Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі
Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
6-сабақ | 17.09.2014 9 сынып Биология |
Сабақтың тақырыбы | Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі. Ферменттер, олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі. |
Сабақтың жалпы мақсаты | Жасушаның құрамындағы органикалық заттарға түсінік беру |
Әдіс-тәсілдер | АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, “INSERT” әдісі |
Күтілетін нәтижесі | Органикалық заттарды біледі
Жасушадағы органикалық заттардың атқаратын қызметімен танысады Сыни тұрғыдан ойланады. |
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | |||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | слайд | ||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлу
|
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау | Қима қағаз | |||||||||||||||
3 | 1 мин | Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
|
|||||||||||||||||
4 | 5 мин | Үй жұмысын сұрау
|
|||||||||||||||||
5 | 5 мин | «Түрткі болу» әдісі
Органикалық заттар дегеніміз не? |
Оқушылар өз ойларын өз түсінгендерін айтады.
|
||||||||||||||||
6 | 15
мин |
«Сынақтан өткізу» әдісі
Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру. Плакатқа өздеріне берілген тапсырмаларды бейнелеуді тапсыру.Кітаптағы тақырыпты өз беттерімен меңгереді.
|
Топтық жұмыс
Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды, топтың пікірлерін ортаға салады.Плакатқа |
Плакат
Маркер
|
|||||||||||||||
7 | 1
мин |
Сергіту сәті
Жұмбақ шешу |
Оқушыларды жылдамдыққа үйреттеді | ||||||||||||||||
8 | 5 мин | Сабақты қорыту
Кестемен жұмыс Органикалық заттар
|
Жеке жұмыс
Оқушылар органикалық заттарды кестеге толтырады |
кесте | |||||||||||||||
9 | 5 мин | “INSERT” әдісі бойынша кері байланыс
+ — толық түсіндім
V – мен үшін қызықты болды ? – мүлдем түсінбедім |
INSERT әдісі бойынша кестені толтырады
|
А4 парақшалары | |||||||||||||||
10 | 3 мин | Бағалау
Балаларға таратылған күн, бұлт, тамшылардың суреттері арқылы бағалау Мұнда «күн»- 5 ұпай (толық жауап) «бұлт»- 4 ұпай (жеткілікті біледі) «тамшылар»- 3 ұпай (жеткіліксіз біледі)
|
Балалар сабақ барысында үлестірілген суреттер арқылы өз-өзін бағалайды | слайд | |||||||||||||||
11 | 1 мин | Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу кесте толтыру
|
Оқушылар стикерге «Не үйрендім?», «Не үйренгім келеді?» сұрақтарына жауап жазады. Стикерді плакатқа салынған ақ желкенге апарып жапсырады | Стикер
плакат |