Басы » Бастауыш сыныптар » Алтын балта. (Ертегі)

Алтын балта. (Ертегі)

Балқаш қаласы, қарағанды облысы

Жалпы білім беретін №15 орта мектебінің

Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі

Жұманова Гүлжан Мағауияқызы.

 

Күні, айы             Әдебиеттік оқу

 

        3- сынып
Сабақтың тақырыбы : Алтын балта. (Ертегі)
Жалпы мақсаты: Оқушыларға «Алтын балта» ертегісінің негізгі ойын ұғындыру, шындық пен өтіріктің ара жігін ажырату, сөздік қорларын молайту.
Сілтеме : 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық

2.Әдебиеттік оқыту әдістемесі 115-117 беттер

3.Әдебиеттік оқулығы

 

 

Оқу нәтижелері :  Ертегінің өмірдегі маңыздылығын, құндылығын  айқындайды.

Шындық пен өтіріктің ара жігін  ажыратады.

Оқушылар сұраққа жауап іздеуге үйренеді.

Өз ойын жеткізе алады.

Бағалай алады.

Топпен жұмыс істей алады.

 

Негізгі идеялар: Шындық пен өтіріктің ара жігін  ажырату.

 

Іс ірекеттерін жоспарлауды үйрену.

 

Сабақта қолданатын материалдар: 1.Тақырып бойынша слайд.

2. Постерлер

3. Әзірлемелер                              4. АКТ

Оқыту әдістері: ТЖ,     ЖЖ,   ,   СТО

Блум таксономиясы

Кезең Сабақ бөлімде-

рінің мақсаты

Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Жұмыстың түрі Нәтижесі Бағалау формасы
білім Ертегі туралы білетіндерін еске түсіру.  

Ертегілер түрлерін ата,өткен ертегілерден 1 мысалдан келтір?

 

Рөлдік ойын көрсетеді.

«Өрмекші» сызбасына  жазу арқылы білетіндерін еске түсіреді.

 

 

Топтық жұмыс Білетінін қайталайды Ынтасы оянады,

 

Сұрақтың жауабын табады

Формативті  бағалау
түсіну  

Ертегіге талдау жүргізу

Ертегіні рөлдерге бөліп береді,талқылауға әрекет жасатады. Ертегіден көңіліңе не түйдің?

Кедейдің ісінің оңға басуының себебі неде деп ойлайсыңдар?

Ертегі рөлдерге бөліп оқиды, түсінеді.

Сұрақ бойынша түсінгенін басқа  өз сөзімен айтады.

 

 

 

Рөлмен оқиды, Жеке  жұмыс Өзара әрекеттеседі.

Ертегі мазмұнын толық түсінеді.

Формативті бағалау
қолдану Адам бойындағы қасиеттерді тану

 

Ертегідегі жағымсыз кейіпкерді басшылыққа ала отырып өз жұбының бойындағы жағымсыз 1 қасиетін жаз. Ертегі жағымсыз кейіпкерді

басшылыққа ала отырып жұбының бойындағы 1 жағымсыз қасиетін

«Түйнек» сызбасына түсіреді

Жеке жұмыс,

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға әрекет жасайды Топтық бағалау
Талдау

 

Оқушылар дайын кестеге сұрақтар әзірлеп,

жауаптарын сәйкестендіру.

Берілген кестеге сәйкес келетіндей етіп сұрақтар құруды тапсырады. Кестеге сәйкестендіріп сұрақтар жазып шығады. Топпен жұмыс. Ашық сұрақ қоюға үйренеді. Формативті  бағалау

 

 

 

Жинақтау

 

Күн сәулесін ертегі кейіпкерлерімен беру  Күннің әрбір сәулесін қандай бояумен бояр едіңдер? Неліктен? Мәтіндегі ерекше түспен берілген сөздерді әр кейіпкерге сәйкестендіріп жазып ұсынады. Топпен жұмыс

 

Өз ойын айтуға үйренеді.  Формативті бағалау
 

Бағалау

Қазіргі кездегі адамдардың  бай мен кедей болуын айқындау. Қазіргі кезде кедей адам бар деп ойлайсың ба?Бар болса оның болу себебі неде деп ойлайсың?

Өз пікіріңді пайымдап жаз.

 Оқушылар жазады Жеке жұмыс Эссе жаза алады,бағалайды. Бірін-бірі бағалайды

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *