Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Озерный ауылы
Озерный орта мектебінің бастауыш сынып мұғаілімі
Түйтенова Айдана Еркінқызы
Сабақ жоспары
Машықкер/ Практикант\ Practicing: Түйтенова Айдана Еркінқызы
Күні\ Дата\ Date:
Пәні\Предмет\Subject: Ана тілі
Тақырыбы\ Тема\Theme: С.Жүнісов «Түнгі сәуле»
Мақсаты\ Цель занятия\ The Lessons aims:
Білімділік: Мәтіннің мазмұнын түсіндіру; Автор туралы мағлұмат беру;қушылардың «бірлік»,құндылығы және «көпшілдік» адами қасиет туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Тізбектей оқыта отырып, оқу техникасын дамыту,
Тәрбиелік: Таза қатесіз оқуға,тапсырмаларды қатесіз орындаға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Оқулық, сөзжұмбақ, плакат,сөздер,интерактивті тақта
Сабақтың типі / Тип занятия / The lessons tupe: жаңа сабақ
Сабақтың түрi ∕ Вид занятия ∕ The lesson′s tupe: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдiсi ∕ Вид занятия ∕ The lesson′s variety: Түсiндiру, талдау, сұрақ – жауап, Сабақтың барысы:
Кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті | Күтілетін нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақ
Мәтінмен жұмыс
Тапсырма
Сөздік жұмыс
Сергіту сәті
Бекіту сұрақтары
Қортынды
Бағалау Үйге тапсырма |
Амандасады.Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.
Нұсқа бойынша екі әңгімені бөліп айтады. 2-3 бала Сұрақтар: Ітопқа — Анасы Қайрошты қайда іздеп келді? — Қайроштың досының аты кім?Оның атын қай жерлерінде кездестіресің? — Қайрош анасымен неге ауылына кетпеді? ІІ нұсқа. -Арғын неге шөп шабуға барғысы келді деп ойлайсыңдар? — Атасының немересіне риза болған жерін тауып оқы — Атасы мен арғын қай жерге шөп шабуға келді? — қолғабыс дегенді қалай түсінесіңдер? Бекіту екі нұсқаға да сөзжұмбақ беру. Сәкен Жүнісовтың өмір-баянын тірек-сызба арқылы түсіндіру. Дәптерлеріне жазу. С.Жүнісовтың «Түнгі сәуле» әңгімесімен тізбектей оқу Сұрақтар. 1)Мәтін жалпы не туралы?Не түсіндіңдер? 2)Негізгі кейіпкерлері кім? 3)Ағайынды балалар қандай ерлік жасады? 4)Жапар неге мазасызданып,ашуланып жүр?
Берілген жоспарды мәтін бойынша ретке келтіріп жаз. 1.Бауыржанның қорқуы. 2.балалардың адасқан машинанаға көмектесуі. 3.Ата – анасының қобалжуы. Күпшек-дөңгелектің білік кигізілетін, шабақтар қондырылатын ұңғы тесіктері бар ортаңғы бөлігі
Кәне қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық. Ұшып,ұшып алайық, Орнымызға қонайық. — Жеңіс пен Бауыржан кімге көмектесті? — Егерде Жеңіс машинаға ескерту жасамағанда не болар еді деп ойлайсыңдар? Сәкен Жүнісов туралы не білдіңдер? Түнгі сәуле деп аталуын түсіндіріңдер? Біз балалар «Түнгі сәуле» әңгімесімен осы тарауды аяқтадық. Ендншн осы тарауда берілген әр тапсырма,әңгімелерді бір еске түсіріп мына мен не үйрендім?ойыны арқылы білетінімізді топ бойынша жарысамыз? Сабаққа ат салысқан оқушыларды бағалау. Бөлім бойынша «Менне үйрендім» эссе жазу. Мәтінді оқып келу |
Сабаққа оқу құралдарын дайындау.
2 топқа бөлінеді.
Мұқият тыңдау
Өз ойларын айтады
Бәрі тізбектеп оқиды бала жаттығуды оқиды қалғандары орындарында тексереді.
Ынта ықыласпен тыңдап мағынасын түсіну Абайдың сөзін пікірталас ретінде талдайды.
Өз ойларын айтады.
Қойылған сұрақтарға жауап береді.
|
Үй тапсырмасын ұқыпты оқығандықтарын қадағалау.
Оқушылардың бойына жақсы түсініктер қалыптастыру Оқу техникасына қарау.
Оқушылардың қызығушылығын арттыру
жаңа сөзбен танысу арқылы оқушылар өз білімдерін нақтылай түседі.
Ізденпаздылыққ өз бетінше жұмыс жасуға тәрбиелеу |