Басы » Кембридж бағдарламасы » Қайталау. Мен не білемін? Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

Қайталау. Мен не білемін? Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Солтүстік Қазақстан облысы

«№ 42 орта мектеп» КММ

Өткізген: Аманжолова Т.Т.

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

 

Пән: қазақ тілі Мерзімі: 10. 10 Сынып: 3«Б»
     
Сабақ  тақырыбы Қайталау. Мен не білемін? Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

 

Мақсаты Қайталау барысында  білімді толықтыра отырып, дыбыстарды ажырата білуге үйренеді.

Топ жұмыстары арқылы ұйымшылдыққа, бірін — бірі тыңдай
білуге тәрбиеленеді.

Күтілетін нәтижесі Өткен тақырыптар бойынша  сұрақтарға жауап бере біледі.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді.
Әдіс -тәсілдер АКТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау
Ресустар интербелсенді тақта, таныстырылым, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер, құм сағат.

 

Іс әрекет

Мақсат Күтілетін нәтиже Түрткі тапсырмалар Оқушы әрекеті Мұғалім

 

критерий бағалау  
Кіріспе  Психология

лық ахуал

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

 

Балалар  адамның ең жақсы қасиеті  басқа адамдарға жақсылық, сәттілік тілеу.

Бүгінгі сабақта сендерге жақсы көңіл, сәттілік тілеймін! Көңілдерің осы гүлдей жайнай берсін.

Әрбір таңның арайын,

Қарсы аламыз қуана

Ақ тілектің сарайын,

Ашамыз бар адамға.

 

Оқушылар гүл түстеріне қарай топқа бөлінеді.

«Шаттық лебі!»

Түрлі түсті гүлдер  таратамын

Келісімге  келді

 

   
Өткенді пысықтау.

«Миға шабуыл» стратегиясы

Өткенді еске түсіреді.

Сұрақтарға дұрыс  жауап бере біледі.

«Тоғызқұмалақ» ойыны

-Бүгін қай күн?

-Жылдың қай мезгілі

— Күз айларын кім біледі?

— Қазан күздің нешінші айы?

-Күз мерекелерін

ата.

— Күз мезгілі саған ұнай ма?

 

Ой қозғау арқылы өткенді еске түсіреді Оқушылардың сұраққа дұрыс жауап берулерін қадағалау. Топ мүшелерінің белсенділерін анықтаймын

 

 

Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

Үй тапсырмасын тексеру. Тазалық – денсаулық кепілі екенін ұғынады 34 бет, 5-тапсырма

Өлең шумағын жаттау.

 Оқушылар өлеңді мәнерлеп айтады.

 

 

Оқушылардың сөздерді дұрыс айтуы,  мәнерлеп оқуы  бақыланады. Бір-бірінің оқу техникасы тыңдалады, оқушылар пікірі ескеріледі. Өте жақсы

Жақсы

Орташа

 

1.Блум жүйесі

Тыңдалым

Түсіну

Өткенді пысықтау арқылы сөздерді пысықтайды Мәтінді тыңдап өздері білетін сөздерді белгілеу Оқушылар таныс   сөздерді  анықтайды Ынтамен тыңдау, тыныштықты сақтауға баулу Оқушы жауапкерші

лікке үйренеді

Дұрыс

Дұрыс емес

 

Сөздік жұмысы Жаңа сөздерді есте сақтайды Белгіленген сөздерді аударады. Сөзжұмбақты шешеді. Оқушы жауабы қадағаланады. Оқушы белсенділігі артады. Дұрыс

Дұрыс емес

2.Білу Суреттер бойынша  оқушылар  ойын жеткізе алады.  «Суреттер сөйлейді» ойыны Оқушылар суреттер бойынша сөйлемдер құрастырады. Топ мүшелерінің жауабы тыңдалады. Топта белсенді жұмыс жасады, құнды пікір айтты Өте жақсы

Жақсы

орташа

3.1.Қолдану Грамматикалық минимумды меңгерген. «Ойлан, тап!» Тиісті көптік

жалғауларын жалғап

жазыңдар

 

Тиісті көптік жалғауларын жалғап жазады. Алған білімді қолдана білуге баулу   Дұрыс

Дұрыс емес

Сергіту кезеңі Қимыл арқылы бой сергіту, серпілу. «Қаражорға» биін билеу Би қимылын

жасайды

Тұйық, ұяң  балалардың қатысуын бақылаймын.    
3.2 Қосымша тапсырма

 

Сөздердің орфографиялық ережелерін сақтау. «Жоғалған әріпті тап!»

— Қазақ тілінде

неше дауысты

дыбыс бар?

-Дауысты дыбыс

тар неше

түрге бөлінеді?

Көп нүктенің орнына тиісті дыбыстарды қойып жазады. Топ мүшелерінің жұмысын қадағалаймын. Бір-бірінің пікірімен санасады  
4.Талдау

Шығармашылық жұмыс

Оқушылар дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. Дыбыстарды сипатта.

-Бұл қандай дыбыс?

 

Постер, коллаж құрастыру . Топ мүшелерінің жауабын тыңдаймын Оқушы пікірі ескеріледі. Өте жақсы

Жақсы

орташа

Қорытынды

Жинақтау

Шешім қабылдай алады. Кестемен жұмыс Сөйлемдерді оқып, дұрыс не бұрыс екенін анықтайды. Оқушылардың тарау бойынша түсініктерін анықтаймын Бір-бірінің пікірімен санасады Дұрыс бұрыс
Топтағы оқушылар бірін –бірі бағалайды.

 

Әділ, сын тұрғыда бағалауға үйренеді.   Топ ішінде пікірлеседі.

Шешім қабылдайды.

Ойын жеткізеді

Оқушы пікірімен санасады    
 

 

3 топ бір-бірінің жұмыстарын бағалайды

Топты бағалау                                                                          Ұпай саны

         
Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау)          10  
Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау, тапсырманы орындауда                    енжар болмау)           10  
Тақырыптың,  тапсырманың  ашылуы    

10

 
Жазба жұмыстарының  толық орындалуы          5

Басқа топтардың жобаларын, пікірлерін тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері

          5  
Жалпы  ұпай      
Өзін-өзі бағалау 

Қызыл – қызықты                   көк- қиын                     жасыл – көп білігм келеді

Үй тапсырма

сы

   1.Ереже мен сөздерді қайталау.  2. 16 бет 3-4 тапсырма

 

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *