Архимед заңы

arhimedДәрменова  Жанат Қылышбекқызы

Маңғыстау облысы

Маңғыстау ауданы

«Шетпе  лицейі»  ММ физика пәнінің  мұғалімі

Бағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген   тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау 

  1.Тақырыбы. 
  1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.

 

 

  1. Модуль және оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
  2. Оқып үйренудің нәтижесі.
  3. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
6.Барлығын қосқанда
  1. Негізгі дерек көздер.
1. Архимед заңы  Архимед заңының  мағынасын білу,   Архимед заңы формуласындағы физикалық шамалардың тәуелділік байланысын анықтау; СТО-ашық тапсырмалар беру, Жұптық,  Топтық жұмыс,  миға шабуыл Архимед заңының мағынасын біледі, архимед заңы формуласындағы физикалық шамалардың тәуелділік байланысын  анықтай алады. Топтық, бірін — бірі, өзін-өзі бағалау, критерия құру арқылы бағалау. Диологтық әдіс арқылы өздерінің білгенін, түсінгенін ортаға салды. 7- сынып әдебиет оқулығы,  слайд кеспе қағаздары, постер, бағалау парақтары, стикерлер, сергіту. МАН
2. Денелердің жүзу шарттары Денелердің жүзу шарттарын білу. Архимед күші мен ауырлық күшінің арасындағы байланысы анықтау  АКТ, топтық жұмыс.СТО Денелердің жүзу шарттарын біледі. Архимед күші мен ауырлық күшінің арасындағы байланысьы анықтай алады.  Өмірден мысал келтіріп,өз ойларын еркін жеткізеді. Формативті және жиынтықты бағалау, бірін-бірі бағалау. Архимед заңын және денелердің жүзу шарттарын  меңгереді. слайд, кесте,постер, стикерлер, сергіту сәті Гимми стап
3. 

 

№3,4 Зертханалық жұмысАрхимед заңын зерттеу,  денелердің  жүзу шартын анықтау Архимед заңын, денелердің жүзу шарттарын зерделеу, өз бетімен жұмыс жасауға үйрету; нақты нәтиже шығара білу Топтық жұмыс, СТО,   АКТ пайдалану Архимед заңын пайдалана отырып, дененің қасиеті оның тығыздығына байланысты екенін біледі. Ауырлық күші мен архимед күшінің арасындағы байланысты анықтай алады. Критерийлермен өзін-өзі және бірін-бірі бағалау Бірін-бірі бағалайды, топпен жұмыс жасайды. Шығармашылық қабілеті артады. Жүзу шарттары, Архимед заңының  орындалуы көрсетілген суретті слайд, 7-сынып оқулығы, зертханалық құрал жабдықтар
4 Практикалық жұмыс Архимед заңы тақырыптар бойынша білімдерін толықтыру Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Архимед заңын пайдалана отырып, есептер шығарады. Денелердің жүзу шарттарын біледі. Топты және өзін-өзі бағалау  Дәлелдеу арқылы, ойлау қабілеттерін тіл байлығын, постерді қолдана отырып сөйлеу мәдениетін  дамытты. Дидактикалық материалдар МАН 7-сын оқулығы

 

 

7-сынып Уақыты  
Сабақтың тақырыбы                        Архимед заңы
Мақсаты  Архимед заңының  мағынасын білу,   Архимед заңы формуласындағы физикалық шамалардың тәуелділік байланысын анықтау;
Жұмыс нәтижесі Архимед заңының мағынасын біледі, архимед заңы формуласындағы физикалық шамалардың тәуелділік байланысын  анықтай алады.
Сілтеме 7- сынып әдебиет оқулығы,  слайд кеспе қағаздары, постер, бағалау парақтары, стикерлер, сергіту. МАН_______
Негізгі идеясы  Архимед заңының формуласын біледі,есептер шығаруда қолдана біледі
Қолданылған әдістері мен тәсілдері  СТО-ашық тапсырмалар беру, Жұптық,  Топтық жұмыс,  миға шабуыл
Ресурстар Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(бағдаршам арқылы топқа бөлу), мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Сергіту сәті
  4. Рефлексия
  5. Үйге тапсырма
Үйге тапсырма Архимед заңы

 

                                                                                                                                                    

 

 

 

 

Ойлауды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.Түрткілер. Нәтиже Бағалау
Критерийлер Дескриптор Ұпай Жиын-тық баға
Білу Үй тапсырмасын веер әдісі арқылы анықтау.  Қызығушылы-ғын ояту. Бір-біріне

5-сұрақ жазу

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушылығы

оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу  5-сұраққа жауап берді 3
4-3 сұраққа  жауап берді 2
2-1 сұраққа  жауап берді 1
Түсіну Тақырып  мәтінін игерту Мәтіндік тапсырма беріледі. Сол  бойынша топтық жұмыс Джигсо Тақырыптың басты идеясын табу Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3
Қателіктері болды 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. Алған білімін тәжірибеде қолданаалады. Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру Қалыптасқан 3
Толық емес 2
Қиын 1
Талдау  Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,ой шешімін табу Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталасқа түсу диалог құрып,қорытынды жасайды 3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақтау Бірлік болмай тірлік болмас. Қажеттілігін салыстыра нақтылайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шаға алмады 1
Бағалау Дүниетанымын кеңейту. Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1

 

Архимед заңы: Сұйыққа толық батырылған денені  кері итеруші  күш  көлемі  сол денені  кері итеруші  күш көлеміндей  сұйықтың  салмағына  тең

 F_A=gρ_c V_d

Есеп:

  1. Бір кесек темірдің көлемі 0,1дм3. Суға толық батырылғанда оған  қандай  кері итеруші күш әсер етеді? Керосинге батырғанда ше?
  2. Көлемі 2м3 бетон тақта (плита) суға  батырылған.  Суға толық батырылғанда  оған  қандай  кері итеруші күш әсер етеді?

 

 

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай
Үй тапсырмасы 5-сұраққа жауап 3 4-3-сұраққа жауап 2 2-1 сұраққа жауап 1
Жаңа тақырып Аңыз бойынша өз ойын айту 5 Жартылай жауап 3 Тек қосылу 1
Тапсырма 1-есеп 2 2-есеп 3-есеп 5
Қорытынды

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай
Үй тапсырмасы 5-сұраққа жауап 3 4-3-сұраққа жауап 2 2-1 сұраққа жауап 1
Жаңа тақырып Аңыз бойынша өз ойын айту 5 Жартылай жауап 3 Тек қосылу 1
Тапсырма 1-есеп 2 2-есеп 3-есеп 5
Қорытынды

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай
Үй тапсырмасы 5-сұраққа жауап 3 4-3-сұраққа жауап 2 2-1 сұраққа жауап 1
Жаңа тақырып Аңыз бойынша өз ойын айту 5 Жартылай жауап 3 Тек қосылу 1
Тапсырма 1-есеп 2 2-есеп 3-есеп 5
Қорытынды

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні: Жалпы ұпай
Үй тапсырмасы 5-сұраққа жауап 3 4-3-сұраққа жауап 2 2-1 сұраққа жауап 1
Жаңа тақырып Аңыз бойынша өз ойын айту 5 Жартылай жауап 3 Тек қосылу 1
Тапсырма 1-есеп 2 2-есеп 3-есеп 5
Қорытынды

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *