The Earth in danger

жерБатыс Қазақстан облысы

Орал қаласы №1 ЖОББМ

Ағылшын тілі пәні  мұғалімі

Халиуллина Индира Рашиткызы

сабақтың тақырыбы «The Earth in danger»

Пәні Ағылшын тілі Сынып 8
Тақырыбы: The Earth in danger.
Мақсаты: Экологиялық проблемаларды талқылап, осы тақырып аясында оқушыларды сөйлеуге дағдыландыру.
Міндеттері: -негізгі проблемалармен таныстыру.-“should/shouldn’t”  модалды етістігін дұрыс қолдана білуге көмектесу.

-оқушылардың проблемаларға қатысты өз ойларын білдіруге және дәлелдеуге үйрету.

Күтілетін нәтиже: — Тақырыпқа   байланысты жаңа сөздерді  біледі.-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.

-Модалды етістіктерді қандай жағдайда қолданылатынын біледі, сөйлемдерде қолдана алады.

-Топтық жұмыста белсенділік танытады.

Тіл тосқауылын  жеңу Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Дерек көздері\Ресурстар: 1.Оқулық.Т.Д. Кузнецова  П.Г. Козлов “English”2. интернет

3. Флипчарт,презентация, бағалау парағы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ұйымдас тыру  2 мин 

 

3мин

 

 

 

 

Үй

тапсыр-

масы        5мин

 

Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді. Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.
Оқушылардан тақтадағы ұрандарды(1-слайд) оқып сабақ тақырыбын табу сұралады. «Жер», «Су», «Ауа» деген жазуы бар жасыл, көк, ақ түстерді тандауы бойынша топқа бөледі. Сабақтың басынан , бағалау парақтарын таратады. 

2. “My favourite animal” тақырыбында 10 -cөйлемнен кем емес шағын эссені оқуға ұсынады

-Балалар 4 оқушыдан 3  топқа бөлінеді.-Бағалау парақтарын алып, сыныпта жасалатын

тапсырмалар ретімен танысады.

 

 

Балалар жазған эсселерін сыныптағы әдемі орындыққа отырып оқиды.Оқығысы келмеген оқушылыр қабарғаға іліп қояды.

Негізгі бөлім2мин

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

7+6мин

1.Сәйкестендір: protect –қорғауenvironment-қоршаған орта

litter–қоқыс

pollution-ластану

solve- сақтау

ecology-экология

waste-қалдық

recycle-қайта (Слайд -3)

 

2.Мәтін құрастыру.Берілген сөздерден сөйлем құрастыру, сөйлемнен мәтін құрастыруға ұсынады.

 

 

3.Сергіту сәті. (слайд-4) Суреттегі қайыққа қараймыз. Енді барлығымыз көзімізді жұмамыз. Өздерінізді бір қайық ішінде елестетініз. Қайығымыз судың ортасында. Ол су мүмкін өзен, мүмкін көл, әлде теңіз, болмаса мұхит. Айнала тып – тыныш. Сіз жаймен жүзіп барасыз. Өзіңізді өте жайлы сезінесіз. Иықтарыныз бос,жүзіңіз жайдарлы, көңіліңіз тамаша. Енді жайлап жағаға қарай жүземіз. 5 дегенде көзімізді ашамыз.

“should/shouldn’t” модалды етістігі қандай жағдайда қолданылатынына,  алдағы білімдеріне сүйене отырып, балаларға ереже шығаруға, мысалдары мен  тапсырмасы (to solve ecological problems we … дұрыс модалды етістікті қою) бар парақ береді.  (слайд-5)

Топтық жұмыс беріледі. Әр топ:

Қоршаған орта проблемаларынын бірін тандау:

  • Ауанын ластануы
  • Судың ластануы
  • Топырақтың ластануы

ü  Проблеманың шешу жолдарын ұсыну.

Балалар сөздікпен жұмысты жеке жасайды,  топта салыстырады, тексереді. 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтін құрастыру.Берілген сөздерден сөйлем құрастыру, сөйлемнен өз беттерімен мәтін құрастырады. Топтар алмасып тексереді.

 

 

Оқушылар мұғалімді естіп, денелерін босатып, серігіп қалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мысалдарға қарай отырып етістік қандай жағдайда қолданылады, өз түсініктерімен әр топ ортаға салады. Топтатың әр мүшесі берілген сөйлемдерді екі сөйлемнен оқиды оқиды.

 

 

 

 

Балалар топ ішінде постермен жұмыстанады. Дайын постерлерін тақтаға іліп қорғайды.

Қорытынды.3мин Ағылшын жазушысы  John Galsworthy : «If you don’t think about the future you will not have it.” деген сөзін түсіндіруді сұрайды Оқушылар ойларын ортаға салады.
Үйге тапсырма2-мин. 1. жобалық жұмыс ( проблеманы тудырушы бір факторға тоқталу)2. “should/shouldn’t” модалды етістігін қолданып кемінде 5 сөйлем жазу Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды. 

 

 

 

Кері байланыс3-мин Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды. Балалар сабақ туралы ойларын немесе ұсыныстарынбілдіреді.

Түсінбеген сұрақтары болса жазып жібереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий

Дескриптор

балл Оқушы баллы
Үй тапсырма-сы. “My favourite animal”.10-cөйлемнен кем емес эссе.

  1. Толық жазылған , қатесіз.
  2. Жазған, бірақ грамматикалық қателер бар.

3.Толық емес, грамматикалық қателері де бар.

 

6

4

2

Мәтін құрастыру — барлығы дұрыс-грамматикалық қате бар.

-мүлдем дұрыс емес

53

1

 

 

 

Грамматика 1.модалды қандай жағдайда қолданылатынын түсінеді және қолдана біледі.2. түсінеді, мәтіннен таба біледі, тек сөйлем құрауда қателер бар.

3.Аудармасын біледі,бірақ сөйлем құрай алмайды.

2

 

1

Барлығы: 27-24-5;    23-18-4;  17-15-3. 27
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *