Басы » Кембридж бағдарламасы » Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең», М. Мағауин «Бір атаның балалары»

Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең», М. Мағауин «Бір атаның балалары»

Ақтоғай ауданы, Айыртас негізгі орта мектебі,

Бекмолдина Р.К.

 

Сыныбы: 5-6 – біріккен сыныптар.

Пәні: қазақ әдебиеті

Тақырыбы: Қ. Жұмаділов  «Қозыкүрең», М. Мағауин «Бір атаның  балалары».

Мақсаты:  Cыни тұрғыда ойлану арқылы мәтін мазмұнын мазмұндау, әңгіменің негізгі идеясын түсіну.

Міндеттері:-мәтінді оқу, мазмұндау, идеясын түсіну;

— сыни ойлау арқылы  тұжырым жасауға дағдылану;

-интерактивті ойлай отырып, топтық жұмысқа машықтану.

Қолданылған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар:«Шаттық шеңбері»,«Джигсо»,«Инсерт», «Аукцион», «Серпілген сұрақтар», «Бір қадам артқа»,  «Сурет қиындылары», «Түртіп ал», «Мұрын- құлақ, шапалақ»,«Кульминация», «Бір жұлдыз».

Уақыты

кезеңдер

Мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек

Кіріспе

5-7  минут

«Шаттық шеңбер» (қонақта қоян).Мақсаты: Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқатүсіру. Сары қоян ойыншығын бір-біріне сыйлап, тілек айтуын сұрайды. Ойыншық сыйлаумен бір-біріне тілек айтады. Сыйлықтың жылуын сезінеді,  достық қарым-қатынас орнайды. Тамаша! Күй «Көңіл толқыны», ойыншық.
«Серпілген  сұрақтар» (доппен)Мақсаты: өткен сабақты қайталау. Өткен тақырыпты тексеру. Допты әр оқушыға  кезек лақтырады.5-сыныпқа:  Өткен тақырып  қандай  және оның авторы. 1-шумағын жатқа айт. 2-шумағын жатқа айт. 3-шумағын жатқа айт. Өлеңнің біздің ауылмен қандай байланысы бар?

6-сыныпқа:  Өткен тақырып қандай және оның  авторы. Дермене деген не? Тоқсанбай қарт не үшін дермене жинайды? Омашқа неліктен кіріптар? Омаштан жақсылық күтуге бола ма? Ол қалай алдады?

Допты қағып алған оқушы ой-пікірлерін ортаға салады, шағын ойталқы жүзеге асады.                      Т. Молдағалиев «Бауырлар». 1-оқушы 1шумағын айтады. 2-оқушы тағы 1 шумағын жатқа.3-оқушы тағы 1шумағын жатқа айтады. Өлеңнің біздің ауылмен  байланысын  айтады.                 6-сынып оқушылары:  Д. Исабеков «Ата үміті» тақырыбы бойынша жауап береді. Жарайсыңдар!

 

 

Үй тапсырмасы бойынша «Кім жұлдыз?».Смайликпен бағалау.

Доп.

 

 

 

 

смайлик

Тұсаукесер

3  минут

 

 «Сурет қиындылары».Мақсаты: оқушылар бірлесе  жұмыс атқару үшін бүгінгі тақырыпқа байланыстырылған     сурет қиындыларын қиыстыру арқылы топтасу. Тақырыпқа байланысты сурет қиындыларын партаға терісінен қойып, оқушыларға ұсынады.Оқушылардың  орналасуын қадағалайды. Қиындыны алады, ойланады, ұқсасын іздейді, құрастырады, топтанады. Бәрекелді! Тақырыпқа байланысты сурет қиындылары.
Әр сабақтың ұстанымын  еске салу. Ұстаным.Мұғалімнің әрбір берген тапсырмасын  мұқият тыңдау. Бір-бірін сыйлау, әркімнің пікірін тыңдап, сол бойынша  тапсырманы орындау. Уақыт үнемдеу. Үлкендергеқұрмет, кішіге  ізет көрсету.Тәртіпті, ақылды болу. Бәрі қолымыздан келеді(оқушылардың өзі құрған ұстаным). Жарайсыңдар! Ұстаным.
«Бір қадам артқа».Мақсаты: сурет қиындыларын жинақтаумен  бүгінгі сабақ тақырыбына болжам жасау. Суреттерден не көріп отырсыңдар? Қандай ой түйдіңдер? Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? Тәрізді сұраулар ұсынады. Оқушылар сурет қиындыларын іріктеп жинақтаумен өз ойларын айтады. Жарайсыңдар! Сурет қиындылары

Негізгі бөлім.

