Петропавл қаласы «№9 орта мектеп» КММ Жетпісова Райхан Жәнібекқызы Менің Отаным-Қазақстан Менің Отаным — Қазақстан from Айбек Қуандықұлы
Толығырақ »Daily Archives: 7 сентября 2015
Cүт тағамдары (Презентация)
Петропавл қаласы «№9 орта мектеп» КММ Жетпісова Райхан Жәнібекқызы Сабақтың тақырыбы: Cүт тағамдары. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушыларға сүт тағамдарын түсіндіре отырып, ненің қайдан алатындығын пайдасын, технологиясын, сүт атауларын үйрету. 2. Дамытушылық: Топтық түрде білім алуға баулу, жазбаша тапсырмаларды дұрыс, сауатты орындау дағдыларын, оқушылардың дүниетанымын, ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушылардың қазақ тілі пәніне деген қызығушылығын арттыру, бір — ...
Толығырақ »Архимед заңы
Дәрменова Жанат Қылышбекқызы Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы «Шетпе лицейі» ММ физика пәнінің мұғалімі Бағдарламаның жеті модулін қолдану әдістемесі көрсетілген тізбектелген төрт сабақтың топтамасын орташа мерзімді жоспарлау № 1.Тақырыбы. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары. Модуль және оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Оқып үйренудің нәтижесі. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау 6.Барлығын қосқанда Негізгі дерек көздер. 1. Архимед заңы Архимед заңының мағынасын білу, ...
Толығырақ »Адамның нашар мінезі. Шәкәрім Құдайбердиев
Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы «Григорьев мектеп — балабақша кешені» КММ Кустанаева Гулжан Абзаловна бастауыш сынып мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Адамның нашар мінезі. Шәкәрім Құдайбердиев Сабақтың міндеті: Оқушыларды Ш.Құдайбердиевтің өмірімен және шығармашылығымен таныстыру. Сабақтың мақсаты: Адам бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің пайдасы мен зиянын дұрыс тануына жол салу. 2. Сөйлеу тілдерін дамыту. 3. Адами қасиеттерді бойына жинау, қоршаған ортасына деген көзқарасын қалыптастыру, үлкенді, ата-ананы сыйлау ...
Толығырақ »Тіл — ұлттық қазына
Ы Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г. Р. Дадашева Тіл — ұлттық қазына Мақсаты: ата-бабаның ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа сақтап келген алтын қазынасы – туған тіліміз. Тіл – тұтастығымыздың, елдігіміздің кепілі. Сайыс-сабақта оқушыларымыздың тіл байлығы, өлең оқу мәнері, сөз саптаулары, ойлау қабілеті, сурет салу шеберлігі, жылдамдығы сонымен қоса әртістік өнерлері сарапқа салынады. Жүргізушінің сөзі: — ...
Толығырақ »Ы. Алтынсарин өмірі шығармашылығы
Ы Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г. Р. Дадашева Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин өмірі шығармашылығы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға түрлі жаңа әдістер арқылы Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру топтық жұмыстар арқылы талдау жасауға үйрету. Күтілетін нәтиже : 1. Ы. Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығына байланысты түрлі мәліметтермен танысады. 2. Жағдаят туғызатын тасырмаларды орындай отырып ...
Толығырақ »Абай өлеңдері
Сабақтың тақырыбы: Абай өлеңдері Сабақтың мақсаты: Абайдың өмір-шығармашылығын пысықтай отырып, «Әуелде бір суық мұз ақыл зерек», «Ғашықтық құмарлықпен – ол екі жол», «Жазғытұры» өлеңдерін талдау. Күтілетін нәтиже : 1. А. Құнанбаевтың өлеңдеріне байланысты түрлі мәліметтермен танысады, талдайды 2. Жағдаят туғызатын тасырмаларды орындай отырып сын тұрғысынан ойлауға қалыптасады. 3. Топтық тапсырмаларды орындай отырып бірігіп жұмыс жасауға дағдыланады. Сабаққа керек құралдар: Интербелсенді ...
Толығырақ »А. Құнанбаев өмірі шығармашылығы
Ы Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г. Р. Дадашева Сабақтың тақырыбы: А. Құнанбаев өмірі шығармашылығы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға түрлі жаңа-әдістер арқылы А. Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру топтық жұмыстар арқылы талдау жасауға үйрету Күтілетін нәтиже : 1. А. Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығына байланысты түрлі мәліметтермен танысады. 2. Жағдаят туғызатын тасырмаларды орындай отырып ...
