№7 жалпы білім беретін шағын орталығы бар лицей орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Булекова Гульнар Садыковнаның қысқа мерзімді жоспары.
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: | Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару.
|
|||||||||||||||||||||||||
Сілтеме:
|
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып, (А. Әбілқасымова), тест жинақтары, слайдтар, сабақ жоспары. | |||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: | Логарифм ұғымы және оның қасиеттері тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу және білім, білік дағдыларын дамыта отырып, математикаға деген қызығушылығын арттыру, оқушыларды өз мүмкіндіктеріне сенуге тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||||
Оқушы үшін Оқыту нәтижелері:
|
Логарифм қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады. | |||||||||||||||||||||||||
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері: | Пысықтау сабағы. Топтық жұмыс.жеке оқушылармен жұмыс. Диалогтік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Блум таксономиясын пайдалану. | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі: | Слайдтар, үлестірмелер, топтарға арналған тапсырмалар жазылған үлестірмелер, плакаттар формулалар жазылған. | |||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер: | Оқушылар логарифм анықтамасын, қасиеттерін біледі, оларды пайдаланып есептер шығара алады. | |||||||||||||||||||||||||
Модульдың қолданылуы:
|
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру, оқытуды басқару және көшбасшылық. АКТ қолдану, оқытудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. | |||||||||||||||||||||||||
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы | ||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
(2 мин) |
Мұғалім үстелі үстінде 1;2;3. Цифрлары жазылған үлестірмелер болады, бірақ ол жазулар ақ жағымен тұрады, билеттер сияқты. Оқушы қай цифрді таңдаса, сол топқа отырады.
Бағалау критерийлері:
|
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Сұрақ-жауап: (Қызығушылыған ояту)
|
Оқушылар үй тапсырмасын, есептерді қалай шығарғанын оқиды. Диалогтік қарым-қатынас жанданады.
Сұрақ-жауап жеке оқушылармен жүргізіледі. |
|||||||||||||||||||||||||
«Сәйкестікті тап»
loga(xy) p loga x
loga(x/y) loga x -loga y
loga xp logax
logax +logay
|
Миға шабуыл.
Топтағы оқушылар жеке-жеке шығып, сәйкестікті көрсетіп, қай қасиеттің негізінде екенін айтады.
Сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді. Топтағы оқушылар кезекпен сағат тілімен сұраққа жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||
Қ о л д а н у (5 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
Ауызша тест
|
Әр топ оқушылары әр есептің жауабын айтады. Бірінші болған топ жеңіске жетеді. Қабілетті оқушылар анықталады. | |||||||||||||||||||||||||
Т а л д а у (10 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
Кітаппен жұмыс: (Сыр сандық ашылсын, ішінен шашу шашылсын)
№240
№241
|
Әр топ кітаппен жұмыс істейді. Әр топ топ нөміріне сәйкес сандықты таңдай отырып, сол сандыққа сәйкес келетін есепті шығарады. Тақтаға дәлелдеп көрсетеді. | |||||||||||||||||||||||||
Ж и н а қ т а у (13 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
Салыстырыңдар:
log 23 және log34 Жауабы: log 23 log34
ҰБТ-ға дайындық
1-нұсқа
f(x)=log4(4-5x) A.(-) B.() C.() D.(-) E.(-)
A.50 B. 25 C. 625 D. 125 E. 15
log3(2x-1)=2 A.1.5 B. 5 C. 4 D. -1.5 E. -5
log7(8x-17)=1 A.52 B. 3 C. 7/4 D. 9/4 E. 4
(32)x=16 A.0.5 B. 0.8 C. 0.6 D. 0.7 E. 0.9 2-нұсқа
f(x)=log5(2x-1)
A.9 B. 7 C. 27 D. 18 E. 30
log5(4x-3)=1 A.0 B. 1 C. 2 D. 3 E. 4
log8(3x-1)=1 A.4 B. 13/3 C. 16/3 D. 3 E. 1/3
243x=9 A.0.5 B. 0.4 C. 0.6 D. 0.7 E. 0.3
Тест жауабы:
|
Барлығына тапсырма беріледі, сол тапсырманы әр топ орындайды. Логарифмді оқушылардың шығармашылықпен, ойлау қабілетін дамытады. Сыни тұрғыдан ойлана отырып, жауап береді.
Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді хабардар етеді. Өзіндік жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақты қорытыңдылау.
|