Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, №11 орта мектебінің ІІ деңгейлі, бастауыш сынып мұғалімі Нұргүл Ахметова
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Коучинг жоспары
№ | Коучинг тақырыбы: | Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары |
1 | Жалпы мақсаты: | Оқуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау. Оқу мен оқытудағы қиындықтарды жеңудің стратегиясын ұсыну. |
2 | Күтілетін нәтижелері: | Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын және табысты оқытуға қол жеткізудің мәнін түсінеді |
3 | Қосымша материалдар
|
Презентация, маркер, стикер, түрлі-түсті парақтар, постер. |
Коучинг барысы
Іс – шаралар |
Уақыты |
Коучтың және коучингкке қатысушының іс – әрекеттері
|
Сәлемдесу
Кіріспе |
2 мин |
Коуч мұғалім тыңдаушыларға сәттілік тілеп, жағымды ахуал тудырады.
|
Топтарға бөлу |
5 мин |
«Поровоз» ойыны ойнатылады
|
«Ой қозғау» |
3 мин |
Коучингтің тақырыбын мұғалімдер өздері ашатындай сұрақтар қойылады
|
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл |
15 мин |
Топтық жұмыс: «Оқудағы кедергілер»
(постер қорғау)
|
Бағалау |
3 мин |
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
|
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл |
7 мин |
Әр топ бір стратегия ұсынады, өз ойларын айтып, талдау жасайды.
|
Таныстырылым көрсету |
3 мин |
Коуч мұғалімдерге тақырып бойынша таныстырылым көрсетіп, мағлұмат береді
|
Кері байланыс
Рефлексия |
5 мин |
Мен нені үйрендім?
Маған не қиын болып көрінді? Не күрделі болды? Мен енді нені үйренгім келеді? |
Бейнеролик көрсету, қорытындылау |
1 мин |
Коучингті қорытындылау |