Толығырақ »Ы. Алтынсариннің « Қазақ хрестоматиясы»
Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсариннің « Қазақ хрестоматиясы» Сабақтың мақсаты: Ы. Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын пысықтау. «Қазақ хрестоматиясы» туралы жан-жақты түсінік беру. Күтілетін нәтиже : 1. Ы. Алтынсариннің «Қазақ хрестоматиясына» байланысты түрлі мәліметтермен танысады. 2. Жағдаят туғызатын тасырмаларды орындай отырып сын тұрғысынан ойлауға қалыптасады. 3. Топтық тапсырмаларды орындай отырып бірігіп жұмыс жасауға дағдыланады. Сабаққа керек құралдар: Интербелсенді тақта, жар қағаздар (плакаттар), ...
Толығырақ »Тілге құрмет – елге құрмет!
ОҚО Созақ ауданыШолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқыз Тілге құрмет – елге құрмет! Мақсаты: ата-бабаның ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа сақтап келген алтын қазынасы туған тіліміз. Тіл – тұтастығымыздың, елдігіміздің кепілі. Сайыс-сабақта оқушыларымыздың тіл байлығы, өлең оқу мәнері, сөз саптаулары, ойлау қабілеті, жылдамдығы сонымен қоса әртістік өнерлері сарапқа салынады. Жүргізушінің сөзі: ...
Толығырақ »Жаңа тәсіл жаңаша білім беру мүмкіндігі
ОҚО Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқызы Жаңа тәсіл жаңаша білім беру мүмкіндігі Ұлы ғұламалардың тәжірибесіне сүйенетін болсақ, К.Д. Ушинскийдің айтуынша: (Егер педогогика адамды барлық жағынан тәрбиелегісі келсе, онда оның адамды барлық жағынан тануы да керек) деген. Әлемнің озық тәжрибелеріне сүиенсек, сабақта диалогтік оқытудың маңызы зор екенін ...
Толығырақ »Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларға қатысты рефлексифті есеп
ОҚО Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әзебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқызы Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларға қатысты рефлексифті есеп Кембридж оқуларынан алған білімді мектептегі іс тәжірибемде қоладану мақсатымен ауылға барып сабақтарымды жоспарлауға кірістім. Мектеп басшымен жіне мектептегі әріптестермен Кембридж оқуларындағы модульдердің әдіс-тәсілдерінің сабаққа тиімділігі жайлы сөйлесіп алдағы уаққытта осы әдістерді ...
Толығырақ »Оқу мен оқытуды өз тәжірибеме енгізгендегі өзгеріс жайлы рефлексивті есеп
ОҚО Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқызы Оқу мен оқытуды өз тәжірибеме енгізгендегі өзгеріс жайлы рефлексивті есеп Ұстаздық ең жауапты мамандық — дейді дана халық. Яғни мұғалім оқушыларының болашақтағы жетістіктері өзінің білім беру деңгейіне байланысты екенін білгеннен кейін үнемі ізденісте жүріп, өз тәжірибесіне тиімді жаңаса тәсілдер енгізіп ...
Толығырақ »Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған бір сабақ бойынша рефлексивтік есеп
ОҚО Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқызы Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған бір сабақ бойынша рефлексивтік есеп Дүние жүзінде көптеген мұғалімдердің іс тәжірибесінен тұрақты орын алған оқыту жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттарын қолдану орынды да нәтижелі екенін дәлелдейтін фактілер бүгінгі таңда ғылыми педогогикалық әдебиетте жеткілікті деңгейде кездеседі. ...
Толығырақ »Тізбектелген сабақтар топтамасына «Оқыту үшін және оқуды бағалау» модулі қалай және неге енгізгені туралы рефлексивті есеп
ОҚО Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқызы Тізбектелген сабақтар топтамасына «Оқыту үшін және оқуды бағалау» модулі қалай және неге енгізгені туралы рефлексивті есеп Қазіргі күнде талантты әрі дарынды кадрларды тәрбиелеп шығарудағы Кембридж университетінің Бағдарламасының негізгі міндеті — мұғалімдерге педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалауға көмектесу. Джон Дьюи: «Белсенді сабақтарды ...
Толығырақ »Деңгейлік мұғалімдерге арналған таныстыру
Таныстыру Теріскейдің Созақ жері сауырында Қасиетті Қара таудың бауырында Шәкірт үшін бар өмірін арнауға Дүниеге келдім мен де тағы мұнда Бар айнала жылтыр аппақ шақ болыпты, Шәкіртпенен басыма бақ қоныпты Гүлді қала құрметіне ата-анам Гүлстан деп мына маған ат қойыпты. Атадан мирас етіп алған едім. Жинап-теріп санама салған едім Оқушыға білім берер ұстаздықты Ес білген шағымнан-ақ таңдап едім. Тағылым тәрбиенің ...
Толығырақ »