Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№21 орта мектеп
Рысбаева Ғалия Серікқызы
Күні:18.09.2014 | Коуч | Рысбаева Ғалия | ||
Сабақтың тақырыбы: | Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі | |||
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық | |||
Жалпы мақсаттары: | Танымдық: Оқыту үшін бағалау туралы түсінігін кеңейту.
Эмоциялық:тыңдаушылардың зейінін тұрақтандыруға,есте сақтау қабілеттерін дамытуға ықпал ету. Әлеуметтік:. құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйрену; — топта диалогтік әңгіме дамыту; — топпен жұмыс жасай отырып ,оларды еркін ойлауға қалыптастыру.
|
|||
Ресурстар: | интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. | |||
Әдіс – тәсілдер: |
Тәсілі : жеке,жұппен,топпен | Әдісі: АКТ, СТО, диалог | ||
Оқу нәтижесі: | 1. Жеке,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.
2.Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді.Өзара әрекеттесу арқылы қатысушлардың танымдық белсенділігі артады |
|||
Негізгі идеялар: | Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады,танымдық қабілеттері дамиды | |||
Тапсырма көздері: | 1.Кеңейтілген тапсырмалар
2.Ізденіс жұмыстары.Жұптық,жеке жұмыстар |
|||
Сабақтың көрнекілігі: | Интерактивті тақта,слайдтар,сызбалар,суреттер | |||
Мотивациялық кезең: | Қатысушылардың қабілеттеріне қарай ,ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу | |||
Сабақтың барысы: | уақыт |
Коучтің іс — әрекеті |
Қатысушылардың іс – әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Тренинг |
3мин |
Психологиялық ахуал туғызу |
Қатысушылар шеңбер құрап, натурал сандар мен арифметикалық амалдар арқылы жауабын тез табуы керек. Шеңбер екі айнала орындал-ған соң, әртүрлі конфетпен 4 топқа бөлу. | |
Топқа бөліну | 4мин | Кіріс сауалнамалары бері-леді( әр топтың сауалнама-сы және оларды бағалау критерийлері де әртүрлі). Мұнда қатысушылар сауалнамамадағы бағалау критерийлері екенін білмейді. |
белгісіздік)
|
|
Бейнежазба (қызығушылығын ояту): |
4мин
|
«Ұжымдағы мотивация» Бейнежазбаны көрсету
|
Топтар арасында ауысу болып тағы үшке стикер түсі көмегімен бөлініп, тапсырма беріледі
«Сынып», «педұжым», «қоғам» |
|
ОҮБ және ОБ (мағынаны ажырату): | 25мин | 1. Ресурспен жұмыс. Коуч бағыт береді, топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырмалар береді. | Тапсырманы талқылайды.
|
|
2. Коуч мұғалімдерді сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.
3. Топтарды сағат тілі бағы-тымен бір-бірін бағалауға дайын бағалау парағы критерийлерімен беріледі. 4. Презентациядағы сұрақ арқылы талдау жүргізіледі. 5.ОүБ туралы коуч айтып өтеді. |
Берілген жұмысты топ мүшелері бөліп алып орындайды; жеке, топпен талдап,шығарады. | |||
Ой – толғаныс (шығармашылық жұмыс): | 4мин | Қорытындылау үшін әр топқа әртүрлі көшірмелер беріледі. | Әр топ өздеріне берілген тапсырма қорғайды.
|
|
Бағалау | 3мин | Топ жетекшілеріне басқа топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
1. Сауалнамалары 2. жеке-жеке жұмыс(тапсырма) 3. Постер қорғау |
смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
|
|
Рефлексия | 1мин | Стикер таратып, қатысушылар пікірін білдіреді.
Коуч қатысушыларға тренинг арқылы тілек айтады. |
||
Кейінгі тапсырмалар: | мин | Формативті бағалаудың түрлері туралы материалдар жинақтау; Интернет арқылы өз білімдерін кеңейтіп отыру;
|
||