Балқаш қаласы, қарағанды облысы
Жалпы білім беретін №15 орта мектебінің
Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі
Жұманова Гүлжан Мағауияқызы.
Күні, айы | Әдебиеттік оқу
|
3- сынып | |||||
Сабақтың тақырыбы : | Алтын балта. (Ертегі) | ||||||
Жалпы мақсаты: | Оқушыларға «Алтын балта» ертегісінің негізгі ойын ұғындыру, шындық пен өтіріктің ара жігін ажырату, сөздік қорларын молайту. | ||||||
Сілтеме : | 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық
2.Әдебиеттік оқыту әдістемесі 115-117 беттер 3.Әдебиеттік оқулығы
|
||||||
Оқу нәтижелері : | Ертегінің өмірдегі маңыздылығын, құндылығын айқындайды.
Шындық пен өтіріктің ара жігін ажыратады. Оқушылар сұраққа жауап іздеуге үйренеді. Өз ойын жеткізе алады. Бағалай алады. Топпен жұмыс істей алады.
|
||||||
Негізгі идеялар: | Шындық пен өтіріктің ара жігін ажырату.
Іс ірекеттерін жоспарлауды үйрену.
|
||||||
Сабақта қолданатын материалдар: | 1.Тақырып бойынша слайд.
2. Постерлер 3. Әзірлемелер 4. АКТ |
||||||
Оқыту әдістері: | ТЖ, ЖЖ, , СТО
Блум таксономиясы |
||||||
Кезең | Сабақ бөлімде-
рінің мақсаты |
Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Жұмыстың түрі | Нәтижесі | Бағалау формасы | |
білім | Ертегі туралы білетіндерін еске түсіру. |
Ертегілер түрлерін ата,өткен ертегілерден 1 мысалдан келтір?
|
Рөлдік ойын көрсетеді.
«Өрмекші» сызбасына жазу арқылы білетіндерін еске түсіреді.
|
Топтық жұмыс | Білетінін қайталайды Ынтасы оянады,
Сұрақтың жауабын табады |
Формативті бағалау | |
түсіну |
Ертегіге талдау жүргізу |
Ертегіні рөлдерге бөліп береді,талқылауға әрекет жасатады. Ертегіден көңіліңе не түйдің?
Кедейдің ісінің оңға басуының себебі неде деп ойлайсыңдар? |
Ертегі рөлдерге бөліп оқиды, түсінеді.
Сұрақ бойынша түсінгенін басқа өз сөзімен айтады.
|
Рөлмен оқиды, Жеке жұмыс | Өзара әрекеттеседі.
Ертегі мазмұнын толық түсінеді. |
Формативті бағалау | |
қолдану | Адам бойындағы қасиеттерді тану
|
Ертегідегі жағымсыз кейіпкерді басшылыққа ала отырып өз жұбының бойындағы жағымсыз 1 қасиетін жаз. | Ертегі жағымсыз кейіпкерді
басшылыққа ала отырып жұбының бойындағы 1 жағымсыз қасиетін «Түйнек» сызбасына түсіреді |
Жеке жұмыс,
|
Сыни тұрғыдан ойлауға әрекет жасайды | Топтық бағалау | |
Талдау
|
Оқушылар дайын кестеге сұрақтар әзірлеп,
жауаптарын сәйкестендіру. |
Берілген кестеге сәйкес келетіндей етіп сұрақтар құруды тапсырады. | Кестеге сәйкестендіріп сұрақтар жазып шығады. | Топпен жұмыс. | Ашық сұрақ қоюға үйренеді. | Формативті бағалау | |
Жинақтау
|
Күн сәулесін ертегі кейіпкерлерімен беру | Күннің әрбір сәулесін қандай бояумен бояр едіңдер? Неліктен? | Мәтіндегі ерекше түспен берілген сөздерді әр кейіпкерге сәйкестендіріп жазып ұсынады. | Топпен жұмыс
|
Өз ойын айтуға үйренеді. | Формативті бағалау | |
Бағалау |
Қазіргі кездегі адамдардың бай мен кедей болуын айқындау. | Қазіргі кезде кедей адам бар деп ойлайсың ба?Бар болса оның болу себебі неде деп ойлайсың?
Өз пікіріңді пайымдап жаз. |
Оқушылар жазады | Жеке жұмыс | Эссе жаза алады,бағалайды. | Бірін-бірі бағалайды | |