Daily Archives: 25 августа 2014

Білім күнін басқа елдер қашан қарсы алады?

Әр елдің салты басқа, иттері қара қасқа демекші. Білім күнін әр түрлі қарсы алады. Күн шығыс елі 1- сәуір білім күні. Германиядағы 16 федералық округ тамызбен қыркүйек арасында әр түрлі атап өтеді. Испанияда егін жинау науқанына байланысты. Әр провинцияда әр түрлі. Бірақ 1-ші қазаннан кешіктірмеу керек. АҚШ, Канада мен Англия қыркүйектің екінші сейсенбісі еңбекшілер мерекесінен кейін басталады. Италияда 1-қазаннан, ал ...

Толығырақ »

Еуразияның ішкі сулары

 Жусупова Аксауле Жаксылыковна Тақырыбы Еуразияның ішкі сулары Мақсаты Материктің ішкі сулары туралы білім беру. Күтілетін нәтиже А: Ішкі сулары туралы біледі В: Орналасу ерекшеліктерін анықтайды С:Қоректену көздерін анықтап ,экологиялық проблемаларына талдау жасай алады,шешу жолдарын ұсынады. Дереккөздер, құрал-жабдықтар Ә.Бейсенова,С.Әбілмәжінова,К.Каймулдинова. Алматы «Атамұра»2012 ,Еуразияның физикалық картасы , қосымша ақпараттар, флепчарт,маркер,стикер Жаңа әдіс-тәсілдер Жеке және топта жұмыстанады. Өз-өзін және көршісін бағалайды. Дамыта оқыту әдісін ...

Толығырақ »

Сынақ – адамды шыңдалуға апаратын жол

Куберова Гаухар Дүйсенқызы «Н.Өмірзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі География-экология пәнінің мұғалімі Алматы облысы  Сынақ – адамды шыңдалуға апаратын жол. Мектептегі тәжірибе кезеңінде жүргенде көптеген жетістіктерге де кедергілерге де жолықтық.Сондағы жетістіктерімді айтатын болсам, бірінші күннен бастап мектеп әкімшілігінің біздің жұмыстарымызға қолдау көрсетіп, оң көзқарастарымен қарағаны, өйткені біз үшін мектеп әкімшілігінің қолдауы ауадай қажет еді. Осы ...

Толығырақ »

ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНДЕ ҚИЫН ЖЕТКІНШЕКТЕРДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ ЖОЛДАРЫН ЖҮЙЕЛЕУ

ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНДЕ  ҚИЫН ЖЕТКІНШЕКТЕРДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ ЖОЛДАРЫН ЖҮЙЕЛЕУ Тулешова Гүлсая Мұратханқызы Батыс Қазақстан облысы МДЖОжТКББҰҰ облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің әдіскері    Оқу-тәрбие ісінде қиын балаларға педагогтар мен психологтар ерекше назар аударуда. Кімді болса да қиын бала деген кім, ол қалай пайда болады деген сұрақ толғандырады. Міне, сол үшін пайдасыз әдістердің зиянды салдарын түзеу үшін жан-жақты ойластырылған, ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық жүйе болуы ...

Толығырақ »

Қазақ тілді оқыту бойынша сабақтар топтамасы

 Көкшетау қаласының мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің «Тілдерді оқыту орталығы» КММ-нің оқытушысы Сураганова Айгуль Наурызбековна  Топ деңгейі: жоғары Сабақтың тақырыбы: «Тіл- аса қадірлеп  ұстайтын байлығымыз». Грамматикалық тақырып: Сын есім Мақсаты:  Тыңдаушыларға тіл құдіретін сезіне білуге, дұрыс сөйлеп, сөз мағынасын түсіне білуге үйрету. Тыңдаушылардың сөйлеу мәдениетін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе білуге, пікір таластыра білуге дағдыландыру.  

Толығырақ »

Табыс септігі

Көкшетау қаласының мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің  «Тілдерді оқыту орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің оқытушысы:  Жетпісбаева Арман Тасболатқызы  Өңірлік сабақ Топ деңгейі: қарапайым Сабақтың тақырыбы: Салауатты өмір салтын ұстанамыз. Грамматикалық тақырып: Табыс септігі. Мақсаты: Тыңдаушылардың сөздік қорларын молайту, салауатты өмір салтына  байланысты жаңа сөздер үйрету. Табыс септігінің жасалу жолын түсіндіру,  төл дыбыстарының айтылуын, жазылуын білу.  Тыңдаушылардың диалог құру  және  грамматикалық білімдерін дұрыс қолдануын жетілдіру. ...

Толығырақ »

«Не тәтті?»

Абдрахманова Гульшат Дөкеновна Сабақ тақырыбы: «Не тәтті?» Сабақ мақсаты: Оқушылардың шешендер, шешендік сөздер туралы білімдерін жетілдіріп, ойлау, өздерінше пайымдауға баулу , сөздік қорын байыту. Ананы қастерлеуге баулу Көрнекіліктер суреттер,кима кағаздар,окулык Әдісі әңгімелеу,салыстыру,ізденушілік.

Толығырақ »

Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы

Жаңаөзен қаласы № 15 орта мектептің   I санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кожанова Зинаида Курбанбаевна Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы    Сабақтың мақсаты:    Білімділік: Ыбырай ағартушылық қызметінің, шығармаларының қыр-сырларын меңгертіп, мазмұнына , тереңдей бойлату,өлеңдеріне жан-жақты талдау жасай отырып тақырыбын ашу. Дамытушылық:  Оқушылардың ауызша және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру,шығарманың мазмұнын аша білу қабілетін дамыту. Тәрбиелік: оқушылардың әдебиетке ...

Толығырақ »

Сөйлем мүшелері

Жаңаөзен қаласы № 15 орта мектептің I санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кожанова Зинаида Курбанбаевна Сабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелері Сабақтың мақсаты: а)Сөйлем мүшелері туралы түсінік бере отырып,оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету;. ә) Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық,жылдамдық,есте сақтау қабілеттерін арттыру,сөйлеу тілін жетілдіріп,шешендік өнерге баулу;

Толығырақ »

Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы, «Ақын ініме» өлеңі

Жаңаөзен қаласы № 15 орта мектептің I санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кожанова Зинаида Курбанбаевна Тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы,  «Ақын ініме» өлеңі Сабақтың мақсаты: Білімділік: өлеңнің мазмұны мен идеясын меңгерту. Дамытушылық: әдеби-теориялық білімдерін тереңдету,сауатты жазуға,дұрыс сөйлеуге, шапшаңдыққа,тез ойлауға машықтандыру. Тәрбиелік: оқушыларды білімге,адалдыққа,адамгершілікке баулу. 

Толығырақ »

Наурыз, етістіктің шақтарын қайталау

Рамазанова   Сырға Қайырбекқызы СҚО,  Тайынша ауданы  Тайынша қаласы №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі 4-сынып Ашық сабақ жоспары Сабақтың тақырыбы:Наурыз, етістіктің шақтарын қайталау Сабақтың мақсаты: Білімділік:Наурыз тақырыбына байланысты сөздермен таныстыру, олардың жазылу, айтылу ерекшеліктерімен таныстыру, етістіктің шақтарын қайталау. Дамытушылық:Оқушылардың сөздік қорларын толықтыру Тәрбиелік:Оқушыларды наурыз мерекесін құрметтеуге, дәріптеуге тәрбиелеу

Толығырақ »