Қысқа мерзімді жоспар
«Балқаш қаласының №15 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ-нің ағылшын тілі пәні мұғалімі Жуматова И.Ж
Тақырыбы:. Holidays
Сыныбы: 8 «Ә»
Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушылар өз ойларын жан-жақты толық жеткізе білуге үйренеді,сұраққа жауап беріп сөйлем құрай алуы.
Міндеті:
— ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру;
— Жаңа сөздерді оқытуға байланысты оқушылардың сөздік қорын және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;
Оқушыларға Қазақстан мен Ұлы Британияның мерекелерін салыстыра отырып, мереке атауларымен танысу арқылы ақпарат алу;
— сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай білуге дағдылану;
-жұпта, топта жұмыс жасауға қалыптасу;
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздерді оқытуға байланысты оқушылардың сөздік қорын және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;
Оқушыларға Қазақстан мен Ұлы Британияның мерекелерін салыстыра отырып, мереке атауларымен танысты
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Ыстық алақан» , «Топ ұстанымы», «Миға шабуыл», «Ментальді карта», «Өзін-өзі бағалау», «Рефлексия» «Екі жұлдыз бір тілек»
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет? |
||||||||
I Кіріспе 2 мин 3 мин |
Кіріспе Психологиялық ахуал. Мақсаты: Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру арқылы балаларды бүгінгі сабаққа даярлау. Топқа бөлу Түрлі-түсті қиындылар Мақсаты: оқушыларды топпен жұмыс жасауға бағыттау «Топ ұстанымы» Мақсаты: Топта бірлесіп жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру |
Оқушылармен сәлемдесу Көңіл-күйлерін сұрау; «Ыстық алақан»- ойыны арқылы бір-біріне жақсы тілек білдіреді. Good morning pupils! Cөз құрастыру арқылы топтарға бөлу «Сhristmas»- сөзін құрастырған 1 топ “Nauryz”- сөзін құрастырған 2 топ “Mother day”- сөзін құрастырған 3 топ Ынтымақтастық атмосфераны орнату |
Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерімен бөліседі және мұғаліммен көңіл-күйлерімен бөліседі.Бір-біріне тілек айту арқылы қарым-қатынысқа түсу; Өз ұсыныстарын білдіреді. Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды. -сабаққа кешікпеу; -басқаның пікірін сыйлау; -уақытқа бағыну, регламент сақтау; -тапсырмаларды тиянақты орындау; Топ ұстанымы |
Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар |
Қағаз, қарындаштар АКТ «Мерекенің аттары жазылған қағаздар» |
||||||||
II.Тұсау кесер 2 мин 3 мин |
Қызығушылықты ояту Сыни тұрғыдан ойлау |
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында “Holidays in GB and in Kz” тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. Тақтаға назар аударыңыз. Мұнда жасырын сөз берілген. Сізднр сол жасырылған сөздерді табу арқылы сабаққа қатысты негізгі сөздерді табамыз, есімізге алфабитті түсіреміз. |
Оқушылар бейнеролик көріп сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың тақырыбы: «Мерекелер» Look at the blackboard. Here is the code. You must break the code. If you don’t break the code we can not begin our lesson. Remember the Alphabet each word is hidden under the number. I’ll give you 3 minutes. We will see which group is the fastest in breaking codes. |
Смайлик арқылы бағалау |
Инрерактивті тақта Инрерактивті тақта |
||||||||
III Негізгі Бөлім 3 мин 5 мин |
Сөздікпен жұмыс. Бағытталған оқу әдісі |
• Stocking — шұлықҮш топқа әр түрлі мәтін беріледі, оқушылар мәтінді оқып шығып мәтінге тақырып береді. |
Оқушылар мәтінді оқып шығып тақырып береді |
Мұғалім АКТ-ны қолдану арқылы оқушыларғы тапсырма береді. 3 топқа жазылған парақта мәнмәтін беріледі. |
|||||||||
13 мин |
Шығармашылық тапсырма |
Кері байланыс ретінде үш топ өз түснідіргендерін, постер салу арқылы түсіндіреді. |
Тақтаға шығып қорғайды және түсіндіреді. |
Формативті бағалау. Смайлик арқылы |
Плакат, маркер,, түрлі түсті қарындаштар |
||||||||
2 мин |
Сергіту сәті |
Оқушылар әдемі әуенменсерігіп, бой жазады |
Видеоролик |
||||||||||
5 мин |
Шығармашылық тапсырма |
Әр топтан бір оқушы келіп карточка алады, сол карточка арқылы тапсырма орындайды: 1- топ- диалог құру; 2- топ- жазбаша жазу; 3- топ- мимика арқылы көрсету |
Оқушылар тапсырманы алып орындайды: 1- топ- диалог құрады; 2- топ- эссе жазады; 3- топ- мимика арқылы көрсетеді; |
Бас бармақ арқылы бағалау |
Интерактивті тақта |
||||||||
Қорытындыбөлім мин 5 мин |
Интерактивті тақтаға тапсырма беремін. Сөйлемдерді жазып үш топқа бөлемін. Әр оқушы жеке-жеке жаттығу орындайды. |
Match the holidays with date of celebrating and make a sentences. 1. It you don’t give them sweets or money they play a trick ______ you. (on) 2. They dress ______ costumes and cover their faces ______ masks. (up in, with) 3. They hope that Santa Claus will come ______ the chimney during the night. (down) 4. They gather together ______ a home ______ a traditional dinner. (usually,for) 5. Children dressed __________ costumes knock ________ the neighbours doors. (in, hteir) Put the words in the baskets. Noun —— Verb ——- Adlective Neighbour —- decorate —- roast Costume —— celebrate —- national Guest ———- knock ——— traditional Trick ———— light ———- expensive |
Оқушылар тапсырманы жеке-жеке орындап, оқып береді, берілген сөйлемдегі бос орынды толтырып, жасырылған мерекенің атын табу керек. |
OK! Thank you very much! Excellent! Good job! |
Карточкалар |
||||||||
3 мин |
Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Екі жұлдыз бір тілек. You attitude to the lesson. 2 stars and 1 wish |
Оқушылар сабақты қалай түсінгені туралы стикерге жазу арқылы білдіреді. |
Стикерлер |
|||||||||
2 мин |
Бағалау Үй жұмысы |
Формативтібағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; смайлик жинау, мадақтау, сенім білдіру. Смайлик арқылы бағалау.
«Мен жақсы көретін мереке» тақырыбында шығарма жазып келу. |