Басы » ОМЖ/ҚМЖ » Қазақ тілі, әдебиеті » Бұқар жырау «Бірінші тілек тілеңіз» (Презинтация)

Бұқар жырау «Бірінші тілек тілеңіз» (Презинтация)

Садыкова ЛаураОңтүстік Қазақстан облысы
Төлеби ауданы
Облыстық мамандандырылған дарынды «Тау самалы»

оқу-сауықтыру орталығының

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі :
Садыкова Лаура Жумановна

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 9 «Б» Мерзімі: 23.12.2015жыл
Тақырыбы: Бұқар жырау «Бірінші тілек тілеңіз»
Мақсаты: а) Бұқар жырау Қалқаманұлының өмірі жайлы әңгімелеу, шығармаларына тән ел бірлігі мәселесіне тоқталу. Хронологиялық кесте арқылы тарихи кезеңдерге сипаттама беру. Ой қозғауға, өз пікірлерін ортаға салуға дағдыландыру.

ә) Оқушылардың қызығушылығын арттыру, өз ойларын жүйелі сөзбен жеткізуге бейімдеу. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорларын молайту

б) Туған жерін сүюге, Отанын қорғауға тәрбиелеу, бірлікке, татулыққа шақыру. Адамгершілік қасиеттерді әрқашан жадында ұстауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: Оқушылар жырау өмірі мен  шығармашылығы туралыбіледі, пікірлерін жүйелі түрде жеткізеді, ойлау қабілеттеріартады, сөздік қорлары дамиды. Адамгершілік қасиеттері жадында ұстай алады.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптасады.

Кезең Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті: Бағалау Ресурстар
Кіріспе 3 минут Сергіту сәті: «Мен саған сенемін» (шаттық шеңберін құрып, бір-біріне тілек айтып, сенім білдіреді). Сергіту сәтіне қатысады, көңілдері жайланып қалады, сабаққа зейінін бұрады. Слайдтар
2 минут Топқа (түрлі-түсті қағаздар арқылытоптарға) бөлемін. Топқа қызығушылықпен бөлінеді. Түрлі-түсті қағаздар
Таныстырылым 2 минут Миға шабуыл:

Ел бастау қиын емес,
Қонатын жерден көл табылады.
Қол бастау қиын емес,
Шабатын жерден ел табылады.
Шаршы топта сөз бастаудан қиынды көргем жоқ – деген сөзді кім айтып еді?

Қойылған сұрақтарға оқушылар ойларын жеткізу арқылы жауап береді. Ауызша бағалау АКТ, оқулық, фото, презентация
Негізгі бөлім

«Жыр жұмбақ»

 

5 минут Жырдан үзінділер ұсынамын, әр топ өздеріне берілген жырдың жалғасын табуы тиіс. Әр топ өздеріне тиесілі жырдың жалғасын табады. Топтар «Бас бармақ» әдісі бойынша басқа топтарды бағалайды.
«Әдеби теориялық талдау»

 

5 минут Оқушыларға көнерген сөздерді ұсынамын, олар мағынасын ашуы қажет. Үлестірме ұсынамын, оқушылар өзіндік жұмыс жасау арқылы атсалысады. Формативтік бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.
«Тілім барда айтылар сөз ойдағы» 5 минут Өтілген тақырыпқа сай проблемалық сұрақтарды ортаға салып отырамын: 1. Біздің қоғамда Бұқар жыраудай тұлғалар бар ма?

  1. Өзің білетін қай тұлғаны Бұқар жыраумен қандай ісі, қоғамдық қызметі, елі үшін жасаған жұмысы бойынша айрықша айтар едің?
  2. Қазір “ел бірлігін” арман еткен Бұқар жырау тілегі орындалған деп есептейсің бе?
  3. Бұқар толғауларында хан Абылай бейнесі қалай ашылған?
  4. Абылай ханның ел басқарудағы қандай мінезін, қандай істерін үлгі етер едің?
Бұл кезеңде оқушылар қойылған сұрақтарға пікірлерін білдіру арқылы ойларын жүйелі, нақты түрде баяндайды. Формативтік бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі. Плакаттар, түрлі-түсті қағаздар, презентация
«Шығармашылық жұмыс» 5 минут «Елбасымыз Н.Назарбаев тұлғасында, ел басқару ерекшелігінде хан Абылаймен қандай үйлесімдіктер, ұқсастықтар не болмаса ерекшеліктер бар?» деген тақырыпта пікір алмасу жүргізу. Ел басқару ісіндегі Абылай хан  мен Н.Ә.Назарбаевтың ерекшеліктері мен ұқсастықтарына салыстыру жүргізеді, пікір алмасады, ой-өрістерін дамыта түседі. Формативтік бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.
Қорытынды

 

3 минут Рефлексия, бағалау сабақ соңында «Бес саусақ» әдісін қолданамын.

Үй тапсырмасы: Жырау толғауларынан теңеулер жазу.

Аталған  әдіс арқылы оқушылар қандай жетістікке жеткенін, не қиындық туғызғанын, көңіл-күйін, кімге көмектескенін, өзіне берген бағасы мен әсері туралы жазады. Топтық жұмыста өздерін бағалайды, топты бас бармақ әдісі бойынша бағалайды. Жиынтық бағалау. Бағалау парағы, А4 форматтағы қағаздар.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *