Шығыс Қазақстан облысы
Жарма ауданы
Бірлік ауылы
«Бірлік орта мектебі» КММ-і
Аяпбергенова Алтын Хакімқызы
Ұрпақ — тіршілік жалғасы
Мақсаттары | Адамдар мен хайуанаттар әлемінің көбею үдерістерін салыстыра отырып, «ұрпақ» сөзінің мәнін түсіндіру.; Жануарлардың әртүрлі кластарының көбею ерекшеліктерін түсіндіру; Балдырғандарды байқампаздыққа, өзіндік ой түйе білуге, сөйлей білуге дағдыландыру. Қоршаған орта туралы экологиялық тәрбие бере отырып, оқушыларды табиғатты сүюге және қорғай білуге баулу. | |||
Оқыту нәтижесі | Жеке ойларын ортаға сала алады. Топқа ойын еркін жүргізе алады. Басқаны үйрету жауапкершілігін сезіне алады. | |||
Түйінді идеялар | Ұрпақ-тірлік жалғасы. | |||
Уақыты | Сабақтың мазмұны | |||
Мұғалімдердің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурсы | ||
2 мин | Психологиялық дайындық
Күн жадын, сабақ тақырыбын жазу. |
Оқушылардың амандасуы
Психологиялық дайындық Адам сенің есімің, Табиғат – тал бесігін. Қамқоршысы бола біл, Тимесін еш кесірің. |
||
5 мин | Топқа бөлу | 1-топ – «Жануар» тобы
2-топ – «Құс» тобы 3-топ – «Өсімдік» тобы |
Үлестірмелі қағаздар | |
15 мин |
«Көбелекті гүлге қондыру» ойыны.
Әр оқушыға бір сұрақтан берілед, дұрыс жауап берсе көбелегі гүлге қонады.
— Балалар, жануар тобын атаңдаршы. — Балалар, бұнда қандай әрекет байқалды? Барлық тірі ағзаға тән қасиет өсу, өну, көбею. Бұл жануарлардың мүлдем құрып кетпей тіршілігін жалғастыра беретін себебі. Олар ұрпақ береді, яғни көбейеді. |
Қызығушылықты ояту.
Жануар төлдейді. Сиыр боздайды Қой лақтайды Жылқы бұзаулайды Түйе күшіктейді Ешкі боталайды мысық құлындайды Сүтқоректілер, балықтар, қосмекенділер, жорғалаушылар, құстар, бунақденелілер. Мәтінмен жұмыс. 1. Іштей оқу. 2. Тізбейтей оқу. Топтық жұмыс. 1-топ. Сүтқоректілердің көбеюі туралы айтады 2-топ. Құстардың көбеюі туралы айтады. 3-топ. Бунақденелілірдің көбеюі туралы айтады.
|
Суреттер
Кеспе қағаздары
Интерактивті тақта
Суреттер |
|
10 мин | 1-қима
1.Жануарлардың құрып кетпей тіршілігін жалғастыра беретін себебі неде? 2.Қой, ешкі, түйе, жылқы төлдерінің төлдерін ата. 2-қима 1.Ұрпақ тіршілік жалғасы болатынын дәлелде. 2.Қоян, қасқыр, жолбарыс, аю балаларын ата. 3-қима 1. Бунақденелілер қандай көбею сатыларынан тұрады? 2.Үй жануарлары өз балаларына қамқорлық жасайды? 4-қима 1.Көбелек пен көк шегірткенің көбеюдегі айырмашылығы неде? 2. Түлкі, тышқан сияқты жануарлар өз ұрпағына қандай қамқорлық жасайды? |
«Ұрпақ – тіршілік жалғасы» атты тақырыпқа әңгіме құра.
Сызбамен жұмыс. |
||
5 мин | Қосымша тапсырма: | Бидай өсімдігі тұқым өскін бидай өсімдігі
Тауық жұмыртқа балапан әтеш, тауық |
Суреттер | |
5 мин | Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау | |||
3 мин | Рефлексия: сабақтан алған әсерін стикерге жазып кестеге жабыстырады. |