Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Солтүстік Қазақстан облысы
«№ 42 орта мектеп» КММ
Өткізген: Аманжолова Т.Т.
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Пән: қазақ тілі | Мерзімі: 10. 10 | Сынып: 3«Б» |
Сабақ тақырыбы | Қайталау. Мен не білемін? Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
|
|
Мақсаты | Қайталау барысында білімді толықтыра отырып, дыбыстарды ажырата білуге үйренеді.
Топ жұмыстары арқылы ұйымшылдыққа, бірін — бірі тыңдай |
|
Күтілетін нәтижесі | Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап бере біледі.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді. | |
Әдіс -тәсілдер | АКТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау | |
Ресустар | интербелсенді тақта, таныстырылым, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер, құм сағат.
|
Іс әрекет
Мақсат | Күтілетін нәтиже | Түрткі тапсырмалар | Оқушы әрекеті | Мұғалім
|
критерий | бағалау | ||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе Психология
лық ахуал
|
Ынтымақтастық атмосферасын құру.
|
Балалар адамның ең жақсы қасиеті басқа адамдарға жақсылық, сәттілік тілеу.
Бүгінгі сабақта сендерге жақсы көңіл, сәттілік тілеймін! Көңілдерің осы гүлдей жайнай берсін. |
Әрбір таңның арайын,
Қарсы аламыз қуана Ақ тілектің сарайын, Ашамыз бар адамға.
Оқушылар гүл түстеріне қарай топқа бөлінеді. |
«Шаттық лебі!»
Түрлі түсті гүлдер таратамын |
Келісімге келді
|
|||||||||||||||||||||||||||
Өткенді пысықтау.
«Миға шабуыл» стратегиясы |
Өткенді еске түсіреді.
Сұрақтарға дұрыс жауап бере біледі. |
«Тоғызқұмалақ» ойыны
-Бүгін қай күн? -Жылдың қай мезгілі — Күз айларын кім біледі? — Қазан күздің нешінші айы? -Күз мерекелерін ата. — Күз мезгілі саған ұнай ма?
|
Ой қозғау арқылы өткенді еске түсіреді | Оқушылардың сұраққа дұрыс жауап берулерін қадағалау. | Топ мүшелерінің белсенділерін анықтаймын
|
Өте жақсы Жақсы Орташа
|
||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру. | Тазалық – денсаулық кепілі екенін ұғынады | 34 бет, 5-тапсырма
Өлең шумағын жаттау. |
Оқушылар өлеңді мәнерлеп айтады.
|
Оқушылардың сөздерді дұрыс айтуы, мәнерлеп оқуы бақыланады. | Бір-бірінің оқу техникасы тыңдалады, оқушылар пікірі ескеріледі. | Өте жақсы
Жақсы Орташа
|
||||||||||||||||||||||||||
1.Блум жүйесі
Тыңдалым Түсіну |
Өткенді пысықтау арқылы сөздерді пысықтайды | Мәтінді тыңдап өздері білетін сөздерді белгілеу | Оқушылар таныс сөздерді анықтайды | Ынтамен тыңдау, тыныштықты сақтауға баулу | Оқушы жауапкерші
лікке үйренеді |
Дұрыс
Дұрыс емес
|
||||||||||||||||||||||||||
Сөздік жұмысы | Жаңа сөздерді есте сақтайды | Белгіленген сөздерді аударады. | Сөзжұмбақты шешеді. | Оқушы жауабы қадағаланады. | Оқушы белсенділігі артады. | Дұрыс
Дұрыс емес |
||||||||||||||||||||||||||
2.Білу | Суреттер бойынша оқушылар ойын жеткізе алады. | «Суреттер сөйлейді» ойыны | Оқушылар суреттер бойынша сөйлемдер құрастырады. | Топ мүшелерінің жауабы тыңдалады. | Топта белсенді жұмыс жасады, құнды пікір айтты | Өте жақсы
Жақсы орташа |
||||||||||||||||||||||||||
3.1.Қолдану | Грамматикалық минимумды меңгерген. | «Ойлан, тап!» Тиісті көптік
жалғауларын жалғап жазыңдар
|
Тиісті көптік жалғауларын жалғап жазады. | Алған білімді қолдана білуге баулу | Дұрыс
Дұрыс емес |
|||||||||||||||||||||||||||
Сергіту кезеңі | Қимыл арқылы бой сергіту, серпілу. | «Қаражорға» биін билеу | Би қимылын
жасайды |
Тұйық, ұяң балалардың қатысуын бақылаймын. | ||||||||||||||||||||||||||||
3.2 Қосымша тапсырма
|
Сөздердің орфографиялық ережелерін сақтау. | «Жоғалған әріпті тап!»
— Қазақ тілінде неше дауысты дыбыс бар? -Дауысты дыбыс тар неше түрге бөлінеді? |
Көп нүктенің орнына тиісті дыбыстарды қойып жазады. | Топ мүшелерінің жұмысын қадағалаймын. | Бір-бірінің пікірімен санасады | |||||||||||||||||||||||||||
4.Талдау
Шығармашылық жұмыс |
Оқушылар дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. | Дыбыстарды сипатта.
-Бұл қандай дыбыс?
|
Постер, коллаж құрастыру . | Топ мүшелерінің жауабын тыңдаймын | Оқушы пікірі ескеріледі. | Өте жақсы
Жақсы орташа |
||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды
Жинақтау |
Шешім қабылдай алады. | Кестемен жұмыс | Сөйлемдерді оқып, дұрыс не бұрыс екенін анықтайды. | Оқушылардың тарау бойынша түсініктерін анықтаймын | Бір-бірінің пікірімен санасады | Дұрыс бұрыс | ||||||||||||||||||||||||||
Топтағы оқушылар бірін –бірі бағалайды.
|
Әділ, сын тұрғыда бағалауға үйренеді. | Топ ішінде пікірлеседі.
Шешім қабылдайды. Ойын жеткізеді |
Оқушы пікірімен санасады | |||||||||||||||||||||||||||||
3 топ бір-бірінің жұмыстарын бағалайды Топты бағалау Ұпай саны
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Өзін-өзі бағалау
Қызыл – қызықты көк- қиын жасыл – көп білігм келеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырма
сы |
1.Ереже мен сөздерді қайталау. 2. 16 бет 3-4 тапсырма
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
[bws_related_posts]