқылы қызығушылығын ояту.Ж.Молдағалиев өмірі мен шығармашылығы (Электронды оқулық) .
|
|||||||||
Сергіту сәті | Музыкамен би қимылын жасау | |||||||||
Топпен жұмыс | 1-топ: Мәтінмен жұмыс.Өлеңді тұтас оқып шығып, не туралы жазылғанын өз сөзіңмен әңгімелеп бер.2- топ:Өзара бөліп оқыту әдісі.4 шумақтан бөліп беру, өздеріне бөлінген тұстан мәнін ашатын бір өлең жолын (тармақты) тауып, бөлімнің аты етіп жазу.
3-топ:Мәнмәтінді сахнала. . Бағалау.ОүБ (2) |
|||||||||
Кеңейтілген тапсырмалар |
Буын- Бунақ- Тармақ- Шумақ- Ұйқасы:
1——————————————————————————————————2——————————————————————————————————3——————————————————————————————————4——————————————————————————————————5——————————————————————————————————6——————————————————————————————————7—————————————————————————————————- 8——————————————————————————————————9——————————————————————————————————10——————————————————————————————————
Аты-жөні: _____________________
|
|||||||||
Қорытынды | Мәтіндегі сөздердің түсіндірмесі | |||||||||
Бағалау | ОүБ (1,2,5) Бармақпен бағалау | |||||||||
Үйге тапсырма | Өлеңді жаттау. «Ар-адамның өлшемі» тақырыбында эссе жазу. Ар-ұят туралы мақал-мәтелдер жинақтау | |||||||||