Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі

Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі

bagalayМаңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№21 орта мектеп
Рысбаева Ғалия Серікқызы

Күні:18.09.2014 Коуч Рысбаева Ғалия
Сабақтың тақырыбы: Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсаттары: Танымдық: Оқыту үшін бағалау  туралы түсінігін кеңейту.

Эмоциялық:тыңдаушылардың зейінін тұрақтандыруға,есте сақтау қабілеттерін дамытуға ықпал ету.

Әлеуметтік:. құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйрену;

— топта диалогтік әңгіме дамыту;

— топпен жұмыс жасай отырып ,оларды еркін ойлауға қалыптастыру.

 

Ресурстар: интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.

Әдіс – тәсілдер:

Тәсілі :  жеке,жұппен,топпен Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқу нәтижесі: 1. Жеке,жұппен,топпен  жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды,   қорытындылайды, бағалайды.

2.Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді.Өзара әрекеттесу арқылы қатысушлардың танымдық белсенділігі артады

Негізгі идеялар: Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады,танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері: 1.Кеңейтілген тапсырмалар

2.Ізденіс жұмыстары.Жұптық,жеке жұмыстар

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,слайдтар,сызбалар,суреттер
Мотивациялық кезең: Қатысушылардың қабілеттеріне қарай ,ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу
Сабақтың барысы: уақыт

Коучтің  іс — әрекеті

Қатысушылардың іс – әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:

Тренинг

3мин

Психологиялық ахуал туғызу

Қатысушылар шеңбер құрап, натурал сандар мен арифметикалық амалдар арқылы жауабын тез табуы керек. Шеңбер екі айнала орындал-ған соң, әртүрлі конфетпен 4 топқа бөлу.
Топқа бөліну 4мин Кіріс сауалнамалары бері-леді( әр топтың сауалнама-сы және оларды бағалау критерийлері де  әртүрлі). Мұнда қатысушылар сауалнамамадағы бағалау критерийлері екенін білмейді.
  1. Тапсырмаларды тез орындау арқылы топ-топқа ұжымдасу (Сандар;кеңістік;өзгерістер;

белгісіздік)

  1. Сауалнамалары бойынша 1 сауалнаманы бір топтың әр мүшесіне жеке-жеке беріп, ол топ жетекшісі қандай сұрақ түсті ,кім қандай пікірде болды, қорытынды жасайды.
Бейнежазба (қызығушылығын ояту):  

4мин

 

 

«Ұжымдағы мотивация» Бейнежазбаны көрсету

 

Топтар арасында ауысу болып  тағы үшке стикер түсі көмегімен  бөлініп,  тапсырма беріледі

«Сынып»,  «педұжым», «қоғам»

ОҮБ және ОБ (мағынаны ажырату): 25мин 1. Ресурспен жұмыс. Коуч бағыт береді, топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырмалар береді. Тапсырманы талқылайды.

 

2. Коуч  мұғалімдерді  сырттай бақылап, білім,  білік дағдыларын анықтап,  кері байланысқа   шығады.

3. Топтарды сағат тілі бағы-тымен бір-бірін бағалауға дайын бағалау  парағы критерийлерімен беріледі.

4. Презентациядағы сұрақ арқылы талдау жүргізіледі.

5.ОүБ  туралы коуч айтып өтеді.

Берілген  жұмысты топ мүшелері  бөліп алып орындайды; жеке, топпен талдап,шығарады.
Ой – толғаныс (шығармашылық жұмыс): 4мин Қорытындылау үшін әр топқа әртүрлі көшірмелер беріледі. Әр топ  өздеріне берілген тапсырма қорғайды.

  1. №21 орта мектептегі  оқушы табелі.
  2. ТМД-дан келген оқушы табелі
  3. Дипломдағы қосымша
Бағалау 3мин Топ жетекшілеріне басқа топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

1. Сауалнамалары

2. жеке-жеке жұмыс(тапсырма)

3. Постер қорғау

смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.

 

 

Рефлексия 1мин Стикер таратып, қатысушылар пікірін білдіреді.

Коуч қатысушыларға тренинг арқылы тілек айтады.

Кейінгі тапсырмалар: мин Формативті бағалаудың түрлері туралы материалдар жинақтау; Интернет арқылы өз білімдерін кеңейтіп отыру;

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *