Қостанай облысы
Қостанай ауданы
Затобол кенті
Н.Наушабаев атындағы Затобол орта мектебі
Калиева Эльмира Абдикадыровна
Көктемнің кереметі
Мақсаты: Осы кезге дейін алған материалдарды естеріне түсіру, өмірмен байланыстыру, мәтіннің мазмұнын ұғыну, сыни тұрғыдан ойларын талдап, ауызбіршілікте, дәлелді ойларын жинақтай білулері тиіс.
Міндеттері: суретті сөйлете білу, диалогтік оқыту әдістеріне сай топпен жұмыс жасай алу, талдау, демонстрациялау кезеңдерінде іздену.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, сахналау, ЖАДА, Блум таксономиясына негіздеу, инклюзивті оқыту
Модульдерді кіріктіру:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
АКТ –ны қолдану.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Күтілетін нәтижесі:
Мәтіннің идеясын ашып үйренеді .
Құстардың адам өміріндегі орнына, тіршіліктің тірлігіне мән береді.
Топта шығармашылықпен жұмыс істеуді меңгереді.
Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.
Уақыты | Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Үйрену барысындағы бағалау | Дереккөздер мен ресурстар |
2 мин | Білу кезеңі. Психолог.ахуал орнату | Көңілді болсақ – күлейік,
Дос болсақ, қолымыздан ұстасып, жылуымызды берейік |
Бағалау парақшасы арқылы | ||
3 мин | ЖАДА орнату: | Суреттер үлестіру.
Бағалау парақшаларын тарату. |
Сұрақ қоя отырып,
4 топқа бөлінеді |
||
3 мин | Диалогтік оқыту
«Стикердегі диалог» |
Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексереді.
|
Топтар бір-біріне жауап беріп отырады. | стикер | |
2 мин | Түсіну кезеңі.
АКТ қолдану |
Бейнежазба ұсыну. (көктем туралы) | Көргендерін бейнелеу арқылы тақырыпты ашады
|
бейнежазба | |
Мәтінді толықтай оқып беру | |||||
20 мин
2 мин |
Қолдану кезеңі. «Диалогтік оқыту»
Сергіту сәті Мынау менің жүрегім Бәрі осыдан басталған. Мынау басым ақылды…
|
Мәтіннен әр топ абзацты тізбектей оқиды
Дәптермен жұмыс. 23-бет, 1-жаттығуды орындайды.
«Артығын тап» ойыны 207-ж |
Сол абзац бойынша суреттерден мазмұнын постерге құрастырады. (1,2,3топ. 4-топ қорғайды)
1-жаттығуда кім? Н? сұрақтарына сәйкес сөздер жазады
Көмекшілер кеспедегі тапсырманы орындап алып, қасына көмекшілер жинайды |
Мәтін бойынша суреттер
Дәптер
Кеспе сөздер |
|
5 мин | Талқылау кезеңі. СТО үйрету
|
«Қос жазба күнделік» әдісі арқылы ұғымдарға түсінік алады | Сабақтан түйген ойларын стикерге жазып, әр ұғымға тиісті ойларын жазып, іледі | Флипчарт,
стикерлер |
|
3 мин | Жинақтау кезеңі. «Эссені аяқта» | Дарынды оқушы эссені аяқтап, «авторлық үстелде» оқиды.
|
Сұрақтар тізбегі | ||
5 мин | Бағалау
кезеңі Рефлексия |
«Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы мәтінге сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру.
|
Шынайы, нақты жауап беріп отырады. Өдерінің бағалауларына сай, сай келмей қалған жерлерін байқайды, магниттерін тиісті смайликке апарып іледі.
Тиісті ойға байланыстысы отыра береді. |
Бағалау парақшалары, магниттер |