15-17 мин.

 

«ДЖИГСО».Мақсаты: Диалог негізінде оқыту және оқу ( түсіну және түсіндіру).

«Түртіп ал»

Мақсаты: түйінді ойларды іріктеп жазып үйрену.

Мәтінді 3-4 бөлімге бөледі. Әркімге  өз бөлімін оқуды және кесте толтыруды тапсырады. Өзара бір-біріне мазмұндатады.Үнсіз оқушының қатысуын бақылайды. Сабақтың дұрыс жүруін қадағалайды. ұйымдастырады Оқиды, дәптерге негізгісін жазып алады, концептуалды кесте толтырады

кейіпкер сюжеті пікірім

кезектесіп бір-біріне мазмұндайды, тыңдайды.

  Кітап, дәптермен жұмыс. Жапсырма гүлдер. 

 

АКТ, кесте слайды

 

Сергіту сәті.«Вы, наверное, устали?»Мақсаты: ойды және дене мүшелерін сергіту. Ұйымдастырып,  балалармен бірге сергумен ынтымақтастық атмосферасынорнатады. Бейнетүсірілімдегі қимылды қайталап сергиді. Топтар бір-бірін бағалайды. Бейнеролик
«Аукцион» Мақсаты: жаңа білімді жинақтау. Жаңа тақырыптан не түсіндің?Білім бәсекесін тудырып, топ жобаларының мағыналы, көркем безендірілуіне талап қояды.  Жобалайды, сызады не салады, жазады, топта талқылайды., Ынтымақтаса жұмыс істей отырып, өз ойларын еркін, дәлелді жеткізе білуге тырысады. Кері байланыс. Жапсырма гүлдермен бір-бірін бағалайды  яғни, «Бір жұлдыз»  желім, стикер,музыка. Флипчарт, маркер, түсті қағаз, қайшы
Сергіту сәті. «Шапалақ, мұрын-құлақ».Мақсаты: ойды және дене мүшелерін сергіту. Түсіндіреді: -Бір мезгілде шапалақ, бір мезгілде мұрын-құлақ ұстау керек. Бір мезгілде шапалақ, бір мезгілде мұрын-құлақ ұстау. Эмоциялықбағалау.

Қорытынды.

« Кульминация», «Жерұйық» фильмін және «Спирит» анимациясынан үзінді.

Мақсаты:Сабақпен байланысты қосымша мағлұмат алу.

 

«Инсерт».

Мақсаты:Сабақтың басты сәттерін анықтау.

Қалай ойлайсыңдар, не үшін осы үзінділерді сендерге көруге ұсындым? – деген сұрақпен метатану дағдыларын өрістету. 

 

 

Анықтайды, ұсыныстарын есепке алады, ескереді.

Бақылайды, өз пікірлерін айтады,ауызша топтастырады. 

Блум таксономиясы бойынша  «А» рубрикаторын толтырады.

 

«БҮБ» толтырады..

мен:1.автор туралы білемін (иә, жоқ)

2.мазмұнын түсіндім (иә, жоқ)

3. әңгімелеп айта алдым  (иә, жоқ)

4.әңгіме кейіпкерлері және ондағы оқиғалар туралы  өз пікірім бар (иә, жоқ)

АКТ, фильм, 

Бағалау парағы.

 

 

Стикер.

 

Үйге тапсырма:

Қайталап оқу, мәтін соңындағы тапсырмалар. Көрген  үзінділермен байланыстыойлану.

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *