Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы
Кішкенекөл қазақ мектеп-гимназиясы
Мусина Ардақ Тұрсынқызы
Тақырыбы: Сөйлем туралы түсінік
Мақсаты: Сөйлем туралы білімдерін толықтыру
Күтілетін нәтиже:
1)сөйлемнің ережесін біледі;
2)сөйлем тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерден тұратынын біледі;
3) синтаксис саласы сөз тіркесін де, сөйлемді де зерттейтінін біледі;
Сабақтың түрі: жаңа білім беретін сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, талдау, баяндау, топтық жұмыс
Қосымша құралдар: А3 қағазы, маркер, орамал
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сергіту сәті (шеңбер құрып тұрған оқушылар ұқсас белгілері арқылы ортаға шығады, 4 немесе 5 оқушы болса бір топ болады)
ІІ Үй тапсырмасырн тексеру
- «Орамал тастау» ойыны. (орамал тастаған адамға өткен тақырыптар бойынша сұрақ қойылады, ол жауап беріп келесі топтың бір оқушысына орамал тастап, сұрақ қояды, ол келесі топтағыға орамал тастайды)
- Жаттығу жұмысын тексеру
ІІІ Жаңа сабақ
- Жаңа тақырыпты меңгермей тұрып сөйлем бойынша бұған дейін не білетіндерін қағазға жазады.
- Жаңа тақырыпты оқығаннан кейін жазғандарын толықтырады.
Бір-бірін шапалақпен бағалайды. (шапалақ неғұрлым қатты соғылса, соншалықты жақсы, нақты жазылғаны) І топты ІІ топ, ІІ топты ІІІ топ, ІІІ топты ІV топ, ІV топты І топ бағалайды.
17-жаттығу
І топ –хабарлы сөйлемдерді, ІІ топ –сұраулы сөйлемдерді, ІІІ топ –бұйрықты сөйлемдерді, ІV топ –лепті сөйлемдерді тереді, шақ категориясын анықтайды.
Тақтада (19-жаттығу) А деңгейіндегі оқушы синтаксистік талдау жасайды.
22-жаттығу
І топ – Жамбылдың, ІІ топ Ы. Алтынсариннің, ІІІ топ К.Әзірбаевтің, ІV топ Абайдың 1 шумақ өлеңдерін қарасөзге айналдырып, сөйлем құрайды.
Бағалау: «Керемет», «Жақсы», «Орташа», «Нашар» деген сөздерді пайдану.
Сабақты бекіту
«Орамал тастау» ойыны арқылы (жаңа тақырып бойынша сұрақ қояды)
Сабақты қорытындылау
- Топ басшылары тобындағы оқушыларды бағалайды
- Үй тапсырмасын беру (18,23-жаттығулар)