Алматы қаласы, Алмалы ауданы, 46 гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі, Әдістемелік бірлестік жетекшісі, сертификатталған І деңгей мұғалімі-Сакиева Сағыныш Жанатқызы
Коучинг-сессияныңтақырыбы:
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау
Коучинг-сессияның тақырыбы | Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау | Уақыт | ||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | ||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттары | Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу мақсатында бағалау оның түрлері, бағалаудың жүргізілуі. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалаудың әдіс тәсілдерімен таныстыру, оны практикада қолдануға баулу. | |||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Мұғалімдер формативті және жиынтық бaғалаудың айырмашылығын біледі, критериалды бағалауды сабақтарында қолдана аладыТапсырмаларды орындау барысында коуч пен мұғалімдердің бағалау түрлерін, бағалау критерийлерін, өзін- өзі бағалау және өзара бағалау әдістемесін меңгереді. | |||||||||||||||||||
Түйінді идеалар | Формативті бағалау – оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді. Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады,танымдық қабілеттері дамиды. Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттырады. | |||||||||||||||||||
Сілтеме және көрнекіліктер | Нұсқаулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, үлестірме ресурстар қағаздар, интерактивті тақта, слайд-презентация, стикерлер | |||||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Тәсілі:Жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс. Әдісі: АКТ, СТО, диалог | |||||||||||||||||||
Топқа бөлу | Геометриялық кескіндер арқылы бөліну (үшбұрыш, төртбұрыш) | |||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
Пікірталас.
мен таныстыру.
Өзін өзі, өзара бағалау жүргізілді.
ресурспен таныстыру. Пікір алмасу.
Бағалау туралы синквейн жазу.
Синквейн тақырыбы: «Табыс» Табыс Жақсы және жоғары Жету, еңбектену және иелену Жоғары жетістік, арман және мақсатқа жету.
|
1 минут
3 минут 1 минут
4 минут
5 минут
5 минут
5 минут
3 минут
4 минут
3 минут
2 минут
5 минут
3 минут
3 минут
2 минут
8 минут |
||||||||||||||||||
Кері байланыс | «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілімен аяқтау. | 2 минут | ||||||||||||||||||
Қорытынды | У. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, жақсы мұғалім-түсіндіреді, керемет мұғалім-көресетеді, ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын! | 1 минут |