Басы » Кембридж бағдарламасы » Қысқа мерзімді жоспар. Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару

Қысқа мерзімді жоспар. Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару

    №7 жалпы білім беретін шағын орталығы бар лицей орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Булекова Гульнар Садыковнаның қысқа мерзімді жоспары.

 

 

Сабақ тақырыбы: Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару.

 

Сілтеме:

 

Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып, (А. Әбілқасымова), тест жинақтары, слайдтар, сабақ жоспары.
Жалпы мақсаттар: Логарифм ұғымы және оның қасиеттері тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу және білім, білік дағдыларын дамыта отырып, математикаға деген қызығушылығын арттыру, оқушыларды өз мүмкіндіктеріне сенуге тәрбиелеу.
Оқушы үшін Оқыту нәтижелері:

 

Логарифм қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері: Пысықтау сабағы. Топтық жұмыс.жеке оқушылармен жұмыс.  Диалогтік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Блум таксономиясын пайдалану.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, үлестірмелер, топтарға арналған тапсырмалар жазылған үлестірмелер, плакаттар формулалар жазылған.
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар логарифм анықтамасын, қасиеттерін біледі, оларды пайдаланып есептер шығара алады.
Модульдың қолданылуы:

 

Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру, оқытуды басқару және көшбасшылық. АКТ қолдану, оқытудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау.
                                                                  С а б а қ т ы ң      б а р ы с ы
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру 

(2 мин)

Мұғалім үстелі үстінде 1;2;3. Цифрлары жазылған үлестірмелер болады, бірақ ол жазулар ақ жағымен тұрады, билеттер сияқты. Оқушы қай цифрді таңдаса, сол топқа отырады.

Бағалау критерийлері:

  • Логарифм анықтамасы және қасиеттерін біледі.
  • Алған білімін тәжірибеде қолдана алады.
  1. Б і л у , Т ү с і н у
  2. Үй тапсырмасын тексеру. (6 мин) (Топ басшысы әр жауапқа ұпай беріп отырады.)
 

№237

  • += -2
  • log38+3log3
  • log7196-2log72=2
  • log2+log2= 1

 

             №239

  • z=log5625, z=4
  • x=log2 125, x= -3

 

 

 

 

  1. Білім тексеру (4 мин)

Сұрақ-жауап: (Қызығушылыған ояту)

  • Санның логарифмі деген не?
  • Ондық логарифм дегеніміз не?
  • Натурал логарифм дегеніміз не?
  • Қандай санның логарифмі бірге тең?
  • Қандай санның логарифмі нөлгетең?
  • Көбейтіндінің логарифмі неге тең?

 

Оқушылар үй тапсырмасын, есептерді қалай шығарғанын оқиды. Диалогтік қарым-қатынас жанданады.

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап жеке оқушылармен жүргізіледі.

«Сәйкестікті тап»

 

loga(xy)                                 p loga x

 

loga(x/y)                               loga x -loga y

 

loga xp                                   logax

 

logax +logay

 

 

Миға шабуыл.

Топтағы оқушылар жеке-жеке шығып, сәйкестікті көрсетіп, қай қасиеттің негізінде екенін айтады.

 

Сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді. Топтағы оқушылар кезекпен сағат тілімен сұраққа жауап береді.

Қ о л д а н у      (5 мин)
Ауызша тест

 

1 log 123 +log124 1
2 log 798- log72 2
3 log 25 — log235+ log 256 3
4 2 log 27 — log 2 49 0
5 lg4+lg250 3

 

 

Әр топ оқушылары әр есептің жауабын айтады. Бірінші болған топ жеңіске жетеді. Қабілетті оқушылар анықталады.
Т а л д а у       (10 мин)
Кітаппен жұмыс: (Сыр сандық ашылсын, ішінен шашу шашылсын)

№240

  •  

  •  

  •  

    • +

     

    №241

    • log 212 + log2+ log2 =4
    • (log 5128) * (log2=-21
    • +=2
    • +=

     

    Әр топ кітаппен жұмыс істейді. Әр топ топ нөміріне сәйкес сандықты таңдай отырып, сол сандыққа сәйкес келетін есепті шығарады. Тақтаға дәлелдеп көрсетеді.
    Ж и н а қ т а у         (13 мин)
    Салыстырыңдар:

     

    log 23  және   log34

    Жауабы:  log 23  log34

     

     

     

    ҰБТ-ға дайындық

    • l

     

     

    1-нұсқа

    1. Анықталу облысын тап:

    f(x)=log4(4-5x)

    A.(-)   B.()  C.()  D.(-)   E.(-)

     

    1. Есепте: 52+log52

    A.50    B. 25     C. 625     D. 125     E. 15

    1. Теңдеуді шеш:

    log3(2x-1)=2

    A.1.5    B. 5     C. 4     D. -1.5     E. -5

    1. Теңдеуді шеш:

    log7(8x-17)=1

    A.52   B. 3     C. 7/4     D. 9/4     E. 4

    1. Теңдеуді шеш:

    (32)x=16

    A.0.5    B. 0.8     C. 0.6     D. 0.7     E. 0.9

    2-нұсқа

     

    1. Анықталу облысын тап:

    f(x)=log5(2x-1)

    1. () B. (-) C.() D.шешімі жоқ   E.(-)

     

    1. Есепте: 31+log36

    A.9    B. 7     C. 27     D. 18     E. 30

    1. Теңдеуді шеш:

    log5(4x-3)=1

    A.0    B. 1     C. 2     D. 3     E. 4

    1. Теңдеуді шеш:

    log8(3x-1)=1

    A.4   B. 13/3     C. 16/3     D. 3     E. 1/3

    1. Теңдеуді шеш:

    243x=9

    A.0.5    B. 0.4     C. 0.6     D. 0.7     E. 0.3

     

     

     

    Тест жауабы:

     

    Нұсқа № Тапсырмалар
    1 2 3 4 5
    1-нұсқа А А В В В
    2-нұсқа А D C D B
    Барлығына тапсырма беріледі, сол тапсырманы әр топ орындайды. Логарифмді оқушылардың шығармашылықпен, ойлау қабілетін дамытады. Сыни тұрғыдан ойлана отырып,  жауап береді.

    Тест тапсырмаларын  партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді хабардар етеді.

    Өзіндік жұмыс.

     

    1. Үйге тапсырма беру: (1 мин)  № 243, № 242, №249
    2. Бағалау: Оқушылар бағалау парағын толтырады
    3. Оқушыларды бағалау.
    4. Рефлексия. (кері байланыс алу)
    5. Оқушылар кестені толтырады.
    Логарифмнің анықтамасы Логарифм қасиеттері Логарифмді есептеу Логарифмдік теңдеуді шешу
    Мен білемін
    Менің қолымнан келеді
    Менің үйренгім келеді

    Сабақты қорытыңдылау.

  •  

     

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *