№143 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қадырбергенова Ғазизаның сабағы
Сабақтың тақырыбы | М.Дулатов.«Қыс» | ||||||||||||||
Жалпы мақсат | Мәтінді түсініп оқуға үйрете отырып,автор М.Дулатов өмірі туралы түсінік беру.Мәтіннің негізгі идеясын,мазмұнын дұрыс түсіне ілуге үйрету және мәтін арқылы ойлау белсенділіктерін дамыта отырып еңбек сүйгіштікке,төзімділікке тәрбиелеу. | ||||||||||||||
Сілтеме | 1.Әдебиеттік оқу әдістемесі.2.Ғаламтор желісінен алынған бкйнематериалдар,суреттер. | ||||||||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижесі | М.Дулатовтың қмірімен танысады.Мәтіннің негізгі идеясын түсінді.Ой-пікірлерін еркін жеткізді. | ||||||||||||||
Негізгі идеялар | |||||||||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар | Оқулық,эл.оқулық,видеоролик,суреттер. | ||||||||||||||
Оқыту әдістері | Топтық жұмыс,жұптық. | ||||||||||||||
Дерек көздері | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар,ғаламтордан алынған бейнематериалдар,суреттер. | ||||||||||||||
Тапсырмалар | |||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыт | ||||||||||||
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. | 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. 2.Оқушыларды сабақтың мақсат-міндетімен таныстыру. 3.«Жүректен жүрекке» ойыны 4.Оқушыларды топқа бөлу. | Оқушылар жұп болып,бір-біріне жылы лебіздерін айтады. Оқушылар қыс мезгілінің ерекшеліктеріне қарай тоқа бөлінеді. | 5мин | ||||||||||||
1.Қызығушылығын ояту. | Сөзжұмбақ шешу
Я әрпінің жазылуын еске түсіру. Дауысты дыбыстарды созыңқырап,сөздерді дұрыс айту.Мұ-ұз,қа-ар. |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды. | 3мин | ||||||||||||
2.Мағынаны тану. | 1.Автор Міржақып Дулатов туралы түсінік беру. 2.Мәтінді үшке бөліп әр топқа оқып,түсініп мәтіннің мазмұнын ашуды сұраймын. 3.Әр топ өз бөлімінің мазмұнын ашады,ат қояды, қорғап шығады. | 1.Оқушылар өз мәтіндерін оқып,түсініп,өзара талқылайды.Осы арада оқушылар топпен және жұппен жұмыс жасайды. 2.Топпен және жұппен жұмыс жасай келе әр топтан оқушылар өз мәнмәтіндерін қорғайды.Түйінді ой айтуға тырысады.Бірін-бірі бағалайды. | 4мин
4мин
3мин
5мин |
||||||||||||
3.Ой-толғаныс. | Сөздікпен жұмыс
Суретпен жұмыс,топтық Әр топқа сұрақ беріледі. Сұраққа мәтіндегі және сөздіктегі сөздерді пайдалана отырып жауап беру керек. Сергіту сәті Шығармашылық тапсырма Мәтіннің идеясын айқындай алу,қыстың ерекшеліктерін эссе арқылы,сурет салу,бес жолды өлең құру арқылы сыни ойлауға дағдыландыру. |
1-топ:Суретте қай жыл мезгілі бейнеленген?
2-топ:Адамдар суықтан қалай қорғанады? 3-топ:Сен қыста қалай киінесің?
1-топ: «Қыс» тақырыбына эссе жазады. 2-топ: «Қыс» тақырыбына бес жолды өлең жазады. 3-топ:«Қыс» тақырыбына сурет салады. |
10мин
|
||||||||||||
4.Бекіту | Топпен жұмыс. | 1-топ:Таиғаттағы өзгерістер
2-топ:Үй жануарларының тіршілігі 3-топ:Адам еңбегң |
5мин | ||||||||||||
5.Үйге тапсырма | 1.Мәтінді түсініп оқу
2. «Қыс» тақырыбына өлең құрау. 3.Құмырсқаның еңбексүйгіштігін адамға неге теңейді? |
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу. | 2мин | ||||||||||||
6.Рефлексия | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жаздыру,ізгілік ағашына ілу. | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,ізгілік ағашына іледі. | 2мин | ||||||||||||
7.Бағалау | Оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалаймын. | Әр топ бір-бірін көңіл-күй смайликтері арқылы бағалайды. | 2мин |
[bws_related_posts]