Алматы облысы, іле ауданы, Қараой ауылы,Ы.Ноғайбаеватындағы
№18 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Дунбаева Бағила Сроилқызы
Панорамалық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау арқылы, теориялық білімдерін пратикада дұрыс қолдана алу,есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
2.Дамытушылық :Өзіндік ойлау , шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
3.Тәрбиелік:Жауапкершілік,белсенділік,білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру
2.Теориялық материалды қайталау
3.Білімді жүйелеу
4.Өзіндік жұмыс
5.Тест тапсырмалары
6.Бағалау
7.Қорытынды
1.Ұйымдастыру:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Үйге қандай тапсырма берілгенін сұрау
в) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп өту
2.Теориялық материалды қайталау
Сұрақ – жауап
1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
4. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
5. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
6. а мен с қандай болғанда ах2 +с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады?
7. Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз?
8. Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз?
9. Квадраттық теңдеуде в=2к яғни жұп сан болса, түбірдің формуласын қалай жазамыз?
10. Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай жазамыз?
3. Білімді жүйелеу
1-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр
1. Квадрат теңдеу деген не?
1. Келтірілген квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір.
3. , , қандай теңдеулер беріліп тұр. Олардың шешу жолдары.
4. Тақтада тапсырмалар жазылады. Жауабын оқушылар шешеді. Сәйкестендіру тесті.
6х2 -9 = 0 х=0
х2 – 3х = 0 х=0, х=
4х2=0 х=
5х2-4х=0 х=0, х=3
(барлық топтарға 1 тапсырма беріледі, соңында дұрыстығын интерактивті тақтада тексереді)
4.Өзіндік жұмыс
(барлық топтарға 1 тапсырма беріледі, соңында дұрыстығын интерактивті тақтада тексереді)
1. а=-2, в=3, с= болғандағы квадрат теңдеуді құр.
2. теңдеуін түріне келтіріп, а,в,с-ның мәндерін анықта.
3. Теңдеуді шеш.
4. а-ның қандай мәндерінде және өрнектерінің мәні бірдей болады?
5.Тест тапсырмалары
Квадрат теңдеулер: квадрат теңдеудің формуласы
Рационал теңдеулерді шешу.
6.Бағалау
7.Қортынды
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.
К В А Д Р А Т
Д И С К Р И М И Н А Н Т
К О Э Ф Ф И Ц И Е Н Т
Т О Л Ы М С Ы З
Сұрақтар:
1.ах2+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)
2.Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? (дискриминант)
3.Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент)
4.Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)